Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kris84

Forumowicz
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About kris84

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olkusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 140KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mechanik oddaje wszystkie 16 szklanek do szlifowania, twierdzi że do super zaufanego warsztatu zajmującego się obróbką. Koszt szlifowania jednej szklanki 16 zł. Do tego dochodzi pasek, uszczelniacze wałków, uszczelka dekla.
  2. Wydaję mi się, że dolna linijka ( z czerwonymi podkreśleniami) to odchyłka od granicy luzów. Wartości zmierzone są w górnych linijkach
  3. Oddałem samochód do mechanika aby zmierzył luzy. Po pomiarze, którego wyniku zamieszczam stwierdził że najlepiej zrobić wszystkie do górnej granicy.
  4. Ja wymieniałem pompkę ze względu na to, że pękła końcówka tłoczyska. Wymianę zleciłem mechanikowi, strasznie przeklinał na dostęp. Po wymianie gdy kilka razy naciskam pedał sprzęgła np. stojąc w korku pedał robi się twardy. Nie wiem gdzie może być przyczyna ? Ktoś doradzi czy problem leży po stronie nowej pompki czy montażu ?
  5. Jeździłem Lacetti z tym silnikiem i w porównaniu z XER w Vectrze był słaby. Vectra jest cięższa a mimo to lepiej przyspiesza.
  6. Też mi się wydaję, że nie ma potrzeby tak wysokiego parametru letniego. Ja teraz będę wymieniał na 0W30. W Niemczech serwis zalewał 0W40 z normą Dexos2, jest dodatkowa pieczęć wbita w książkę. Podejrzewam, że był to Mobil
  7. Napisałem ogólnie, że Motul jako marka ma w ofercie oleje z normą Dexos2. Uzupełniam wypowiedź, że chodzi o Specyfic i X-Clean
  8. Nie mam symbolu, pamiętam że kosztował 165zl
  9. W sklepie motoryzacyjnym na zamówienie
  10. Ja mam założony od Chevroleta firmy Mahle, dwa lata temu montowałem do 1,8XER
  11. Przy okazji sprawdzania luzów zaworowych wpadnie nowa uszczelka, stara lekko puszcza. Nie mam zaufanego mechanika więc będę robił sam. Rafalcool1 ja mam zalany Motul X clean słychać przy odpalaniu klekot. X cess ma normę GM dla ropniaków
  12. Zawsze możesz zdjąć pokrywę zaworów, na filmiku który zamieściłem widać co może przyprawić o zawał
  13. Większa szansa że przestanie niż zacznie z powodu zapieczonych pierścieni. Jedynie miałbym obawy przy mocno zabrudzonym silniku, że nagar zatka kanał olejowy. Taka możliwość jest również przy zalaniu nowego oleju bo olej zawiera dodatki myjące
×
×
  • Create New...