Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

djmaly

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About djmaly

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żary

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra C Lift

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprawdziłem to już po napisaniu postu wczoraj wieczorem. Na razie mam założone węzę na sprężyny na dwóch końcach tak prawie ponad zwój. Musze kupić jeden odbój bo widać nawet na ostatnim zdjęciu 4 posty wyżej, że jest on starty z jednej strony, ciekawe dlaczego. Złoże to i na razie pojeżdżę i będę obserwował, bynajmniej na wężu zostaną ślady gdzie wali. Musze sprawdzić amortyzatory, bo nigdy podczas badania technicznego nie były sprawdzane, więc nie wiem w jakim są stanie, a może już trzeba je wymienić i oczywiście zrobić konwersje z amortyzatorów CDC na zwykłe, tylko, że do tego zawieszenia X
  2. Czyli jak nie dostanę tych osłon to nie będę się przejmował, i tak łożyska były wymieniane wiec mam nadzieje, że już były modyfikowane pod tym względem. Odwrotnie sprężyny nie założę, bo jest minimalnie mniejsza średnica góra-dół i odwrotnie nie lezy idealnie w koszu amortyzatora. Nałożę osłony z węża ze sporym zapasem, postaram się jeszcze coś pokombinować z ustawieniem tej poduszki co by nie biła po niej sprężyna i zobaczymy co wyjdzie. Ewentualnie wymiana sprężyny, ale o nie zadałem pytanie już w wątku na temat sprężyn.
  3. Witam, tył ogarnięty zabieram się teraz za przód z powodu tego nieszczęsnego stukania. Wyciągnąłem na warsztat cały zawias tzn. cały kompletny amortyzator. Po obejrzeniu wszystkiego dokładnie zauważyłem świeże otarcie sprężyny jak na grafice nr 1 zaraz pod poduszką amortyzatora. Po rozebraniu wszystkiego na dolnej stronie poduszki amortyzatora zauważyłem obicie na gwincie śruby mocującej do karoserii samochodu zaznaczone na grafice nr 2. Mogę przypuszczać, że to właśnie to powoduje stukanie w przednim zawieszeniu. Dodatkowo widać świeże otarcie na poduszce amortyzatora zaznaczone na grafice nr
  4. Witam, szukam sprężyn na przód do Vectra C. Prosił bym o zestawienie podobne jak zrobił matoslaw 9 postów wyżej, pomogą mi w doborze sprężyn na tył. Mam stuki z przodu i zaobserwowałem obite sprężyny od strony kielicha amortyzatora. Sprężyny cale, osłony na sprężyny założone. Jestem w trakcie demontażu. Prawdopodobnie złe dobrane sprężyny jak z tylu, choć z przodu są normalne nie progresywne jak były z tylu. Vin auta W0L0ZCF3571005103. Sprężyny są całe, te obicie to jednak nie obicie tylko pod wpływem czasu straciły lakier i po demontażu są dobre. Pytanie tylko czy są prawidłowo do
  5. Tylko że w górnym kielichu sprężyna opiera się na łożysku, które jest plastikowe. A strzelanie ma odgłos metaliczny, jakby metal o metal uderzał. Ale warto to sprawdzić. Gdzie można dostać taką osłonę na sprężyny albo chociaż może ktoś posiada numer takiej osłony?
  6. Dziękuję matoslaw za wskazanie sprężyn.
  7. Dziękuję matoslaw za wyjaśnienie. Czy pomógłbyś wskazać jakie sprężyny były by odpowiednie, aby zachować podobną wysokość zawieszenia biorąc pod uwagę zawieszenie XJ2? Podam VIN może coś to pomoże W0L0ZCF3571005103
  8. Raczej łożysko strzela przy skręcaniu. Tu taj tego objawu nie ma, łożyska z poduszkami nowe tylko w różnych odstępach czasu robione na stronę. Sprężyny całe.
  9. Także mam problem ze strzelaniem (metaliczny odgłos) z przodu. Jak nabyłem Vectre strzelało tylko z prawej strony i było to czuć czasami jakby pod nogami lub niosło po pedałach. Późną wiosną (maj) wymieniałem przednie wahacze a przy okazji wymieniłem z lewej strony poduszkę oraz łożysko mcphersona. Po tym zabiegu zaczęło stukać z lewej strony. Osłony sprężyn są na dole. Sprężyna założona poprawnie. Kij wie co jest nie tak. Na pewno ma to związek amortyzator-mcpherson. Najlepsze jest to, że jak ściągnąłem cały amortyzator ze sprężyną i mcphersonem to na kielichu amortyzatora był ślad walenia sp
  10. Witam, Zabieram się za remont zawieszenia w Vectra i pierwsze co zauważyłem po ściągnięciu tylnych kół, to dziwnie ścięte/obite sprężyny jak na zdjęciu. Numer sprężyn jest także na zdjęciu a dokładnie to 78192 T406824. Po numerze w google nic nie ma ale domniemam, że może to być lesjofors. Zawieszenie w Vectra po numerze VIN jest XJ2 a amortyzatory to IDS+. Wygląda tak jakby samochód był przeładowany i jeżdżone po dużych nierównościach. Nie widać aby to było świeże obicie ale jest to trochę dziwne. Sprężyny całe nie połamane. Czy przymierzać się do ich wymiany? Czy nie przejmować się tym?
  11. Dodało mi dwa takie same topiki wiec ten edytowałem.
  12. Witam, Zabieram się za remont zawieszenia w Vectra i pierwsze co zauważyłem po ściągnięciu tylnych kół, to dziwnie ścięte/obite sprężyny jak na zdjęciu. Numer sprężyn jest także na zdjęciu a dokładnie to 78192 T406824. Po numerze w google nic nie ma ale domniemam, że może to być lesjofors. Zawieszenie w Vectra po numerze VIN jest XJ2 a amortyzatory to IDS+. Wygląda tak jakby samochód był przeładowany i jeżdżone po dużych nierównościach. Nie widać aby to było świeże obicie ale jest to trochę dziwne. Sprężyny całe nie połamane. Czy przymierzać się do ich wymiany? Czy nie przejmować się tym?
  13. Witam, mam pytanie do znawców tematu. Mam OP COM z Firmware 1.70 oraz wersja programu 120309a+131223d oczywiście od "myfriend". Taki zestaw działa poprawnie, chodź nie wiem czy wszystko pokazuje. Jaką wersję Firmware musi mieć fejs aby działał z OP COM China clone 2010 08 PL? Takie oprogramowanie ściągnąłem z chomika, rozpakowałem i na sterowniku od softu 120309a+131223d, przy teście pisze że interfejs jest zły. Dodam, że wszystkie operacje wykonane na systemie operacyjnym Windows 10. Być może powinien do tego softu 2010 08 być inny sterownik? Proszę o podpowiedzi jak to ugryźć aby było dobrze
  14. Dziś mija tydzień od poczynionych prac związanych z naprawą latającej poduszki oraz samoistnie włączającego się klaksonu jak jest upalnie. Do dziś klakson nie włączył się sam ani razu, więc domniema, że taki stan już pozostanie. Wszystko działa jak należy. Jakby coś się zmieniło, będę informował w tym wątku. Pozdrawiam.
  15. Witam, Na samym początku pragnę podziękować Panu Klosiu za wskazówki, które były bardzo pomocne. Poniżej opis poczynionych wczorajszych prac. Po rozebraniu kierownicy tzn wypięciu poduszki powietrznej kierownicy oraz ściągnięciu tej srebrnej grubej blachy, pod spodem ukazała się płytka klaksonu, lecz całkiem inna niż się spodziewałem. Zaznaczone na czerwono, to pola, które zostają zwierane z srebrną blachą i zostaje uruchomiony klakson. Wygięcie tej płytki za bardzo nie wpłynęłoby na pracę klaksonu, ponieważ te punkty znajdują się zaraz przy otworach montażowych. Ale
×
×
  • Create New...
UP