Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Vika

Forumowicz
  • Zawartość

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O Vika

  • Urodziny 1979.12.03

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Trzcianka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B, Sport, OPC2

Ostatnio na profilu byli

337 wyświetleń profilu
  1. Zamiennik licznika

    Nie wiem jak jest w VC ale pewnie tak jak w innych oplach, w astrze g kiedyś załozyłem licznik z diesla do bezyny i działał, w VB w ubiegłym miesiącu zmieniałem licznik i patrzyłem tylko by miał taki sam zakres obrotów i kilometrów co poprzedni licznik, wszystko działa poprawnie.
  2. Renowacja kierownicy

    300 zł to tradycyjne obszycie , dochodzi pianka pod skórę to 100 zł , boczne obszycie ramion 100 zł i już się robi z 300zł - 500 zł
  3. Renowacja kierownicy

    za 200 to tez chce namiar, jak ostatnio szukałem to od 400 w górę były w zależności od dodatków ( bicepsy, płaski dół itd były od 700 w górę)
  4. Renowacja kierownicy

    dokładnie i zawsze to tansza opcja niz nowa kiera,
  5. Renowacja kierownicy

    Hehe i tak bywa
  6. Renowacja kierownicy

    ja tez mam kolego dla ciebie złą wiadomość a mianowicie długo ci to nie potrzyma, lakier się wytrze, popęka i będzie tak wcześniej. ja stosowałem środki z lepszej firmy (Furniture Clinic) robiłem w lutym wiec można założyć że wytrzymało to pół roku!!!
  7. Felga 18" ET 40

    ja miałem jakiś czas temu na VB z gwintem felge 18" 8,5 cala szeroka, et35 i opone 215/35/18 i nic nie tarło tylko felga wystawała troche za nadkole lepsze w moim przypadku było by et 40
  8. Bo każdy z forum zagląda co to za auto tak zachwalacie
  9. Rozpórka Kielichów samodzielne wykonanie

    ok dzieki za szybką odpowiedź
  10. Rozpórka Kielichów samodzielne wykonanie

    podepnę się pod już martwy temat z moim pytaniem, czytałem trochę na temat rozpórek kielichów co myślicie o tych warto je kupić czy lepiej dołozyć i jakieś markowe kupić? rozpórka
  11. Stukniecie w zawieszeniu

    ja mam takie same objawy w VB , wymieniłem: drązki i końcówki drążków kierowniczych, gumy i łacznik stabilizatora, gumy i łozyska amortyzatorów, i dalej puka. pojechałem na szarpaki i nic nie wykazało żadnych luzów . podejrzewam wybite już zawieszenie i to może stukać na dziurach wybojach, itd.
  12. Swiatła do jazdy dziennej DRL

    Czyli pod postojowki jest wedlug przepisów?
  13. Swiatła do jazdy dziennej DRL

    kupiłem moduł świateł dziennych, i teraz mam dwie opcje . podłączyć go pod halogeny czy pod swiatła długie , gdzie będzie to lepiej wygladało?
  14. Transmittery FM

    tylko że cena też wyśmienita niestety.
×