Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

VAL88

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About VAL88

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 v6 opc

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale gdybym posłuchał diagnosty to wg. jego zaleceń powinienem wymienić połowę elektroniki z pod maski. Na te cewki sam wpadłem trochę przypadkiem ale chyba człowiek sam zna najlepiej swoje auto. Kolejne doświadczenie. Dzięki za pomoc. Pozdro
  2. To chyba rozwiązałem zagadkę. Soft sprawdziłem i okazał się oryginał. Winna była cewka zapłonowa. Nie była uwalona do końca, tym bardziej, że dopiero wymieniłem świece i to trochę poprawiło sytaucje ale podczas jazdy wypadał zapłon a to powodowało wywalenie kontrolki i odcięcie turbo. Dziwne, że na kompie tego nie pokazało od razu. Nie bawiłem się w wymianę jednej cewki. Wymieniłem wszystkie na NGK + świece Beru i wszystko gra. Cewki były chyba pierwsze Boscha.
  3. Ok to od tego zacznę bo operacja faktycznie nie jest droga. Zobaczymy czy coś się zmieni. Mam nadzieję, bo nie mam innego pomysłu. Dzięki wielkie. Pozdro
  4. Być może masz rację. Sprawdzę to.Właśnie szukam jakiegoś dobrego warsztatu. Mam u siebie serwis Opla więc ostatecznie tam. Dzięki wielkie za pomoc
  5. Z tego co wiem to wszystko fabryka. Odcina właśnie przy przyspieszaniu np. redukcja i but a wtedy nagle odcina doładowanie. Faktycznie najczęściej to 3 bieg ale nie jest to reguła.
  6. Witam wszystkich. Jestem nowy na forum a vectre posiadam od sierpnia zeszłego roku. Mam pewien problem związany z doładowaniem. Polega on na tym, że podczas jazdy odcina mi turbine . Oczywiście pojawia się kontrolka auta z kluczem i problem znika po ponownym odpaleniu auta. Pierwsza diagnoza na komputerze to czujnik ciśnienia doladowania-wymieniony, bez rezultatu. Bywa też że przy mocniejszym dodaniu gazu auto jakby "pierdzi" z wydechu. Może mieć to związek z wyciętym katem a moim zdaniem to co jest zamiast niego jest zbyt małej średnicy. Zazwyczaj problem występuje po przejechaniu około 60km przy dogrzanym silniku.Turbina w dobrym stanie-sprawdzona. Przebieg 180000tys. Ma ktoś jakieś pomysły? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Create New...