Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

DAWPAL

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O DAWPAL

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    OPEL VECTRA C 2007 1.8 BENZYNA 103 KW
  1. witam serdecznie mam pytanie , od pewnego czasu na zimnym silniku faluja mi obroty między 500 a 1200 (normalnie jest 800), gdy ruszam na zimnym silniku auto szarpie , po zagrzaniu wraca do normy ,świece irydowe zmienione, nowy akumulator , filtr powietrza zmieniony, wyczyścilem przepustnicę , i zpsikałem przepływomierz (sprayem do czyszczenia kostek elektrycznych itp. ) ... powyższe czynności nic nie pomogły proszę o pomoc ... kod silnika to Z18XER , opel vectra 1.8 c 2007 103 kW 140 km,(lpg stag4) z góry dziękuję
  2. DAWPAL

    problem z obrotami

    chyba czeka mnie wizyta na komputerze u mechanika , dziękuje wam za pomoc
  3. DAWPAL

    problem z obrotami

    właśnie dwa razy wyskoczył mi błąd "P0170 - Za bogaty system adaptacji paliwa (11) - Obecny" ale wykasowałem go obd2 i nic nie wyskakuje , ten błąd wyskoczył mi w odstępach około 1000 km i właśnie na zimnym silniku, czy tym obd2 da sie zrobić reset adaptacji ?? czy musze jechać do mechanika
  4. witam serdecznie mam pytanie , od pewnego czasu na zimnym silniku faluja mi obroty między 500 a 1200 (normalnie jest 800), gdy ruszam na zimnym silniku auto szarpie , do tego przy wysprzęglaniu obroty lekko podnoszą się i dopiero opadają, po przegazowaniu wszystko wraca do normy , wyczyścilem przepustnicę , i zpsikałem przepływomierz (sprayem do czyszczenia kostek elektrycznych itp. )... nie umiem znaleźć silniczka krokowego , wcześniej mówiono mi że mam go w przepustnicy ale tam nie ma żadnych śrubek tylko metalowa obręcz wokół plastikowej obudowy przy przepustnicy i nawet nie próbowałem tego ściągać... powyższe czynności nic nie pomogły proszę o pomoc gdzie silniczek krokowy a może zaadaptować przepustnicę po czyszczeniu jak ?? ... kod silnika to Z18XER , opel vectra 1.8 c 2007 103 kW 140 km, z góry dziękuję
  5. a czy po demontażu przepustnicy i wyczyszczeniu jej , trzeba zresetować komputer ??
  6. witam ja nie mam tempomatu .... a gdzie ten czujnik sprzęgła się znajduje ?? pozdrawiam
  7. ok sprawdzę, wielkie dzięki ,
  8. problem dotyczy samochodu a nie komputera... ale dziękuję za uświadomienie (kappa)...
  9. WITAM CZY MOGĘ PROSIĆ O ROZSZYFROWANIE VIN W0L0ZCF6971114830 Z GÓRY DZIĘKUJĘ
  10. WITAM , MAM TAKI PROBLEM ( VECTRA C 2007 , 1.8 BENZYNA 140 KM ) .. MIANOWICIE PRZY ZMIANIE BIEGÓW NA WYŻSZE , PO WCIŚNIĘCIU PEDAŁU SPRZĘGŁA OBROTY PODNOSZĄ SIĘ JESZCZE O 100. CZY JEST TO POWÓD DO ZMARTWIEŃ ... PRZYZNAM ŻE JEST TO LEKKO DENERWUJĄCE... MOŻE TO BYĆ WINA SILNICZKA KROKOWEGO ..?? PROSZĘ O POMOC , DODAM ZE PRZY BIEGU JAŁOWYM WCISKAM GAZ I NIE WIDZE PROBLEMU Z PEDAŁEM .. Z GÓRY DZIĘKUJE
×