Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

simon83

Forumowicz
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

simon83 last won the day on January 21 2018

simon83 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About simon83

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/05/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zawidów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C Z18XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jest tam oring.
  2. Za miesiąc będę w stolicy z synem na kontroli i po drodze, na powrocie, mogę podrzucić błotnik do Wrocławia.
  3. Tak to ten. Nie można patrzeć na wydajność reduktora i porównywać do mocy silnika z turbo. Tu zapotrzebowanie na gaz jest często większe o 1/3 przy pełnym obciążeniu.
  4. w saabie 9-5 aero z mocą podniesioną do 280 KM miałem kme Twin Tur i dawał radę naewt na autostradzie przy kilku mocnych przyspieszeniach. oprócz reduktora ważne jest zasilanie i filtrowanie. najlepiej wielozawór extra w butli, Faro 8 mm i dobry filtr z wkładem wymiennym.
  5. 47 mam w HB i starcza mi to średnio na 440-460 km. Eco jazdy nie uprawiam bo nie lubię się męczyć za kierownicą żona potrafi kilkanaście km więcej zrobić. NET czy inny silnik z turbo ma to do siebie, że wypije tyle ile mu się wleje, ale to zależy od łącznika między pedałami a kierownicą
  6. moja miała 70 tyś w 2013, a dziś 204 przebieg rósł nie wprost proporcjonalnie do lat. co do boczków w pół skórach zgadzam się w 100%, że jego stan uzależniony jest od wagi kierowcy, sposobu ustawienia oparcia i rodzaju spodni noszonych przez drivera
  7. Wszystko oryginalne, przez 14 lat jeździły zwykłe H7, a ja tej zimy wrzuciłem chińskie ledy C6 z wiatraczkami. Nie mrugają ale błąd wyskakuje na okrągło.
  8. Tym filmikiem wyprowadziłeś mnie z błędu. Próby u mnie były ori Tech-em a nie opcomem i sam mechanik się dziwił że nie tej opcji xenon w moim aucie. Próby były też ustawienia drl na przeciwmgłowe, ale tej opcji w ogóle nie było.
  9. Tłuste plamy np z parafiny też schodzą za pomocą papieru i żelazka.
  10. To co powiecie na to że za pomocą op coma nie mogę zmienić na xenon. Wyświetla opcje "skandynawską" i z włączonymi cały czas postojówkami. Po zmianie na led zapala się komunikat o spalonych żarówkach, powtarzający się co chwilę. Zaczyna mnie to irytować. Może to wina starego rocznika, słabej wersji wyposażenia?
  11. Ale z gwarancją to do księdza po zdrowaśke jak coś pójdzie nie po myśli. W takich przypadkach zawsze cena czyni cuda, a później jaki ten opel zły i prośby o pomoc na forum z problemami których można było uniknąć przy zakupie.
  12. kiera fajna u mnie wygląd podobny: dolny plastik na kierze czarny i w identycznym miejscu przełącznik od gazu.
  13. Zależy jaką jazdę preferujesz. 0,5 l to pół miarki. Mi tyle 5w40 wcina na 15 tyś, czyli od wymiany do wymiany. Ojcu może z 2 setki na wymianę ubywało. PS. Kompresji nie mierzyłem.
×
×
  • Create New...
UP