Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dawid2.2

Forumowicz
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dawid2.2

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Vectra c 2.2 Direct

Recent Profile Visitors

204 profile views
  1. I d***, nie wiem gdzie szukać w yej skrzynce, kabli kabelków z tyłu są jakieś 3 przekaźniki czy one mogą mieć coś wspólnego z tą awaria?
  2. Pobieranie prądu zakończone bezpiecznik nr 17 w tylnej klapie robił zwarcie po jego wyjęciu pojawiły sie od razu zera na multimetrze i po włożeniu wsio ok teraz tam jest bezpiecznik od pompy paliwa i blokada zapłonu moim zdaniem coś jest nie tak na tej skrzynce, idę delikatnie obadać skrzyneczkę
  3. Przekaźniki sprawdzone rano sprawdzę czy na kostkach pod skrzynką, czy dochodzi prąd jak nie to wymiana skrzynki, ale dalej nie rozumiem dlaczego przez całą noc jak aku jest w aucie ucieka prąd jak nie zdejmę klem to rano jest lipa nawet pilotem drzwi nie idzie otworzyć czy ma to coś wspólnego z tą skrzynką?
  4. Ok dzięki wielkie. Jutro dam znać czy w końcu działa.
  5. Takie błędy wyszły po podpieciu kompa. Albo cała skrzynka z bezpiecznikami do wymiany albo coś na kostkach pod skrzynką, ale obstawiam to pierwsze ponieważ lekko śmierdziało spalenizna. Silnik 2.2 benzyna Z22YH , czy mogę wsadzić skrzynkę z diesla? Tylko takie sa dwie dostępne na szybko w holandii a nie mam czasu zamawiać z pl.
  6. Właśnie nie mam jak tego sprawdzić czekam aż znajomy elektromechanik przyjedzie z kompem, a jest taka opcja, że na przykład walnął jakiś przekaźnik i to powoduje problem z odpaleniem? I druga sprawa ostatnio naladowałem aku i po całej nocy w aucie rano był pusty, gdzieś prąd siorbie . Jeżeli chodzi o masę lub jej brak to jak to sprawdzić, multimert wystarczy?
  7. Witam oddałem auto do mechanika i stwierdził że rozrusznik, alternator, pompy są ok chodzi o jakąś elektrykę powiedział że problem jest pod kierownicą. Tam słychać cykanie na dwóch żółtych przekaznikach, podmieniłem je z tymi pod maską i dalej to samo tak jakby tam był problem pod kierownicą w skrzynce bezpieczników ale od drugiej strony, jest tam pełno kabli i jakiś wtyczek nie mam pojęcia już co robić.
  8. Oki zabieram się za to autko znajomy ma podjechać ma profesjonalny program i będziemy zamieniać może się uda dam znać jak poszło. Dziękuję za wszystkie wskazówki.
  9. Moja viki jest z 2004 w lutym tego roku zaraz po generalnym remoncie silnika padła właśnie pompa continental i tą samą zakupiłem bezpośrednio na zamówienie z Opla z Niemiec przez firmę na Śląsku płaciłem za oryginał o tych samych numerach 1700 zł, ale dowiedziałem się że te pompy były właśnie wadliwe podobno w tym przypadku, jeżeli chodzi o objawy to podobno może to być pompa paliwa, wysokiego ciśnienia lub alternator. Ale nie rozumiem kontrolek czasem miga abs i pali się esp, kiera z wykrzyknikiem pali się bo siadła mi wspoma i opadła wskazówka paliwa na zero a miałem pół baku. Nie reaguje wskazówka ni ch***.
  10. Znalazłem dojscie do tej pod kanapą
  11. Jeżeli chodzi o pompę pod kanapą to jest tylko blacha zaspawana więc nic tam nie ma a pompa wysokiego ciśnienia byla wymieniana w lutym ale z tego co wiem były one wadliwe vzyli mam rozumieć że jednak ta pompa poszła alternator nie ma z tym nic wspólnego ani jakaś pompa pod siedzeniem której nie ma?
  12. Dobra już rozumiem jutro z samego rana zdejmuje kanapę i zobaczę dziękuję bardzo za pomoc nawet bym nie pomyślał żeby tam zajrzeć jutro dam znać co i jak
  13. Przekaźnik to jest ta kostka kwadratowa obok bezpieczników pod maską?
  14. Jak przekręcę kluczyk to nic nie slychac pompa jest na górze silnika więc było by słychać mialem maskę otwartą i pokrywę zdjętą ale który przekaźnik jest od pompy ?
  15. I teraz byłem w aucie sprawdzić czy pompę słychać to jeszcze mi się abs zapalił trzecia kontrolka pompa była wymienaiana razem z naprawą calego silnika w lutym ale okazało się że te pompy były wadliwe kiedyś i kupiłem nową z niemiec oryginalną może być że to też to samo ale dlaczego te kontrolki się palą?
×
×
  • Create New...