Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Yogi235

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Yogi235

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra c 1.9cdti 150KM OPC LINE Kombi

Recent Profile Visitors

165 profile views
  1. Dzisiaj weszłem po auto i po naciśnięciu osłony od maglownicy na tej stronie co kapie, słychać jak płyn się cofa do maglownicy ,wydaje mi się że gdyby ta osłona nie była szczelna to by wszystki płyn uciekł.
  2. Curtis rozumiem że miałaś taki przypadek jak u mnie i po wymianie bananów problemy ze sciąganiem znikły? Wymieniłeś całe banany czy tylko tulejki?
  3. Ok jutro sprawdzę i dam znać ale jestm coraz bardziej przekonany że to maglownica ponieważ ruszając kierownica na postoju lekko w lewo kierownica odbija natomiast lekko w prawo kierownica nie odbija tylko się zatrzymuje w takiej pozycji jak przy ruszaniu czyli brakuje jej około 20° do punktu zero.
  4. Byłem u mechanika i odpowiedziałem mu całą historię ,powiedział że na 90% maglownica . Teraz pytanie jeżeli maglownica to regenerowc czy kupić uzywkę co myślicie ?
  5. Dzięki za odpowiedź napewno sprawdzę. Zastanawia mnie tylko czy te banany mają aż taki wpływ na auto ponieważ przy ruszaniu bez dodawania gazu (koła obrucą się może 2 razy) kierownica sama skręca w prawo i ściąga w prawo .Dodam jeszcze że przy jeździe w lewo i prostowniu kierownica wraca do punktu zeto o przy jeździe w prawo kierownica nie wraca do punktu zero tylko brakuje jej około 20°. Sytuacja ta nie zawsze występuje czasmi odbije do punktu zero i przez chwilę jedzie prosto ale po ruszaniu kierownica znowu ciągnie do prawa. Ręce opadają
  6. Witam ma problem jak wyżej opisany kierownica sam skręca w prawo przy ruszaniu i podczas jazdy . Zawieszenie bez luzów ,opony sprawdzane na wszystkie sposoby ,wymienione tuleje tylne przednich wachacza ,geometria cała robiona 5 razy a kierownica dalej skreca sama w prawo około 20° i sciaga auto .Dodam że sprężyny też wymieniane. Ogólnie auto jest bardzo nie stabilne tak jakby wspomaganie działało na maksa podczas jazdy.Mam lekki wyciek z magla z prawej strony .Co może być przyczyną proszę o pomoc bo już rok z tym walcze
  7. Proszę o rozkodowanie numeru sprężyn 78192 T303557 czy to są oryginały?
  8. A jak z komfortem Curtis na tym zestawie RH3528 i RX6765, bo czytałem że tylne się różnią od orginałów?
  9. Pytanie do kolegi Curtis na przód kyb RH3528 335mm a na tył co polecasz z kayab do kombi z XJ2?
  10. Dzięki za info Curtis , właśnie zamówiłem używamy komplet orginalnych sprężyn -20mm. Jak zmienię dam znać jak z komfortem myślę że się poprawi :-)
  11. Witam wszystkich. Posiadam w swojej Pani sprężyny H&R -40mm oraz koła 18 i jest strasznie twardo czuć każdy dołek. Chciałbym ją zmiękczyć.Oryginalnie było zawieszenie sportowe -20mm (wyczytałem z vin W0L0ZCF3581032749 1.9cdti 150KM opc line kombi ). Chcę poprawić komfort zakładając inne sprężyny , myślę nad kupnem sprężyn kayab do sportowego zawieszenia . Nacisk osi 1-1085 2-1100.Teraz pytanie do was drodzy koledzy jaki model kayaba wybrać (oczywiście do obniżonej zawieszenia -20mm ,żeby nie było tzw Kozy:) i czy będzie znaczna różnica w komforcie? Myślę też o zestawie z eibach ale nie jestem pewien co do komfortu.
×
×
  • Create New...