Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

iksiu6

Forumowicz
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About iksiu6

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra B 1,6 16V kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nikt z Was nie miał takiego przypadku? Proszę pomóżcie
  2. Ale jak puszcza dół skoro olej jest na przepustnicy. Gdzie temat poruszany na forum? zanim napisałem przeszukałem chyba całe. Przed wymianą uszczelki auto nie dymiło wiec po co miałbym robić dół?
  3. Witam kolegów, Posiadam Vectre B 1.6 16V (silnik X16XEL) kombi. Brała płyn chłodniczy więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą (była przestrzelona). Po wymianie uszczelki (u mechanika) Vectra zaczęła kopcić. Stwierdziłem że to uszczelniacze więc chcąc je zmienić zacząłem rozkręcać kolektor ssący (tym razem samodzielnie). Gdy doszedłem do przepustnicy znalazłem na niej duże ilości oleju. Przeszukałem różne fora i chyba cały internet i znalazłem 2 posty gdzie koledzy radzili zmienić uszczelniacze bo to jest przyczyna. Uszczelniacze zmienione a Vectra dalej kopci. Po przejechaniu około 2 kilometrów znów ściągnąłem dolot a na przepustnicy świeży olej. Vectra kopci nietypowo: Jadąc po równej drodze kopci słabo i równomiernie, a jadąc z górki (od domu mam około 2km górki) nie dotykając gazu - hamuję silnikiem, po dodaniu gazu z tyłu nic nie widać. Kopci wtedy gorzej niż Passat w TDI z uszkodzoną turbiną - tylko że na siwo i tak około 2km mocnego kopcenia i na równej drodze się znów prawie uspokaja. Mechanik mówi mi żebym zmienił jeszcze pierścienie, ale gdyby to była wina pierścieni to Vectra kopciłaby równomiernie(przynajmniej tak mi się wydaje). Podsumowując: Zmieniona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, odma drożna, a autko nadal kopci Czy może ktoś miał taki przypadek? Załączam zdjęcia przepustnicy i zaznaczam na jednym jeden mocniej zaolejony kanał w przepustnicy.
×
×
  • Create New...