Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Bodeha

Forumowicz
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Bodeha

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.6 16V sedan + lpg

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Cześć. Vectra b 1997 przedlift. Mam problem z non stop świecącym sie licznikiem kliomtrow. Wymieniałem dwa multitimery ( za radą ludzi z grupy) i jest to samo. Jedynym rozwiazaniem jest albo odłączać akumulator, co czynie od miesiąca i dostaje kota, a drugi: co robię od wczoraj, to odłączać bezpiecznik odpowiedzialny za podświetlenie zegarów i kabiny, bo inaczej aku mi pada po 3 dniach. Jak zmykam drzwi to lampka oświetlenia wewnętrznego gaśnie natomiast licznik świeci się non stop czy jest przekręcony kluczyk czy włączony czy są swiatla czy nie, no swieci sie nawet z wyjętym multitimerem i połową bezpieczników. Nie mam pojęcia jak to naprawić. Moze to trzeba cały ten licznik wymienić, czy tablice z zegarami? Pomocy
  2. Bodeha

    Centralny działa, ale...

    @Cretux tak kombinowałem z tym jak koń pod gore, tylko mi ten kluczyk działa. Pilot ma normalnie diody które sie świeca normalnie. znaczy na naciskanie ale co dalej niestety zero reakcji, wszelkie proby czy z formum czy instrukcji zero rezultatów.. Vectra b 97 rok przed lift. Natomiast przeglądałem Ali z tym op comem. Generalnie to nawet mógłby olac chyba bardziej wolalbym zrobić do końca przyciski na kierownicy i sterowanie radiem ( bo wymieniałem kierownice i mi tych przyciskow chyba nie zrobili bo sie nie podswietlają) Jak by ktoś by z wawy i mógł pomoc to będę wdzieczny co do opa to może być np taki? link
  3. Bodeha

    Centralny działa, ale...

    Ja mogę tylko owtierac z klucza, kodowanie pilota niczego nie zmienia, nawet nie wiem od czego zacząć z naprawą tego. Zwyczajnie otwieram auto tylko z klucza i tyle. W warsztacie mi powiedzieli ze się zwyczajnie na tym nie znają
  4. Hej Mam opla vectre b bez regulowanej kierownicy i bez multi (bez przyciskowy) Chce wymienić elementy by była regulowana i multi. Kupiłem kolumnę kierownicy krzyżak regulowaną http://allegro.pl/show_item.php?item=6704820990#imglayer Chce kupić jeszcze kierownice multi i zwijak chyba. bo z tego co czytałem tam sa inne taśmy to chyba jest potrzebne, i osłonę, aczkolwiek co do osłony to nie wiem czy nie wystarczy tam zrobić miejsce tylko na drążek do zmiany regulacji? Prosze o pomoc czy wszystkie elementy która wymieniłem dadzą sie poprawnie zamontować? Od razu mowie ze sam sie za to nie wezmę, tylko podrzucę do warsztatu przy okazji wymiany rozrządu i naprawy innych usterek, wiec chce to zrobić jakby hurtem:) Kwestia czy wszystko będzie ok czy jeszcze cos musze dokupić? czy ew juz ktoś to zmieniał?
×