Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KtomekK

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About KtomekK

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTi 120km

Recent Profile Visitors

109 profile views
  1. Witam wszystkich forumowiczów. Od kilku godzin jestem posiadaczem konta wiec jak nie trafilem z tematem prosze o przeniesienie go do odpowiedniego działu. Od Listopada 2016 jestem posiadaczem Opla Vectry C z silnikiem 1.9 CDTi 120km z wgranym programem na 156Km( wykres z hamowni). Na opelka zdecydowałem sie ze względu na jego pojemność i komfort jazdy. Ogólnie z autka jestem zadowolony lecz jest kilka objawów które budzą we mnie niepokój. Zamierzam wybrać się nim do mechanika ale zanim to zrobię chciałbym usłyszeć od Was drodzy użytkownicy opinii zanim nasłucham się ze do wymiany pol auta :). Pierwszy problem pojawia sie zaraz po odpaleniu. Auto ciezko kreci a po uruchomieniu bardzo nie rowno pracuje przez jakies 30sekund i pojawia sie przy tym bialy dym z rury wydechowej. Drugi problem jaki wystepuje to nie rowna praca na rozgrzanym silniku na luzie. Po przeczytaniu kilku forów podejrzewam dwumasa. Przy gaszeniu silnika jest metaliczny dźwięk, po wciśnięciu sprzęgła do polowy czuć drganie na pedale sprzęgła. Trzeci problem jaki zauwazylem od paru dni to zacinanie sie pedału gazu. Nie wiem czy dobrze to ująłem. Gdy przyspieszam auto rwie sie do przodu a po chwili czuc takie szarpniecie i auto nie reaguje na nacisk gazu. (jedzie ze stala predkoscia) problem znika pojawia sie znika i tak w kolko... I czwarty problem a moze tylko obawa to temperatura silnika. Gdy kupiłem auto do przejechania mialem 430 km autko zagrzalo sie w trasie maksymalnie do 85 stopni. Taka temperature osiagało równiez przy jezdzie juz tutaj na miejscu. Jakies tydzien temu wywaliło kontrolke zeby sprawdzic stan plynu chlodniczego. Faktycznie trzeba bylo dolac troszke. Płyn uzupełniony kontrolka zgasla, lecz od tej pory auto grzeje sie do 90 stopni. Chwilowo nawet przekracza 90 i po chwili wraca do 90. Jakie mogą byc przyczyny usterek w mojej Vectrze? Dodam że autko ma wycięty dpf i zamknięty zawór EGR.Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...