Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

angool12

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About angool12

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    brak

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jak zauwazyć ze następuje wypalanie DPF 1.9 CDTI 150km oraz jak czesto to się dzieje, ile trwa mniejwięcej?? ? i jeszcze jedno pytanko jakie są konsekwenccje wyłączenia zapłonu podczas wypalania ?
  2. aha no to kwestia szczęscią pozostaje
  3. przy jakim przebiegu jest największe prawdopodobieństwo ze klapy wirowe padają (+ - ) ?
  4. do kogo zadzowniłeś jeśli można wiedziec ?
  5. no tego to nikt nie wie ta druga aukcja bardziej mnie przekonuje widzać auto z zewnątrz i wewntatrż albo starszy pan jeździł albo super zrobione:)
  6. przebieg bez komentarza ? co masz na myśli.. cofnięty? piękna jest z tym automacie
  7. znalazłem ktory by mnie interesował , rzucisz okiem ;https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-oplacony-1-9-cdti-150km-super-stan-sprowadzony-na-kolach-nowy-rozrzad-ID6yMcg3.html#29ca1b5f23 lub ten https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-xenon-parktronik-navi-polskora-niemcy-tempomat-ID6yGMQJ.html#39db4fac4a myśle ze za te pieniądze insygni "gorszej" nie kupie a stan i przebieg tych VC jest zadawalające
  8. Oczywiście masz racje dlatego też będe starał się kupic jak najbardziej zadbany egzemplarz ze 150-160tyś przebiegem jakby się udało 2008 rok a co będzie wyjdzie w praniu, 150KM spełni moje oczekiwania co do przyspieszenia a wiem ze jest zadawalające
  9. mysle ze on zwrocil uwage ze przebieg zblizający się do 200 tyś, zaczynają sie naprawy sprzegło dwumasa może paść, wlasnie te klapki w kolektorze nawalają itd
  10. znalazlem takich kilka rodzynków to juz ponad 20 tysięcy złotych wołaja za takie. caly czas szukam ;] a powiedz mi jeszcze jak jestem wstanie sprawdzić w 100& oryginalny przebieg ? po vinie ? czy w ASO ? troche zielony w tych sprawach jestem, tyle co wyczytam
  11. rozmawiałem z mechanikiem godzine temu na temat 1.9 cdti 150km powiedział jak chce kupic takie autko to szukac 140tyś przebieg, ponieważ jak kupie 170 tyś mowił ze zrobie z 20 tyś i serwis mnie czeka tego osprzętu klapek w kolektorze , egc i tak tam wymienial.... co sądzicie
  12. czyli rozumiem ze jak bede jakiś czas jeżdził po mieście to przyjdzie taki moment że podzcas postoju zacznie sie wypalanie dpf-a czyli podwiększy się żuzycie chwilowe? moj brat ma tak w mondeo 2011 .
  13. Aha czyli rozumiem że jakaś informacja się pojawia.... chyba będę się decydował a co będzie zobaczymy może usunę te filtry egr i dpf jak będą problemy. podsumowując jakbyście mieli do wyboru 19 cdti 120km i 150km na który byście się osobiście zdecydowali tak szczerze? ;-)
  14. Rozumiem dzięki że cenne informacje prawdopodobnie dojazd 2x w tygodniu do pracy jakieś 200 km.:-) a czy dpf ma jakiś system wypalania tak jak ojciec ma w Avensis powyżej 80 km/h zaczyna się wypalac czy porostu cdti potrzebuje trasy poza miastem ?
×
×
  • Create New...