Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bocian

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bocian

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zgorzelec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2006 1.9 cdti

Kontakt

  • GG
    8902055

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co o tym sądzicie, troszke zakopci jak mu depne powyżej 2500.
  2. U mnie również zdechł całkowicie czujnik skrętu a z powodu przeglądu musiałem to szybko zrobić wiec bylem zmuszony oddać do serwisu. W serwisie Opla w Niemczech mój CIM kosztował 610 euro a robocizna niecałe 80 euro. Nikomu nie życzę takiej naprawy.
  3. Niestety, po odpięciu też nie da się uruchomić silnika, a nie chce tego robić na odpalonym. Chciałem przejechać się bez pompy i sprawdzić czy dalej będzie go ściągać w prawo bo tylko to mi zostało do sprawdzenia.
  4. Chodzi mi o konkretnie pod ktorą pozycją się on znajduje, bo u siebie takowego nie widzę. Jest tylko ten 7.5 amperowy ale on nic nie robi. Chyba szybciej będzie poprostu wypiąć wtyczkę od pompy.
  5. Gdzie dokladnie jest ten bezpiecznik 80 amperowy ?? bo nie moge znalezc a mam juz po lifcie. Gdy odłącze tylko ten 15 od ESP to w ogóle nie moge auta uruchomić, a chcę się bez wspomagania przejechać. Pozdrawiam
  6. Odkąd kupiłem było po 2.2, wczoraj we wszystkich kołach dałem po 2.4 i muszę przyznać, że to albo placebo albo auto prowadzi się lepiej .
  7. Akurat tego nie wyczytałem, niestety żeby to sprawdzić musiałbym jeszcze raz podjechać i kazać podłączyć pod maszynę i zmierzyć i znowu mnie skasują, więc muszę poczekać do kolejnego miesiąca. Jeździłem trochę i sprawdzałem, jadąc prawym pasem znosi mnie na prawo, jadąc lewym znosi na lewo, jadąc środkiem jest względnie neutralnie. Przełożenie opon nic nie dało ale mimo je również podejrzewam. Po podniesieniu ciśnień w kołach prawych do 2.4 a lewych 2.2 jedzie całkiem fajnie prosto .
  8. Byłem na regulacji, przy mnie to Pan robił i naprawdę był w szoku, że bez problemu udało mu się odkręcić wszystkie śruby regulacyjne z tyłu. Obciążył auto, wyregulował bo naprawdę było co, w poprzednim warsztacie zostałem oszukany ale trudno, d*** dałem. Jednak mimo to auto dalej ściąga na prawo i na zimowych i na letnich, zamienię koła miejscami ale to i tak pewnie nic nie da. Zanim wyregulował to sprawdził całe zawieszenie i stwierdził że luzów brak jednak wydaje mi się że z kanału nie widział górnego wahacza ,, banana" więc będę się musiał temu przyjrzeć. Pozdrawiam.
  9. Znajomy polecił mi jeszcze jeden warsztat, podjadę w przyszłym tygodniu może będą bardziej ogarnięci.
  10. Nie, powiedzieli że tam tył jest stały i się nie reguluje.
  11. Witam, odświeżę trochę temat. Mam problem auto ściąga mi prawo zarówno na zimowych jak i letnich. Byłem na regulacji zbieżności, mówili że coś poprawili ale nadal jest to samo. Czy możecie zobaczyć na wydruk, co o tym myślicie ? Pozdrawiam P.S auto posiadam dopiero od miesiąca. IMG_0001(1).pdf
×
×
  • Create New...