Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Selko

Forumowicz
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Selko

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 T 350/540

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Selko

    Chip Tuning - Diesel

    ProChip najlepszy
  2. Znalzlem to oryginał ma jak dobrze pamiętam okolo 18Gb wiec ciezko będzie to wcisnąć na Dvd ale myślę ze ktos sprytny by to ogarnął tylko czy kogoś jesscze obchodzi stara Vectra
  3. Ma ktoś mapy 2020 do DVD90?
  4. Nie no bez przesady na seryjnym turbo i wydechu spokojnie zrobisz 300 koni i 500nm.
  5. Ja wywalilem kata i wstawiłem rure i tyle, zdecydowanie bylo czuć poprawe polecam każdemu. Najlepszy z najtańszych modów do tego auta. Ja bym na Twoim miejscu zrobił tylko tak jak plecionka jest ok. W przyszłości możesz zrobić całość. Co do wydechu to mam teraz o dziwo ciszej niż było na niskich obrotach tak kolo 2tys 6 bieg cisza mozna komfortowo jechać jak dodasz gazu dobrze jest ponad 3tys jest kozak Po wywaleniu 2 katalizatora zrobiło sie trochę głośniej. Po wywaleniu pierwszego różnicy praktycznie nie bylo słychać.
  6. Po taniosci wyrzuć katalizator wstaw rure. Ja tak zrobiłem na początku i od razu było czuć różnicę na plus.
  7. W 2.8 jest 6 wtrysków i inna sytuacja. Tak czy siak mam nadzieję że uda nam sie to ruszyć
  8. W 2.0 czy 2.8 ? Jak mówisz o 2.0 to jest inna historia całkiem.
  9. No myślę, że jak założę 525 to będzie też na 100% jasne ile daje rade pompa ogarnąć inaczej moga byc jakieś wątpliwości.
  10. Tylko po co pchać 630cc? ja bede robił tez w ciągu najbliższych miesięcy tylko się zastanawiam nad tymi z Insygni Opc vs Bosh 525
  11. Ktoś ruszył temat dalej u siebie ? Udało sie założyć inne wtryski ? Te niby powinny być ok https://fmic.pl/uklad-paliwowy/30307-wtrysk-bosch-525cc.html
  12. Dokładnie takie coś co tutaj ładują to jest dramat i koszty zrobienia tego kilkukrotnie przewyższają ceny auta. To sa ekatremalne modyfikacje. Biturbo na pewno tańsze by nie było ale na pewno jazda byla by płynna.
  13. Cześć wpadłem z drogi wyjechałem na krawężnik bo facet mi wymusił pierwszeństwo. Także trochę walczę z ubezpieczycielem rozwalilem dwa idsy z przodu felge opony. Naprawdę to i dopiero ruszę temat modow a stało sie to dzień przed umówionym strojeniem.
×
×
  • Create New...