Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wizjer01

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About wizjer01

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vc 2.2 16v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok dowiedziałem się że rygiel trzyma. Metoda z tym sznurkiem fajna ale jak autko rygla nie ma. Trzeba było otworzyć maskę i powiem wam że 5min w veni przedlift wystarczyło by ją otworzyć bez uszkodzeń niczego żadnych kanałów podnośników otworzyłem od przodu, wystarczy latarka i śrubokręt
  2. Witam podepnę się pod temat. Mam podobny problem tylko że moje kluczyki utknęły pod maską. Drzwi były zamknięte chyba na rygiel aku odłączone maska zamknięta. I nagle UPS kluczyki gdzie? Panika, potem szukanie po kieszeniach, po domu i nic aż nagle oświecenie zostały koło aku . Teraz moje pytanie. Czy rygiel nadal trzyma po tyg z odłączonym aku czy trzeba maskę otwierać?
  3. Nie dopatrzyłem o jaką wartość chodzi te 0.01m to skok gdyż uruchamiasz obwód a straty energetyczne zawsze są jakieś. Nie masz się czym przejmować. Taki ubytek to nie ubytek
  4. A ten zamek odpiołeś od "prądu" ? Poszukam instalacji to zobaczę co tam po drodze jest jeszcze
  5. Ok dzięki za odpowiedź. To jaki kabel lepiej mieć op com? Czy tech 2?
  6. No tak odłącz zamek, wsadź bezpiecznik i zobacz co się będzie dziać na mierniku
  7. Jak to od klapy bagażnika to odepni moduł i zobacz. Jak napięcie będzie takie jak przed odpięciem to wiązka gdzieś uszkodzona. Jak będzie dobry pobór to moduł do wymiany pewnie
  8. Witam panowie. Mam takie pytanko. Padło mi podświetlenie od wyświetlacza centralnego. Czy mogę założyć inny wyświetlacz bez przestawiania w kompie czy coś trzeba działać?
  9. Zmierzyłem ciśnienie tak jak Rafalg kazał. Po włączeniu zapłonu ciśnienie wynosi 3.5 bar po 40sek spada do 3bar. Gdzie dalej szukać usterki? Może być cewka? Wtrysk? Czy coś innego po drodze?
  10. Tak obejrzałem wymontowałem i pod ciśnieniem patrzyłem. Nigdzie nie ulatuje
  11. Doszedłem do ładu z wentylatorem (chyba) stawiam na tą listwę że się zużyła bo już nawet 2bieg zginął i prąd na 1 i 2 nie dochodzi do silnika. Przy okazji znalazłem coś takiego. Wie ktoś co to?
  12. A więc dziś mam trochę czasu. Ciśnienia nie sprawdziłem bo nie mam manometra więc rozebrałem pompkę. Oto zdjęcia i pytanie co do podłączenia czy dobrze i czy niebieski jest od zasilania. A właśnie przy demontażu z wężyka czarnego trysło paliwo. Czy takie coś do pomiaru ciśnienia wystarczy https://allegro.pl/oferta/tester-miernik-cisnienia-paliwa-wtryski-benzyna-8507828468
  13. Ok jak wrócę to zobaczę. Od razu zapytam jak nie będzie tych 3barow albo spadnie ciśnienie szybciej to na co zwrócić uwagę? Jeszcze mam zapytanie odnośnie odpowietrzenia. Układ sam się odpowietrza czy jakoś trzeba? Wiem pytanie z tzw. du... wiem że diesla się odpowietrza jak są wtryski a benzynę?
  14. Rozumiem że na odpalonym silniku?
  15. Wątpię bo łańcuchy dopiero co po wymianie a przed wymianą pompki tego nie było. Bawiłem się tylko tym ustroistwem
×
×
  • Create New...