Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

simon83

Forumowicz
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

simon83 last won the day on January 21 2018

simon83 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About simon83

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/05/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zawidów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C Z18XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. simon83

    Czy tu jest oring?

    Tak jest tam oring.
  2. Za miesiąc będę w stolicy z synem na kontroli i po drodze, na powrocie, mogę podrzucić błotnik do Wrocławia.
  3. simon83

    Wybór reduktora 250KM

    Tak to ten. Nie można patrzeć na wydajność reduktora i porównywać do mocy silnika z turbo. Tu zapotrzebowanie na gaz jest często większe o 1/3 przy pełnym obciążeniu.
  4. simon83

    Wybór reduktora 250KM

    w saabie 9-5 aero z mocą podniesioną do 280 KM miałem kme Twin Tur i dawał radę naewt na autostradzie przy kilku mocnych przyspieszeniach. oprócz reduktora ważne jest zasilanie i filtrowanie. najlepiej wielozawór extra w butli, Faro 8 mm i dobry filtr z wkładem wymiennym.
  5. 47 mam w HB i starcza mi to średnio na 440-460 km. Eco jazdy nie uprawiam bo nie lubię się męczyć za kierownicą😋 żona potrafi kilkanaście km więcej zrobić. NET czy inny silnik z turbo ma to do siebie, że wypije tyle ile mu się wleje, ale to zależy od łącznika między pedałami a kierownicą
  6. moja miała 70 tyś w 2013, a dziś 204 przebieg rósł nie wprost proporcjonalnie do lat. co do boczków w pół skórach zgadzam się w 100%, że jego stan uzależniony jest od wagi kierowcy, sposobu ustawienia oparcia i rodzaju spodni noszonych przez drivera😉
  7. Wszystko oryginalne, przez 14 lat jeździły zwykłe H7, a ja tej zimy wrzuciłem chińskie ledy C6 z wiatraczkami. Nie mrugają ale błąd wyskakuje na okrągło.
  8. Tym filmikiem wyprowadziłeś mnie z błędu. Próby u mnie były ori Tech-em a nie opcomem i sam mechanik się dziwił że nie tej opcji xenon w moim aucie. Próby były też ustawienia drl na przeciwmgłowe, ale tej opcji w ogóle nie było.
  9. Tłuste plamy np z parafiny też schodzą za pomocą papieru i żelazka.
  10. To co powiecie na to że za pomocą op coma nie mogę zmienić na xenon. Wyświetla opcje "skandynawską" i z włączonymi cały czas postojówkami. Po zmianie na led zapala się komunikat o spalonych żarówkach, powtarzający się co chwilę. Zaczyna mnie to irytować. Może to wina starego rocznika, słabej wersji wyposażenia?
  11. Ale z gwarancją to do księdza po zdrowaśke😀 jak coś pójdzie nie po myśli. W takich przypadkach zawsze cena czyni cuda, a później jaki ten opel zły i prośby o pomoc na forum z problemami których można było uniknąć przy zakupie.
  12. kiera fajna u mnie wygląd podobny: dolny plastik na kierze czarny i w identycznym miejscu przełącznik od gazu.
  13. Zależy jaką jazdę preferujesz. 0,5 l to pół miarki. Mi tyle 5w40 wcina na 15 tyś, czyli od wymiany do wymiany. Ojcu może z 2 setki na wymianę ubywało. PS. Kompresji nie mierzyłem.
×
×
  • Create New...