Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Remiqa

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Remiqa

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gniezno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra b była jest Vectra C 1.8 140 KM Z18XER 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprawdziłem tak na szybko i pomimo że klema wygląda jakby była dokręcona mocno (aż się odkształciła) to bez problemu mogę ją obracać na biegunie, wszystko też jest wysmarowane jakimś różowym mazidłem. Jak zrobi się cieplej to spróbuję to skręcić mocniej, tylko pytanie ile jeszcze ta klema wytrzyma i nie pięknie?
  2. Dzięki za info, będę obserwował, u Ciebie był winny kabel masy, ale od akumulatora? Był uszkodzony w widocznym miejscu?
  3. Witam, Przed chwilą byłem odtworzyć warunki w jakich zauważyłem ten problem Czyli włączone światła do jazdy dziennej, nawiew, i w gnieździe zapalniczki ładował się tablet w ukrytym menu ładowanie jakie pokazało to średnio 13,1. Ale żeby było śmiesznie to dziś nie było problemu ze światłem stopu [emoji848]
  4. Ok dzieki, czyli muszę odwiedzić jakiegoś elektromechanika Pozdrawiam
  5. Błędów żadnych nie wyświetla na zegarach, znalazłem taką metode 1. Wciskamy razem pedał hamulca i pedał gazu - trzymamy wciśnięte. 2. Przekręcamy kluczyk w pozycję "2" (świecące lampki). 3. Zwalniamy pedał gazu. 4. Wciskamy pedał gazu. 5. Przekręcamy kluczyk na pozycję "0" 6. Przekręcamy kluczyk w pozycję "2" (świecące lampki). 7. Ikonka silniczka zacznie mrugać. bo jeśli trzeba będzie to zrobić op com to będę musiał gdzieś pojechać bo takiego nie posiadam, co do czujnika to znalazłem na allegro ale są same używane http://allegro.pl/czujnik-wlacznik-stop-stopu-opel-vectra-c-signum-i6778480864.html#thumb/2 chyba że nie o ten czujnik chodzi ?
  6. Witam, odgrzeje temat bo dziś zauważyłem ten sam problem u siebie, udało się tobie lub komukolwiek zlokalizować przyczynę?
  7. Łał, skąd można wyrwać tak ładnie rozpisaną historie pojazdu?
  8. Taniej niż 90 zł nie kupię? Liczyłem że taka używana 50-60 zł będzie kosztowała [emoji848] Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  9. Rozważam też taką opcje, ale boję się że za chwile znowu ktoś przyjdzie i sobie weźmie
  10. Witam, ktoś się nie bał i zaj...ł mi emblemat wraz z listwą chromowaną, o ile listwę udało się kupić używaną oryginalną to ze znaczkiem jest problem (dałem ogłoszenie w dziale handelek) Jeśli się nie uda kupić oryginalnej używki, to będę zmuszony kupić zamiennik z alle...... który już na pierwszy rzut oka nie wygląda dobrze, przede wszystkim nie jest wczepiany a wklejany na taśmę dwustronną Wymiary: średnica Ø koła 135 mm , długość całkowita (błyskawicy "Z") 169 mm , szerokość okręgu 7 mm Montował ktoś taki zamiennik ?jak to pasuje, wygląda Pozdrawiam
  11. Jeśli Ci się uda naprawić to koniecznie opisz co i jak, ponieważ mam jeden w piwnicy, który wymieniłem ok pół roku temu, wygląda jakby się nie zamknął do końca lub brakuje z jednej strony uszczelki gumowe
  12. Potwierdzam, w poradniku tego nie ma od dołu wcisnąłem zapadkę śrubokrętem i mocno ciągnąłem tapicerkę, blaszki się wygieły i dopiero wtedy zauważyłem że od góry też jest zapadka. Przed złożeniem uformowałem blaszki jak powinny być i nie ma śladu po demontażu
  13. Przepraszam myślałem o temp. 86 stopni a napisałem 80 mój błąd, więc przyjrzałem się jak to wszystko wygląda u mnie i do ok 5km wskazówka leży na 0 później dosyć szybko rośnie i po następnych 2km jest już 90 a dokładnie jak by się przyjrzeć to jest 91stopni i nie zależnie ile jadę czy to 60km/h czy 120, nie miałem okazji sprawdzić dziś w korkach jak będzie ale pamiętam że dochodzi do 92-93 stopnie i podsumowując na moim termostacie (który był podobno ściągany z Niemiec bo zabrakło w sklepie internetowym) temperatura wskazuje 91 w trasie mieszanej i faluje od 91do 93 w korku Pozdrawiam
×
×
  • Create New...