Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kodi91

Forumowicz
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kodi91

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Vectra B, 2.0 DTI, 2002 r.
  1. Czyli najlepiej i tak rozebrać pompę i sprawdzić ten czujnik obrotu pompy + czujnik obrotu wału (wiem że to groszowa sprawa i nie można dawać zamiennika) i z egr chyba zaślepię na początek i jak dalej będzie wyskakiwał to sprawdzać cały układ podciśnienia? I pytanie jeszcze czy układ podciśnienia może mieć decydujący wpływ na te gazowanie, nieschodzące obroty itp. czy jednak upatrywać tego w tej pompie?
  2. Niestety nie wiem ilu wtykowa jest pompa...widać to z zewnątrz? p.s. a naprawa sterownika to koszt ok. 300 zł? E: Byłem na komputerze i nie pokazało uszkodzenia pompy tylko "błędny odczyt obrotów pompy" i dalej pokazuje zanieczyszczony egr mimo że mechanik czyscił. Sterownik wszystko ok. Co w takim wypadku na pomoc vectrze? Elektryk powiedział ze może to być wynikiem tego że auto tak długo stało nieużytkowane.
  3. Witam, mam problem ze swoją Vectrą 2.0 DTI, 101 KM, 2002 r. Auto dostałem od rodziny, stało 9 mies. nieużywane. Wcześniej wszystko było ok. Od razu dałem do mechanika, wymienił olej + filtry, filtr paliwa, wyczyścił egr (ponoć był strasznie zabrudzony). Nie wyeliminowało to jednak problemu z jazdą, a mianowicie: przy dodawaniu gazu auto trzyma na obrotach, obroty nie spadają wraz z puszczeniem gazu tylko utrzymują się jeszcze 2-3 sekundy i dopiero spadają. Dodatkowo czasami auto przerywa delikatnie z dostawą paliwa - np. na 3 biegu czasami nie chce wejść więcej niż 3 tys obrotów ale niezawsze. Na 4 biegu i 5 chodzi najlepiej. Najgorzej się rusza z miejsca przez te niespadające obroty - szarpie autem. Zauważyłem też, że czasami pali na 3 gary i wyskakuje check engine. Mechanik oczywiście powiedział, że nawet nie ma co sprawdzać i to na 100% pompa - ale nauczony doświadczeniem poprzedniej Vectry wiem, że łatwo tak powiedzieć a nie zawsze tak jest auto ma orginalny przebieg 260tys - przed postojem 9 mies jeździło i też były te problemy i też mówili, że pompa, a potem pompa była 2x podłączana pod komputer i 100% sprawna i mówili że to wina egr teraz egr wyczyszczony i dalej problem występuje . Mam pytanie czy może to być coś z kątem wtrysku (pali na 3 gary) lub problem z gazowaniem przez to, że w pompie również zebrał się spory brud? Auto po mroźnej nocy pali troszkę ciężej ale pali, jak nie ma mrozu to odpala na "strzała". Jeśli faktycznie to pompa to nie będę jej naprawiał...ale wydaję mi się, że to niekoniecznie musi być to i można to naprawić dużo taniej niż za 2 tys złotych. Szkoda mi tego auta...bo jeździ się świetnie jeśli jest sprawne. Dzięki za pomoc.
×
×
  • Create New...