Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Konrad13669

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Konrad13669

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No to tak stan obciążenia filtra cząstek stałych jest 26% ale w kolejnych parametrach systemu jest napisane czujnik temperatury spalin - usterka w obwodzie Bank 1 Sonda 2 72*C za bardzo nie wiem co to oznacza czy czujnik jest do wymiany czy co innego jak to sprawdzić ?
  2. Mam komputer wiec potem popatrzę i jak coś będę wiedział to napisz co i jak sprawa wygląda jeszcze raz dziękuję za pomoc
  3. Witam Jestem tu nowy więc za jakieś błędy przepraszam . Mianowicie problem powstał jakiś czas temu, po odpaleniu ciepłego silnika zaczęło trząść silnikiem. Po ponownym odpaleniu objawy ustały po tym został wlany środek do czyszczenia paliwa i dłuższy czas był spokój. Po jakimś miesiącu objaw powrócił więc zgasiłem odpaliłem i był spokój też jakiś czas. Dzisiaj gdy odpaliłem raz tak szarpnęło i gdy zacząłem jechać spalanie przy 80km/h na prostej drodze gdzie zawsze pokazywało 5,5l/100km dzisiaj aż 12l/100km więc zatrzymałem sie zobaczyć co jest okazało się że objaw wrócił po zgaszeniu chwile było spokój przez jakieś 1 km i dalej to samo przy mocniejszym wciśnięciu gazu strasznie dymił na niebiesko. I pytanie co może być przyczyną tego??? dodam że auto ma przebieg 250 tyś km i skrzynie automatyczną. Może mieliście podobny problem i jakoś pomożecie z góry dziękuje
×
×
  • Create New...