Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tacjanek22

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tacjanek22

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra b 2.0 dti 2000rok
  1. No będę jeszcze sprawdzał, a ten wężyk co do kabiny idzie zaslepic póki co czy może wisieć? Jakie skutki? A jaki element wywala ten check jak brak podciśnienia? Ez któryś?
  2. z ogrzewaniem i nawiewem nie bylo problemu, o dziwo odlaczylem ten wezyk co szedl do kabiny i klima dziala. po tym co pisalem o podcisnieniu Bedzie pompa do wymiany?
  3. Dorwałem wakuometr i tak. Z serwem bez serwa 0.8. Zatkany wężyk do EGR i klapek wskazówka wariuje...Odłączyłem wężyk który idzie do kabiny i przed turbo 0.8. za ez turbo 0,4. Wakuometr wpięty przed elektrozaworami klapek i EGR 0.8. dodam że po odłączeniu węża prowadzącego do kabiny na 1 i 2 biegu większy kop. Wpinam wakuometr za ez EGR i klapek 0,1. Po kilku km jazdy check na postoju znów swieci.podpinam wakuometr przed ez klapek i EGR i jak wcześniej było 0.8 teraz 0.6 ledwo. Moje pytanie... Czemu wskazówka tak wariowala z wpietym wężykiem idącym do kabiny, czy elektrozawory mogą być niespraw
  4. Dalej walczę z p0400, auto ma moc i innych błędów brak, okazało się że jedna śruba przy EGR nie trzyma, zniszczony gwint od strony kolektora, obecnie śruba dokrecona więc tamtędy powietrze się nie dostanie. Po odłączeniu wezyka z dolnego trojnika vacu i podłączeniu bezpośrednio pod EGR zasysa grzybka i trzyma, tak samo jak metoda zamykanym palcem. Ten sam wężyk zasysa również siłownik klapek choć sprężynka jest dość luźno. Takze EGR i vacu pompa sprawne?Nie słychać elektrozaworu EGR może tam jest problem. Objaw przypominam check po rozgrzaniu silnika przeważnie przy biegu jałowym, dojeżdżamy d
  5. Witam, taki wakuometr będzie dobry do pomiaru podciśnienia z vacu pompy?http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6642117717
  6. Bezpośrednio nie, ale czy może się do układu podciśnienia przedostawaniu powietrze przez ten nie trzymajacy korek?
  7. Dziś czyszczony EGR i kolektor dolotowy, było dużo syfu, auto ma kopa większego, ciszej chodzi a podczas dojazdu do Biedronki stanąłem i znów chwilę świecił check, pewnie znowu p0400. Zauważyłem że korek płynu od wspomagania ma luz zjechały gwint, ledwo trzyma. Czy może tamtędy dostawać się lewe powietrze do pompy vacuum no i stąd taki objaw ?
  8. Czujnik wału wymieniony na Boscha, zostaje błąd p0400, objawy.. przy nagrzaniu silnika okolo90stopni wywala błąd, przeważnie na postoju, przy zwalnianiu
  9. Auto wydaje się bardziej dynamiczne, zobaczymy po dłuższej trasie czy nic nie wywali, koszt wymiany czujnika 50zl
  10. Witam, opel Vectra b 2.0dti 2000rok, przy dłuższej jeździe nagrzaniu silnika obroty spadły do zera, kontrolka check i włączył się tryb awaryjny, auto odpala normalnie i jest moc. Czy te błędy razem napewno oznaczają uszkodzony sterownik czy może być coś innego? Dziękuję z góry za pomoc
  11. Witam, opel Vectra b 2.0 dti,2000rok. Auto po dłuższej jeździe obroty na zero, kontrolka check i włącza się tryb awaryjny kiedyś sprawdzane na kompie i błędy p1335, p0400, p0725? Co to może być
×
×
  • Create New...
UP