Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Fabri

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Fabri

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Noo kabli jest na full pelna kostka, chce sobie multi zrobic bo mam po okazyjnej cenie możliwość kupic taka kierownice od goscia od którego ostatnio kupowalem kilka czesci Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  2. Mam 3 kostki dwie iso zasilanie radia i glosniki do radia oraz dodatkową jakas kostke 10pinowa i nic wiecej tam juz nie ma. Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  3. Witajcie grupowicze. Mam nadzieję że ktoś mi udzieli konkretnych odpowiedzi które pomogą a nie nabijanie postow... Mam vici b bez multi i chcial bym kupic kierownice z multifuncja i teraz co bede potrzebował kierownice z guzikami to na pewno a czy instalacje takze czy będzie to szlo dorobić az do kostek iso by wszystko dzialalo jak nalezy. Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  4. Ja mam podobny problem vici 1.6 16v 95r. Wczesniej szarpalo przy redukcji biegow zmiana świec na nowe wraz z kablami problem znikl. Ale przed wczoraj robiłem auto diagnoze jak wygladaja swiece okazalo sie ok lecz 4 swieca ta od strony cewki miala gwint w oleju nie w duzych ilosciach ale troszku dol swiecy suchy. Hmm czy jak wymienię uszczelniacze gniazd swiec nowa uszczelke pokrywy to jak mysle powinno przestac ta drobna usterkę zniwelowac... Hmm czy nowa uszczelka pod pokrywę i nowe uszczelniacze gniazd swiec wystarcza czy jeszcze jakies tam uszczelki ida??? Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  5. Świece kable nowe i teraz malinka, moze to komuś sie przyda. Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  6. Kable i świece są właśnie przed wymianą w wtorek odbieram bo w pobliskim zaufanym sklepie mam zamowione kable z ngk i świece z denso (świece są kapke czarne a przewody na gnieździe świec lekko poszczerbione na tej gumie ) Błędów nie sprawdzałem bo mam chwilowo laptopa uwalonego. Jak po zmianie świec i kabli nic się nie zmieni to gdzie szukac przyczyny?? Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  7. Niestety to tez nie dalo efektu pozbawiajacego tego szarpania moze ktoś sie wypowie bo irytujace to strasznie jest... Przekopalem internet i wiekszosc o przewodach podcisnienia pisza o egr jeden byl przygnieciony ale nic to nie dalo... Mial ktos podobny problem albo taki sam? Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  8. Odkrecilem ta pokrywe zaslaniajaca kable swiec i byl jeden wezyk przygnieciony moglo to byc to ale o efekcie napisze za ok 1.5h bo bede jechal na miasto Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  9. Odkrecilem ta pokrywe zaslaniajaca kable swiec i byl jeden wezyk przygnieciony moglo to byc to ale o efekcie napisze za ok 1.5h bo bede jechal na miasto Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  10. Witam Posiadam vici sedan z silnikiem 1.6 16v z 1995r Ale do meritum Mam taki problem z autem i zaczyna byc irytujacy. Po odpaleniu auta obroty chodza na 1200 i po kilku sekundach spadaja do 900 po wbiciu 1 biegu nie szarpie ale gdy chce redukowac na 2 obroty nie spadaja jak powinny tylko trzymia 1000 a 1100 i szarpie po redukcji i tak az do 5 biegu. Moze trafie moze nie albo to przewody gumowe od cisnienia albo egr zapchany ( gdy dam jej ostro w kosc na kazdym biegu to problem ustaje w pewnym sensie ze mniej szarpie ale jednak wciaz szarpie ). Prosil bym o pomoc bo szykuje mi sie trasa do Niemczech a dokladnie offenbachu i nie chce niespodzianek po drodze a to jedyny problem jaki wystepuje. Z gory dziekuje za odpowiedzi. Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  11. Radio posiadam takie JVC KD-R411 ( bogate ustawienia dzwieku oraz equalizer, wyjscue rca na wzmacniacz ) Dwa wzmacniacze infinity 475a Nad glosnikami przód myślę o GROUN ZERO GZTF 13T Nad głośnikami tył BOSCHMANN LCX 5300J Nie wiem jak to będzie brzmiało dla tego piszę lecz w poprzednim aucie mialem te oba wzmacniacze pod te radio i przód byly ale jbl gt ale jaki model nie pamietam i w bagażniku skrzynie zamknieta jbl ale to było w golfie 4 i grało fajnie ale tutaj zwracam sie z prośbę czy jak w/w beda dobrym wyborem?? A to że napisalem o tybie zabudowie etc itd. Po prostu wyprzedzilem pewne fakty by ktos nie napisał zeby w bagaznik wladowac skrzynie zrobic zabudowe i korekcje z loud wylaczyc ale to tylko na marginesie i nie mialo celu nikogo urazic. Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  12. Powiem to w ten sposob. Nie chce zadnej zabudowy skrzyni nic. Mam ori glosniki w wiki wychechlane mam dwa wzmacniacze infinity radio jvc i chce wymienić glosniki przod jak i tyl drzwi przod jak i tyl mam wygluszone zainwestowalem w to 1200zl i 2 dni roboty zeby to mialo ręce i nogi nie zalezy mi na latajacych elementach srodka czy nadwozia tylko dla przyjemnej barwy dzwieku w srodku. Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  13. Witam panowie Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec pisze tutaj ale do meritum. Mam vici b sedan Chce zakladac dobre audio bo oryginalne Nie jest juz w fajnej kondycji ... Jakie mi polecacie glosniki 165 na przod i 130 na tyl oczywiście beda graly pod wzmacniaczem przod i tyl bez zadnej skrzyni basowej oraz kabla od akumulatora ile najlepiej kupić 10m starczy? Dzieki za odp. Moj budżet na to wynosi 1700zl Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  14. Panowie mam małe pytanko opel vectra b, za grosze może mi wpaść kluczyk typu scyzoryk ori ale z opla signum takze ma 433mhz i czy po dorobieniu do niego grota sie elektronika zaprogramuje do mojej ori centralki wraz z przełożeniem pestki z immo bedzie otwieral i zamykal samochód czy raczej odpuscic. Dzieki za odp. Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
  15. Ja z moim problemem sie uporalem:) mialem jeden lut pekniety, lutownica w reke 2min pracy spacer do auta progranowanie kluczyka na włączonym zapolnie do kontrolek i wszystko dziala jak ta lala. Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...