Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zbyszek1987

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About zbyszek1987

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra b 2.0 16v +LPG
  1. Przewód wymieniony, dodatkowo wymieniłem jeszcze filtr paliwa, autko odpala i jest wszystko ok. Dzięki za pomoc.
  2. Mam pytanie jeszcze czy uda mi się dokupić samą końcówkę czy cały przewód do wymiany?
  3. Dobrałem się do pompy, okazało się że wysunął się wężyk od pokrywy pompy i paliwo ciekło na pokrywę, nie trzymają zatrzaski i teraz jak przekręcam na zapłon wężyk od razu się zsuwa więc muszę wymienić tą końcówkę, ciekawi mnie czy przez to miałem takie problemy z odpalaniem i wcześniej już łapało tam powietrze chociaż wcześniej wyglądało że jest ok , jak myślisz?. W poniedziałek kupie i wymienię i zobaczymy.
  4. Sprawdziłem tak jak pisałeś i paliwo sikło z przewodu mocno, zakręciłem też zawór od butli i wypaliłem resztę gazu z przewodów, pojeździłem na benzynie dość dużo i auto odpalało już dużo lepiej, postanowiłem jeszcze trochę pojeździć na samej benzynie i niestety w pewnym momencie auto zgasło i już nie udało mi się go zapalić, nawet na chwilę nie załapał, pompa słychać że pracuje ale jak sprawdziłem wciskając ten cypelek obok wtryskiwaczy to paliwo nie leci już.
  5. Pewnie pompa paliwa się zacina i dlatego po obstukaniu młotkiem pomogło.
  6. Sczytałem dziś błędy metodą spinaczową i wyświetla mi tylko błąd 0500 czyli czujnik prędkości własnej, wie może ktoś o co chodzi?
  7. Pompę sprawdzałem, po włączeniu zapłonu paliwo leci z przewodów mocno.
  8. Witam wszystkich, może ktoś poradzi co dolega mojej vikci. Zaczne od początku, problem pojawił się gdy pewnego dnia pojechałem do pracy i wszystko było ok po skończonej pracy wsiadam i już nie chciała odpalić, po sprawdzeniu okazało się że pompa się zawieszała więc wymieniłem ją na nową, zamontowałem zamiennik ale było wszystko ok przez ok 2 tygodnie, puzniej pojawił się ten sam problem że auto nie chciało odpalić, wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy, poprawiło się o tyle że teraz auto na zimnym silniku ciężko odpala ale od razu obroty spadają i silnik gaśnie, dopiero po przytrzymaniu go na wysokich obrotach ok minuty obroty się stabilizują i nie gaśnie ale przy lekkim dodawaniu gazu silnik się dławi. Może ktoś ma jakiś pomysł co może być tego przyczyną. Dodam że wymieniłem jeszcze przewody zapłonowe i że na gazie auto jezdzi bardzo dobrze i nie ma problemu tylko na benzynie takie jaja. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Vectra b 2.0 16v +lpg
×
×
  • Create New...