Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pancio86

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pancio86

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/26/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Zainteresowania
    Dokładanie do Viki ;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC Caravan 2005 1.9 CDTi

Kontakt

Recent Profile Visitors

162 profile views
  1. Wahacze mam ruville, a tył był lekko korygowany na geo, śruby cały radę
  2. robili pełną geo, wydruk mam w pracy ale wszystko jest w normie, koła są prosto, geo z obciążeniem też była ustawiona
  3. Cześć, potrzebuję pomocy bo już zgłupiałem. VC 150KM, IDS- ściąga w prawą stronę, prawa przednia opona ścięta od strony silnika. Geometria i zbieżność ok, sprężyny, łożyska i poduchy amorów i wahacze zmienione, zaciski po regeneracji, klocki zmienione, luzów w zawieszeniu brak. Macie jakieś pomysły? Jest możliwość, że wina leży w kompie? Pomysły mi się skończyły a przyjemności z jazdy nie ma bo ciągle muszę kontrować w lewą stronę. Dzięki za sugestie.
  4. No i mam wynik, stare kompozytowe cylinderki! To one się paliły, przez to płyn był ciągle brudny i mimo że ręcznie wchodziły lekko to po wyjęciu okazało się że na 2 wysokościach były minimalnie opuchnięte. Pełna regeneracja zacisków, nowe przewody, tarcze i klocki i mam hamulce na lata...przednie
  5. Dodam, że stary płyn wyglądał jak kawa, nowy po 3 dniach jeżdżenia już wygląda jak herbata...syfu w układzie? pompie? ....
  6. Przy zmianie płynu przepływ przez przewód elastyczny był w normie, może być tak, że do zacisku dochodzi normalnie a w drugą stronę już lipa?
  7. Cześć! Potrzebuję porady- blokujące się prawe przednie koło. Grzeje się bardzo mocno aż dymi, tarcza jest nie do dotknięcia felga trochę mniej nagrzana, tarcze i klocki nowe dzisiaj zmienione, przed wymianą sytuacja była taka sama. Na zegarach wyświetla błąd o kończących się klockach. Płyn nigdy nie wymieniany za mojej kadencji- 3 lata. Co to może być? Pompa, przewody? Tłoczek i zacisk jest spoko. Tarcza po kilku kilometrach robi się fioletowa od temperatury
  8. Gdzie sprawdziłeś ten nr? nigdzie w necie nie mogę znaleźć pompy o tym numerze, pytam bo mechanik mi podał nr 25193745 ale ten z kolei jest do omegi b...
  9. Cześć, ma ktoś numer pompy paliwa do eberspachera d5ws? Moja najzwyczajniej spuchła i cieknie a numery są nieczytelne. Słyszałem, że eber w przeciwieństwie do webasta steruje ilością paliwa przez pompkę a nie centralnym urządzeniem, stąd moje pytanie czy np używka np. z urządzenia d5ws ale z forda też będzie pasowała?
  10. Cześć! Potrzebuję pomocy, strasznie mi jedzie w samochodzie paliwem, znalazłem wyciek, z którego cieknie się na blok i po nagrzaniu strasznie się dymi, problem w tym, że nie wiem jak nazywa się ta część. Dodatkowo olej napędowy jakimś cudem ląduje na wygłuszeniu maski. Silnik 1.9 cdti 150km dth Jakieś patenty? Sprawdzone rozwiązania? Dzięki i pozdrawiam!
×
×
  • Create New...