Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

simon83

Forumowicz
  • Zawartość

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

simon83 wygrał w ostatnim dniu 21 Styczeń

simon83 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutral

O simon83

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1983.08.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zawidów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C Z18XE

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. simon83

    Czy tu jest oring?

    Tak jest tam oring.
  2. simon83

    kurier klubowy

    Za miesiąc będę w stolicy z synem na kontroli i po drodze, na powrocie, mogę podrzucić błotnik do Wrocławia.
  3. Silnik i opadające tuleje cylindrów.
  4. simon83

    Wybór reduktora 250KM

    Tak to ten. Nie można patrzeć na wydajność reduktora i porównywać do mocy silnika z turbo. Tu zapotrzebowanie na gaz jest często większe o 1/3 przy pełnym obciążeniu.
  5. simon83

    Wybór reduktora 250KM

    w saabie 9-5 aero z mocą podniesioną do 280 KM miałem kme Twin Tur i dawał radę naewt na autostradzie przy kilku mocnych przyspieszeniach. oprócz reduktora ważne jest zasilanie i filtrowanie. najlepiej wielozawór extra w butli, Faro 8 mm i dobry filtr z wkładem wymiennym.
  6. simon83

    Norma spalania LPG Z20NET

    47 mam w HB i starcza mi to średnio na 440-460 km. Eco jazdy nie uprawiam bo nie lubię się męczyć za kierownicą😋 żona potrafi kilkanaście km więcej zrobić. NET czy inny silnik z turbo ma to do siebie, że wypije tyle ile mu się wleje, ale to zależy od łącznika między pedałami a kierownicą
  7. moja miała 70 tyś w 2013, a dziś 204 przebieg rósł nie wprost proporcjonalnie do lat. co do boczków w pół skórach zgadzam się w 100%, że jego stan uzależniony jest od wagi kierowcy, sposobu ustawienia oparcia i rodzaju spodni noszonych przez drivera😉
  8. Wszystko oryginalne, przez 14 lat jeździły zwykłe H7, a ja tej zimy wrzuciłem chińskie ledy C6 z wiatraczkami. Nie mrugają ale błąd wyskakuje na okrągło.
  9. Tym filmikiem wyprowadziłeś mnie z błędu. Próby u mnie były ori Tech-em a nie opcomem i sam mechanik się dziwił że nie tej opcji xenon w moim aucie. Próby były też ustawienia drl na przeciwmgłowe, ale tej opcji w ogóle nie było.
  10. simon83

    Czym usunąć gumę do żucia?

    Tłuste plamy np z parafiny też schodzą za pomocą papieru i żelazka.
  11. To co powiecie na to że za pomocą op coma nie mogę zmienić na xenon. Wyświetla opcje "skandynawską" i z włączonymi cały czas postojówkami. Po zmianie na led zapala się komunikat o spalonych żarówkach, powtarzający się co chwilę. Zaczyna mnie to irytować. Może to wina starego rocznika, słabej wersji wyposażenia?
  12. Ale z gwarancją to do księdza po zdrowaśke😀 jak coś pójdzie nie po myśli. W takich przypadkach zawsze cena czyni cuda, a później jaki ten opel zły i prośby o pomoc na forum z problemami których można było uniknąć przy zakupie.
  13. kiera fajna u mnie wygląd podobny: dolny plastik na kierze czarny i w identycznym miejscu przełącznik od gazu.
  14. simon83

    cisnienie sprezania z18xe

    Dobrze zrobisz z wymianą.
  15. simon83

    cisnienie sprezania z18xe

    Zależy jaką jazdę preferujesz. 0,5 l to pół miarki. Mi tyle 5w40 wcina na 15 tyś, czyli od wymiany do wymiany. Ojcu może z 2 setki na wymianę ubywało. PS. Kompresji nie mierzyłem.
×