Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wizjer01

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wizjer01

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vc 2.2 16v
  1. Zmierzyłem ciśnienie tak jak Rafalg kazał. Po włączeniu zapłonu ciśnienie wynosi 3.5 bar po 40sek spada do 3bar. Gdzie dalej szukać usterki? Może być cewka? Wtrysk? Czy coś innego po drodze?
  2. Tak obejrzałem wymontowałem i pod ciśnieniem patrzyłem. Nigdzie nie ulatuje
  3. Doszedłem do ładu z wentylatorem (chyba) stawiam na tą listwę że się zużyła bo już nawet 2bieg zginął i prąd na 1 i 2 nie dochodzi do silnika. Przy okazji znalazłem coś takiego. Wie ktoś co to?
  4. A więc dziś mam trochę czasu. Ciśnienia nie sprawdziłem bo nie mam manometra więc rozebrałem pompkę. Oto zdjęcia i pytanie co do podłączenia czy dobrze i czy niebieski jest od zasilania. A właśnie przy demontażu z wężyka czarnego trysło paliwo. Czy takie coś do pomiaru ciśnienia wystarczy https://allegro.pl/oferta/tester-miernik-cisnienia-paliwa-wtryski-benzyna-8507828468
  5. Ok jak wrócę to zobaczę. Od razu zapytam jak nie będzie tych 3barow albo spadnie ciśnienie szybciej to na co zwrócić uwagę? Jeszcze mam zapytanie odnośnie odpowietrzenia. Układ sam się odpowietrza czy jakoś trzeba? Wiem pytanie z tzw. du... wiem że diesla się odpowietrza jak są wtryski a benzynę?
  6. Rozumiem że na odpalonym silniku?
  7. Wątpię bo łańcuchy dopiero co po wymianie a przed wymianą pompki tego nie było. Bawiłem się tylko tym ustroistwem
  8. Witam. Mam kolejny problem z viki C. A więc padła pompka paliwa więc wymieniłem a teraz nie chce odpalać ok kluczyka. Jak za 5 razem złapie jestem w niebo wzięty choć i tak po chwili gaśnie. Dla jasności kupiłem cały koszyczek z pompą. Co może jej dolegać? Silnik z22se. Czy może być coś zapowietrzone? W końcu to pompo wtrysk. Jak tak to jak odpowietrzyć?
  9. Ok dzięki. Odezwę się jak poczyszcze
  10. Problem z wentylatorem ( dmuchawa nawiewu) . Na starcie auta nie działa na 1 i 2 biegu. Po włączeniu 3 go i chwili działają już wszystkie. Czy to może być wina opornika czy silnik już się kończy?
  11. W sobotę będę na kanale to będę patrzeć. Ale może to być ta guma bo czuć pod nogami te trzaski
  12. Znalazłem za 200dolarow na polskich stronach jeszcze poszperam
  13. Poduszka stabilizatora gdzie to jest? Na sprężynie izolacja była ok nie przetarta ani nic więc nie wymieniałem. Edit: ok wujek google pomógł więc wiem gdzie to jest tylko dziwi mnie ta jedna rzecz że przed wymiana poduszki tego nie było
  14. Zaryzykuje weekend i poszukam bo całe lusterko to trochę mi nie potrzebne
×
×
  • Create New...