Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kwaska

Forumowicz
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kwaska

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C Sedan 1.8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kwaska

    VC 1,8 122KM, 2002

    No właśnie pierwsze dwie opcje wydają mi się dość wysokie. Stag 4 Qbox Plus montowany w podkarpackim województwie kosztowałby mnie już tylko 2300, dlatego też szukam tańszej alternatywy w Krakowie.
  2. Kwaska

    VC 1,8 122KM, 2002

    Witam Mam pytanie odnośnie dostępnych na rynku instalacji LPG do Vectry C Jaki zestaw wybrać: Stag 4 Qbox Plus - cena 3400 PLN przełącznik: Stag LED 401 wtryski: Alex Barracuda 115nl reduktor: Stag AC-R02 wielozawór: Tomasetto Ø6 przewód zasilający: Faro Ø6 KME Nevo-Sky Max - cena 3400 PLN przełącznik: DG7 RGB wtryski: Alex Barracuda 115nl reduktor: KME TUR wielozawór: Tomasetto Ø6 przewód zasilający: Faro Ø6 ZENIT Black Box - cena 2900 PLN BRC Sequent 32 - cena 2800 PLN Montaż w Krakowie. Dodam, tylko że ma dla mnie znaczenie to co j
  3. Podepnę się na szybko od temat bo "w miarę aktualny". Czy coś takiego: http://www.przegubyzewnetrzne.pl/piasty-kola/3410-piasta-kola-przod-signum-vectra-c-saab-fiat.html warto zakupić za te pieniądze? Zależy mi na czymś do 200zł.
  4. A mógłbyś podać jakieś linkowalne przykłady?
  5. Okazało się, że na moje szczęście nie muszę wymieniać zbiorniczka. Wystarczyło go wyjąć i porządnie wyczyścić. Pływak zaczął działać i kontrolka zniknęła. Dzięki za pomoc. A wracając do tematu wątku. Czy na moje potrzeby sprawdzenia ewentualnych błędów i ich wykasowania wystarczy mi taki interfejs mini jak zaprezentowany w pierwszym poście, czy jest to jednak strata kasy? Wysłane z mojego Moto G Play przy użyciu Tapatalka
  6. Faktycznie problem jest z pływakiem w zbiorniku. Po zwarciu wtyczki kontrolka znika. No i teraz pojawia się pytanie. Czy ten pływak dostępny jest osobno czy tylko w komplecie w zbiorniku wyrównawczym? Wysłane z mojego Moto G Play przy użyciu Tapatalka
  7. Czujnik temp jest raczej dobry, bo wskazówka zegara pracuje cały czas w zakresie 75-95. Teraz po powolnej jezdzie mam około 80 stopni i na postoju rośnie. Wysłane z mojego Moto G Play przy użyciu Tapatalka
  8. Możesz sprecyzować "nie zadziała"? Nie zadziała bo jest zepsuty, nie zadziała bo z tym autem nie jest kompatybilny? Chciałbym sprawdzić co to za błąd mi wywaliło. Płynu jest idealnie, nic mi nie cieknie. Kontrolka świeci cały czas, nawet już po przekręceniu kluczyka. Wysłane z mojego Moto G Play przy użyciu Tapatalka
  9. OK, trochę poczytałem, ale na 180+ stron nie mam na chwilę obecną czasu. Na moje wychodzi na razie że op-com nie jest mi potrzebny (może się mylę). Mam za to kolejne pytanie. Czy ten interfejs: http://allegro.pl/opel-tech2-vag-kkl-tech-2-usb-vw-audi-w-24h-fv-i5142705397.html (oraz podobne temu interfejsy) da mi takie same możliwości jak ten z pierwszego postu? Czy różnica jest tylko taka że do pierwszego potrzebne jest urządzenia z BT a tutaj lapek z USB? Ma ktoś coś takiego? Może ktoś coś więcej o tym opowiedzieć?
  10. A mógłbyś coś więcej powiedzieć o różnicach, ewentualnie dać linka do odpowiedniego tematu? Jak już wspomniałem potrzebuję coś do szybkiego sprawdzenia. Wolałbym robić to używając telefonu niż bawić się z laptopem. Przykładowo wczoraj zawiesiła mi się ikona z płynem chłodniczy. Płyn jest nowy, delikatnie ponad stan, chciałbym sprawdzić o co chodzi. No i na przyszłość byłoby fajnie takie rzeczy właśnie móc sobie sprawdzać. Dodatkowo cały czas mi się zaświeca ikona z autem więc chciałbym ją skasować. Ten OBD do którego dałem linka ma tą zaletę że jest dostępny niedaleko mnie i mogę go mieć w
  11. Podepnę się pod temat bo mam podobne objawy. Dziś po ponownym odpaleniu auta zapaliła mi się lampka sygnalizująca problemy z chłodzeniem (symbol ze zbiorniczka wyrównawczego). Auto wcześniej pracowało normalnie (godzinę wcześniej powróciłem nim do domu). Wskazówka przy wolniejszej jeździe, przyspieszaniu i hamowaniu potrafiła podskoczyć w okolice 94st, aby potem spaść nawet do 75st w czasie zwykłej jazdy z prędkością około 70km. Po zatrzymaniu się i postoju przez około minuty temperatura znowu zaczęła się podnosić powyżej 93st. Płynu w zbiorniczku nie brakuje, 3 tygodnie temu wymieni
  12. Witam Czy może mi ktoś powiedzieć coś na temat interfejsu OBD, ewentualnie op com, tech? Czy coś takiego: http://allegro.pl/obd-scan-bluetooth-vgate-elm-327-elm327-bt-obd2-pl-i5970568400.html nada się do VC 1.8 2002r.? Ewentualnie czy jest ktoś z Krakowa kto mógłby mi podpowiedzieć to i owo lub też przeskanować auto? Potrzebuję sprawdzić sobie ewentualne błędy, skasować "check engine"raz na jakiś czas a wolałbym sobie to zrobić sam zamiast jeździć co jakiś czas do mechanika lub do ASO.
  13. A ja mam pytanie odnośnie dolewania. Czy musicie często uzupełniać płyn w zbiorniczku? Wydaje mi się że gdzieś na przełomie maja/czerwca zaświeciła mi się kontrolka i dolałem wówczas tak na szybko pół litra wody do zbiorniczka wyrównawczego (brakowało niecały centymetr płynu do spawu), stwierdziłem że w wakacje w czasie urlopu wymienię sobie cały płyn. W tym tygodniu ponownie zaczęła raz na jakiś czas zaświecać się ta sama kontrolka i ponownie po sprawdzeniu widzę ubytek niecałego cm na zbiorniczku. Ja rozumiem że płyn się nagrzewa, zmienia swoją objętość, paruje, skrapla się i może
  14. Właśnie zacząłem rozkręcać wentylator i w połowie zauważyłem że jak wyciągnę rezystor to jest dostęp. Na nagranym filmiku widziałem że nie mam tam żadnych liści. Ile jest śrub bo na razie odkrecilem ich już 5? Wysłane z mojego Moto G Play przy użyciu Tapatalka
  15. Szybkie pytanie. Czy do czyszczenia parownika nie wystarczy wyjąć sam rezystor wentylatora i w dziurę po nim wsadzić wężyk od odgrzybiacza? Czy trzeba do tego demontowac wentylator? Właśnie się zabrałem za to i po wysunięciu rezystora mam widok na wnętrze parownika. Widok jest wprawdzie kiepski, ale telefonem mogę sobie nagrać filmik wnętrza, więc dysza odgrzybiacza spokojnie tam wejdzie. Wysłane z mojego Moto G Play przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...
UP