Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Adam84

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Adam84

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra b 2.0 Di dtl 98r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy jest możliwe że teraz o wiele więcej pali miałem 10 litrów w baku dolałem jeszcze 4l przejechałem 35 km plus na postoju przepadnie raz dobra godzinę jak odpalił i 2 razy pół godziny i teraz rezerwa mi miga tak jak by było na max 50km paliwa. Patrzyłem na przelewy,rurki od wtrysków niby nie leci nigdzie na pompie też ani na filtrze
  2. Co dobrych przelewów to raczej niemożliwe żeby paliwo szło do oleju skoro przekazuje je na powrót do barku co innego gdybyś je całkiem zasłepił.To wtedy szło by w olej bo nie miało by gdzie.A co do gruszki to pomyśle mi auto potrzebne do max wakacji więc raczej filtra wymieniać nie będę bo w piątek wymieniłem. Mam w domu nowy filterek paliwa on też jest tylko jednokierunkowe może by starczyło na ten czas aż mrozy puszcza?
  3. Wydaje mi się że to wystarczy bo w plusowych temp nawet jak postoi parę dni to na strzała odpala teraz tylko jak duże mrozy są mam problem i jak jest w minusie to dużej kręci ale odpala. Jak odpali to nie gaśnie. Do wmgruszki i tak muszę przewód paliwowy wymienić na inny bo tam są plastikowe. Tak teraz myślę czy nie lepiej było by na wyjściu z filtra ? Wrazie wu jak by przez filtr sie zapowietrzało.Co prawda filtr mam nowy i uszczelki obudowe całą ale wtedy pompa bedzie miała stałe paliwo od filtra do pompy i do odpalenia starczy nawet jak by odpukac filtr zapowietrzał. Jeżeli źle myślę poprawcie mnie.Ps.masz może przykładowe zdjęcie takiej gruszki?
  4. Przesłał byś foto jakieś jak to masz podłączone zawór zwrotny i ta pompe jaką masz oraz w którym miejscu się podpinasz nią Mam filterek paliwa da radę zamiast zaworu zwrotnego?
  5. Na przewodzie zasilajacym? W plusowych temperaturach odpala bez problemu tylko teraz w tych mrozach po tygodniu nie mogłem odpalić dziś też ciężko odpalił widocznie od mrozu uszczelniacze się kurczą i bardziej się zapowietrza
  6. Udało się musiałem grubo na plaku go kręcić i na kablach od 2 auta zakrztusił się 2 razy chek się zapalił i za kolejna próbą odpalił. Bez 2 auta nie dał bym rady ma samym Aku bo ciągle mi siadało
  7. Chodzi o to czy jest jakiś sposób odpalenia bez wymiany uszczelniaczy za 2 góra 3 miesiące chce zmienić auto a w tego nie warto już inwestować.A auto potrzebuje na poniedziałek już sprawne do pracy jak jeździłem codziennie to odpalał a jak ciepło było to na strzała więc chce dokulać te 3 miesiące.
  8. W filtrzeczysta ropa była tylko filtr cały czarny był wymieniłem na nowy i nic nie dało. Co do plakat to sprawdzę może masz rację miałem leżeć w aucie więc był zmarzniety jutro sprawdzę jeszcze raz.
  9. Witam z góry przepraszam za nowy temat A więc tak tydzień temu poszedłem na L4 autko stało tydzień po tyg chciałem to odpalić ale nie mogę nawet na plaka. Problemy z odpaleniem pojawiają się tylko jak są niskie temperatury ale do tej pory odpalał.Myslałem że czujnik temp płynu wymieniłem go ale dalej z rana ciężej odpalał ,w dodatnich temperaturach jest ok odpala na strzała świece żarowe są ok sprawdzałem każdą. Sprawdzałem po kolei przelewy i trujniku całe dziś wymieniłem filtr paliwa czarny był doczytałem że trawersy zużyte.Ale czy to może mieć,aż taki w wpływ że nawet na plaka nie odpala? Czy jest jakaś szansa na odpalenie bez wymiany tego ? Autko chce mieć jeszcze z 3 miesiące więc nie ma sensu inwestować w niego i na chwilę obecną nie mam funduszy na to .A auto potrzebuje na dojazdy do pracy od poniedziałku . Jak w pluszowych temperaturach odpala to czy jak wstawię do garażu ogrzewanego jest szansa że odpale? Dodam jeszcze że błędy nie wywala chek się nie zapala,paliwa mam ok 15 litrów w baku. Normalnie jeździłem autem postawiłem i po tyg już nie odpala.
  10. Zapaliła się rezerwa to od razu za 50 zł zalalem i po.100 km znowu mi rezerwa sie zapalila. Więc to mnie zdziwiło mozliwe ze to co wykapie plus komputer dopiero ustawia dawkę na nowo po czyszczeniu kolektora sprawdzam wszystko usunę wycieki zrobię czujnik temp oleju i wtedy zobaczę dzieki za rady pozdrawiam.
  11. Ok a czy przez to może mi więcej palić niby nie kapie mocno i rano odpala na strzała ale wydaję mi się że teraz po czyszczeniu kolektora dużo wiecej pali za 50 zl zalalem bo migala mi kontrolka i po 100 km znowu miga. obroty ok rownio chodzi ok 800 na biegu jalowym nie zamula silnik nie dusi się
  12. Witam czy jak odebrałem rurki od wtryskow to są tam do wymiany jakieś uszczelki bo mi kapie z 2 wtryskow po srubie niby ściągnąłem je bardziej i teraz slabiej kapie.2 czy wezyki przelewowe normalnie wymienię bez wyciągania wtryskiwaczy?
  13. Czujnik położenia wału kiedyś wymieniłem na uzywke bo mi padł nie był taki sam jak tamten różnił się mocowaniem i długością kabla ale po wymianie smigal normalnie teraz spadku mocy już nie mam tylko ten chek wyskakuje
×
×
  • Create New...