Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Blitzman

Forumowicz
  • Ilość treści

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Blitzman

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra B
  1. Silniki X20XEV i X18XE aby zaślepić EGR Należy teoretycznie jak koledzy napisali zaślepić blaszką (Lepiej użyć grubszej miedzianej niż puszki po piwie alu blaszkę łatwo rozwali powietrzę) i wyciągnąć wtyczkę. Nie wiem czy nie lepszym rozwiązaniem jest aby zaspawać te wężyki od EGR i wyciągnąć wtyczkę . Nie ma wtedy żadnej cyrkulacji spalin i one po prostu wylatują przez kolektor. Niedługo będe się w to bawił to dam znać.
  2. Wyniki mojej pracy: Znalazłem przyczynę wycieków. Spraa tania 32 zł . Okazało się że padł zawór nagrzewnicy i jakoś od strony kierowcy strumień leciał na rure wydechową (którą mam owiniętą z kolektorem do sondy lambda). Niestety wystrzały gazu rozwaliły gumę między kolektorem ssącym a a przepływomierzem i też muszę wymienić stąd wymiana parownika nie dużo zmieniła ;/. Dziękuje za wszelką pomoc temat można zamknąć. A nóż widelec może się komuś przydać w poszukiwaniach wyciekó ;P. Pozdrawiam.
  3. I kolejna walka z wiatrakami... Wymieniony reduktor i element antywybuchowy... płyn wciąż ucieka nawet jak jezdze tylko na benzynie . Coś mnie tkneło aby nagrzać silnik i przy maksymalnej temperaturze sie zatrzymać i i szybko sprawdzić. To był strzał w 10 . Z tyłu silnika wyleciały kłęby dymu . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność jutro wjadę na kanał i sprawdze skąd się wydostaje płyn. Jest prawdopodobne że się zrobiła jakaś nieszczelność na tych czarnych przewodach?? Czy ta przyczyna mogła być od tych wystrzałów powietrza??
  4. Sprawa troszkę się uprościła ... płyn wycieka spod korka wlewowego ( podczas jazdy na gazie jak wciskałem sprzęgło obroty strasznie szybko spadały i aby ratować sytuacje dodawałem gazu następowaly wybuchy i np wężyki od podcisnienia wypadały teraz są mocno złączone i nie ma gdzie podciśnienie uciec wg. mnie ) Stanełem ostatnio po takim strzale i otworzyłem maske... korek od wlewu wbił się w wytłumienie. Nie wiem czy musze teraz wymienić parownik czy jakiś inny element od gazu? Ma ktoś pomysł?
  5. No właśnie tego wycieku nigdzie nie zlokaliwoałem. Uszczelka pod głowicą jest cała bo sprawdziłem wszystkie objawy tego. Ogl poprosiłem znajomego o pomoc i mi poprzekręcał pokrętła od ciśnienia i ilości gazu... ustawiłem gaz spowrotem wg instrukcji z : https://www.autogaz.olsztyn.pl/instalacje-gazowe-autogaz-olsztyn/regulacja-instalacji-gazowych/
  6. Witam wszystkich użytkowników forum. To mój pierwszy post choć poszukiwałem problemu w postach. Otóż jestem szczęśliwym posiadaczem Vecrty B 1.8 16V z gazem i klimatyzając. I tutaj zaczynają się schody... Gaz mam 1 generacji (wiem ze juz powinna być sekwencja ale takie auto kupiłem). Otóż ostatnimi czasy przy przełączaniu na gaz wywalało mi wężyki podciśnienia i na benzynie i na gazie auto gasło na biegu jałowym. Teraz dzieje się tak na gazie gdy auto się nagrzeje. Dodatkowym problemem jest że uciekł mi gdzieś cały płyn chłodniczy (w ciągu paru minut jazdy). I nie wiem czy przez to że włączyłem klime ( która nie daje zimnego powietrza mimo że jest nabita i odgrzybiona). Narazie wlałem kilka litrów tego płynu a on i tak powoli ucieka... Nie wiem czy ma ktoś pomysł co może z tym być (wiem że płyn chłodniczy ma wpływ na działanie gazu i jest to ze sobą połączone). Za każdą radę dziękuje
×
×
  • Utwórz nowe...