Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzegorz Warszawa

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzegorz Warszawa

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/03/1972

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B 2.5 V 6 2000 r pakiet Irmscher

Recent Profile Visitors

263 profile views
  1. Po kilku perturbacjach z zegarami i firmami które je miały naprawić udało mi się w końcu nabyć zegary do V6 tak więc po kłopocie. Powalczę na starym liczniku z klejem przewodzącym i zobaczymy co będzie. Nowy przebieg to o 24 tyś. km więcej ale mam to gdzieś auto i tak nie na sprzedaż
  2. Zegary doszły wczoraj dzisiaj sprawdziłem. Auto dawca miał tylko 111 tyś. przebiegu tak jak kolega wyżej napisał przebieg zapisany jest w liczniku (zwracam honor ) a obrotomierz przekłamuje o około 600 obrotów w górę. Pytanie czy ktoś w Warszawie i okolicy posiada opcoma by to poprawić. Mój mechanik szuka ale zapewne szybciej będzie przez klubowiczów. Przebiegu nie będę zmieniał jutro na przeglądzie napisze oświadczenie o zmianie zegarów 52 zł i po kłopocie.
  3. Jeśli mój warsztat nie ma to nie posiadam dostępu. Jak przyjdą zegary to dam znać. Dzięki za informacje i pomoc.
  4. Zegary zakupione od 2.2 z 2001 r oby sprawne.
  5. I tu jest problem w wersjach po liftowych podobno zapisany jest w komputerze. Podobno też różni się wiązka i nie pasują te z przed lifta.
  6. Witam wszystkich mam problem tuż przed przeglądem 2 dni temu zniknęła cyfra z przebiegu najgorzej że 1 do dzisiaj nie wyświetla się właściwie już przebieg dzienny. Po demontażu wskaźników ale przy podłączonych wskaźnikach po dotknięciu licznika zapalają się wszystkie. Doszedłem do wniosku że to taśma i tu zaczynają się schody dwie firmy odmówiły, trzecia człowiek ma wyłączony telefon i raczej też nie jest zainteresowany. Boję się sam zdjąć wskazówki żeby ich nie uszkodzić nie mówiąc już o tym że nie wiem jak je potem ustawić. Zresztą co można doraźnie zrobić by ten licznik działał? Na allegro do 2,5 v6 znalazłem 2 liczniki teraz pytanie czy od roku 2000 przebieg na wyświetlacz podawany jest z komputera czy dalej jest zapisany w liczniku? Jakieś pomysły?
  7. W sumie masz rację właśnie do nich napisałem poczekamy zobaczymy.
  8. Poszukuję informacji i części (zaślepek przód obie strony). Są to takie same listwy progowe jak w Vectrze is 3 jak ktoś znajdzie jakieś informacje proszę o kontakt, Ja nic w internecie nie znalazłem., może nie potrafię szukać. Zostaje oczywiście jeszcze zapytanie do centrali Irmschera ale nawet nie wiem jak sklecić do nich to pytanie żeby mnie nie zbyli.
  9. Witam serdeczni zauważyłem że nikt nie próbował wykorzystać światła h 7 jako światła do jazdy dziennej. Można to zrobić gotowym modułem, lub jeśli ktoś ma smykałkę do elektryki zrobić to samemu. Takie https://allegro.pl/oferta/automat-swiatla-dzienne-modul-dlugich-30-moc-drl-7127863891?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMjEzNzk0NTYAMTMzNTM0AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=dcea8416-02f2-4640-8ef2-2834a6bb038e lub https://allegro.pl/oferta/modul-swiatel-dziennych-swiatla-dzienne-homologacj-6013578829?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=ODI0Y2E3ZTYtMGZmOS00OWNiLWJkY2EtMGJjNTUwODIwNjZmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=401eb1ff-6962-40e5-b841-a2f4bfa9368b
  10. Najczęstszą przyczyną check engine na gazie jest niezgodność na sondzie lambda.Silnik głupieje ponieważ sonda przekazuje sterownikowi dziwne dane, który wysterowana jest na PB a nie gaz nawet przy mapie w gazie z komputera paliwa. Przy jeździe ze stałą prędkością z niskimi obrotami zdarza się że skład spalin dla sondy się nie zgadza i wywala check. Pomaga regulacja i wymiana filtrów. Przerobiłem ten problem na dwóch autach z dwiema różnymi instalacjami Prostą silnikami krokowymi w astrze f i sekwencją w vectrze b 2,5 v6. Dbałość o czystość filtrów i regulacja to najlepszy sposób na likwidację problemu.
  11. Witam serdecznie sam też poszukuję pokrycia słupków bocznych, są nieosiągalne w magazynach opla w całej europie brak. Widziałem w Rosji i w Hiszpanii ale cena powala. Zastanawiam się nad pokryciami słupków od innych modeli podobnie wygląda do merivy ale nie miałem i w ręku żeby porównać.Na stronie doopla.pl kupiłem lewe pokrycie na pytanie o prawe otrzymałem odpowiedz ze już nie produkuje się. Tak więc z dwóch zrobię jeden wykorzystam starą lewa stronę ponieważ jeden bok uszczelki jest ok jakoś to posztukuję.
  12. Jest nawet temat na forum jeden z członków się podjął i przełożył
  13. Wiem że były udane próby włożenia M 32 do vectry B, zastanawia mnie tylko czy nie lepszą opcją była by skrzynia F 40. Niestety z samych rysunków na stronie z modelami skrzyń trudno ustalić która wersja będzie pasować zamiast F 23. Mówimy oczywiście o silniku V6 2,5 . Miał ktoś może możliwość porównania i stwierdzenia czy może pasować.
  14. Dzięki już myślałem że nikt tu nie zagląda.
  15. Witam to mój pierwszy post. Posiadam VB z roku 2000 w pakiecie stylizacji link do strony obok: https://www.irmscher.com/de/produkte-opel/vectra/b/mj-ab-2000.html . W moim samochodzie problemem są braki zaślepek pod podnośnik z prawej i lewej strony przód. Są dość specyficzne zaślepki profilowane i dlatego jest problem ze znalezieniem odpowiednich. Prośbę mam o ewentualną pomoc w poszukiwaniu takowych. Wiadomości proszę przesyłać na skrzynkę. Nakładka na próg wygląda tak:
×
×
  • Create New...