Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MeseQ

Forumowicz
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MeseQ

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 2005r 150 km AF40

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam.

    Czy jest szansa na informację jaki jest koszt usunięcia tzw ekologii w Vectrze C 1.9 CDTi w wersji 150km?

  2. Witajcie koledzy i koleżanki Jestem posiadaczem Viki C 1.9 CDTI. Od jakiegoś czasu nosze się z zamiarem usunięcia "świętej trójcy" z samochodu. Szukam jakiegoś ogarniętego mechanika/elektronika który to wszystko ogarnie. Aby nie otwierać nowego tematu zapytam czy ktoś może mi podpowiedzieć co może być przyczyną puszczania "chmurki" przy przyspieszaniu? O EGR czytałem [wymieniony na zregenerowany], sprawdziłem wszystkie przewody do IC też są całe. Jedyne co mi pozostało to sprawdzenie wtrysków co wiąże się z dość srogimi kosztami, dlatego właśnie próbuje zaczerpnąć wiedzy od
  3. Będę w pracy to sprawdzę na zjeździe do garażu podziemnego. Mam rozumieć że jeżeli szarpnięcie nie nastąpi to jest szansa że same elektrozawory uratują skrzynkę? i oczywiście olej i filtry
  4. Witam wszystkich Pacjentem jest dobrze znana skrzynka AF40 Objawy: Na zimnym silniku wszystko jest ok. Zmiany biegów prawidłowe i na manualu i na automacie. Bardzo różnie [czasami po 30 minutach jazdy czasami po godzinie] skrzynka przełącza się w tryb serwisowy [tylko drugi bieg]. Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu słychać i czuć mocne szarpnięcie przy przełączeniu z P na D lub z P na R. Od razu załącza się tryb serwisowy. Gdy samochód ostygnie wszystko wraca do stanu pierwotnego. Błędy jakie wyrzucił komp to P0753 [Shift Solenoid "A" Electrical"]. Czy wystarczy wymia
  5. Witam Pacjentem jest Vectra C 150km z 2005 roku. Objawy to szarpnięcie przy wrzucaniu z P na D lub R. Błąd wyświetlany to P0753. Niby gdy samochód postoi z godzinę wszystko wraca do normy ale boję się jechać w jakąś dłuższą trasę. Czy rzeczywiście naprawa może wynosić ok 3-4k zł jak poinformował mnie jeden z serwisów zajmujących się automatami? Pozdrawiam:)
×
×
  • Create New...
UP