Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Selko

Forumowicz
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Selko

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Zainteresowania
    Insta vectrav6turbo350

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 T 350/540

Recent Profile Visitors

646 profile views
  1. Nie chce go dołować pisze jak jest tylko mam nadzieję że źle tego nie odbierze. Też chciałem żeby ktoś zrobił jakieś lepsze turbo i nie zagrało jestem zawiedziony.
  2. Co najmniej przedział 330-350km 550-600nm. To 300koni i 500nm to jak pisałem wystarczy wywalić drugi katalizator wstawić tam rurę + intercooler + gotowiec stage 1 i jest 300/510. Najtańszy najprostszy mod do 2.8T.
  3. No super ale to było wiadomo ze jest inaczej. Nie przepustnica nie pasuje do Vc. Zmiana na pewno jest na plus ale brakuje dużo dużo do fajnego wyniku No trudno dawaj znać co z głowicą.
  4. Co kto lubi jak dla mnie hajs lepiej zainwestować w wydech dowpipe intercooler i na seryjnym turbo jest taki wynik jak kolegi wyżej. Typowy stage1. Inaczej wychodzi słabo j.w Co do paliwa ja sprawdziłem i takie i takie i od dawna jeżdżę tylko na 98 tak samo stroiłem na 98 warto pare groszy dopłacić.
  5. Taki wynik to zrobiłem na seryjnym turbo z pierwszym katalizatorem 300/510 także ... Do tego robisz program z katalizatorami ? Na zwykłym paliwie 95 ? Ojoj nie dobrze to wygląda
  6. No na razie delikatnie jechałeś Dzięki, dawaj znac jak na obciążeniu. U mnie bez kloptu idzie do 102 i spada do jakiś 95 i w tym zakresie praktycznie pracuje. Obecnie jaki masz wynii hp nm ?
  7. Dak znać jak to wyglada w praktyce czy wolniej łapie temperaturę trzyma ja niżej jakie sa różnice.
  8. Pytanie czy przy tak znacznie zwiększonej pojemności układu nie będzie wiecznego niedogrzania
  9. Daj znac jak temperatury płynu przy tej chłodnicy bo też myślałem o tym ale mam obawy czy to ma jakikolwiek sens i nie popsuje tematu. Jest opcja, że nie będzie trzmal temperatury będzie nie dogrzany Poza tym nie zdarzyło mi sie do tej pory żeby były z tym kłopoty przy oryginalnej. Przewody kupiłeś osobno te co ma zdjęciu czy taki caly zestaw wyszkich do 2.8 ?
  10. Ja zrobiłem mniejsze ale w naszym aucie dadzą radę sobie z mocami grubo ponad 400 koni. Nie ma kłopotów z wolnymi obrotami wszystko działa super.
  11. Też mam takie nakładki zamówiłem z Allieexpress za grosze ciężko weszły ale ponad rok juz mam i bez kłopotu.
  12. No nic tam takiego nie ma a jesne jest już ze wtryski 525 pasują, do tego turbo z peruna i w Insigni jest ponad 400 bez kucia.
×
×
  • Create New...
UP