Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Krystian630

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Krystian630

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 dtl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W tej chwili pod podłączeniu komputera spowrotem, poskładaniu podszybia i przekreceniem kluczyka cała elektronika auta dostała szału . Pod maską wszystko cyka jakby chciał odpalić ale akumulator jest rozładowany,w środku licznik wariuje, wskazówki skaczą, światło we wnętrzu mruga. A tylko odłączyłem i podłączyłem komputer... Tak poza tym, przewody przy samej kostce są tak dziwnie zrobione, są przewody gdzie z 1 ktory idzie od silnika są wyprowadzone 3 przewody na kostke. Tak jest w każdej czy ktoś tu rzeźbil?
  2. Prawdopodobnie uszkodzony komputer silnika. Odłączyłem go dziś, pomierzylem wszystkie piny we wtyczce, na 5 pinach jest plus, na 9 pinach jest minus (z czego słabe wartości na niektorych np. 8 V a na reszcie 12V) a reszta pinow nic nie reaguje. Jednak z niego już chyba nie wychodzi zasilanie ponieważ na wtyczkach, wszystkich jakie są pod maską nie ma napięcia. Ale dziwne że silnik kręci. Więc już sam nie wiem... czy tak powinno być?
  3. Na wtyczce pompy jest zasilanie 0.19V zamiast ok. 12V. Czego to moze byc wina ? W necie czytałem, że ktoś musiał wymieniać całe ECU
  4. Jedyne co mnie trzyma przy nadzieji że trzymaj nie pompa o to że właściciel ostrzegał że może być problem z uruchomieniem, i sam nią jeden dzień jeździłem. Rano za 1 razem też normalnie odpaliła i chodziła. A potem po godzinie czasu już zdechła. A skoro właściciel były ostrzegał o problemie to już wcześniej musiało coś być i jakieś rozwiązanie musiało być. Że nie zapytałem co zrobić w razie wu...
  5. Po dzisiejszym dniu wnioski takie: na plaka tego nawet odpaleniem nie można nazwać. Na lince próbowałem odpalić i wyglądało to tak, że słychać i czuć było że chce ale nie może, silnik niby już chodził, obroty były ok 1000-1500 ale po wciśnięciu spowrotem sprzęgła wszystko gaslo. Słychać wyraźnie że chce, ale coś go ogranicza.... brak sygnału na pompie czym może być spowodowany? Nie pokazuje błędu pompy tylko braku sygnału na niej
  6. Czujnik halla jakoś można sprawdzić? I wymienić go samemu z tego co patrzyłem na necie można, ale czy kupie sam ten czujnik ?
  7. Witam. Zakupiłem druga Vectre B, teraz trafiło na diesla 2.0 DTL 82 km. Przyjechał nią właściciel do mnie, po czym przejeździłem jeden dzień i następnego dnia rano padła (właściciel mówił że może być problem z odpaleniem, ale nie zapytałem czemu i jak w razie czego mam to zrobić). Odpaliła raz, a potem drugi już nie. Pod komputerem pokazało 2 błędy: P1690 i P1345. Jest jedna postojówka spalona. Wymieniłem czujnik położenia wału. Przy kreceniu rozrusznikiem nie rzuca samochodem, a paliwo jest podawane do filtra paliwa, sprawdzałem. Przed filtrem na przewodzie jest zamontowany zaworek zwrotny i na powrocie chyba do baku również. Jednak jest coś dziwnego, po ok. 3 sekundach kręcenia wskazówka obrotów i prędkości podnosi się, skacze do góry. Nie próbowałem odpalić na lince, a akumulator jest trochę słaby. Próbowałem parę razy odpalić ale trwało to nie więcej niż 4-5 sekund bo na więcej akumulator nie pozwolił.
×
×
  • Create New...