Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

drek19

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About drek19

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 115km Vectra C gts 1.9 150km

Kontakt

  • Telefon
    722094594

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Klapy okazały się sprawne. EGR przeczyszczeniu, ale jednak auto potrzebowało przepalić DPF, teraz wszystko śmiga. Dzięki za podpowiedzi
  2. Ok to jutro spojrzę czy chodzą. Pomyślałem, że jakoś w środku.
  3. Hm.. o tych klapach słyszałem, ale szczerze mówiąc nie wiem jak je sprawdzić. Jest na to jakiś sposób?
  4. Dla świętego spokoju kupiłem używanego dpf-a. Teraz kontrolka od świec znikła, ale czarny dym i słaba moc przy ruszaniu nadal występuje. Sprawdziłem wąż od intercullera i było w nim troszeczkę oleju więc wytarlem. Tak sobie myślę, może jeszcze ponownie przepływomierz...
  5. Zgadza sie, oleju było ponad poziom maksymalny Wymieniłem go wczoraj, ale nie odpalam puki nie załatwię innego filtra, gdyż znów wejdzie w tryb wypalania i poziom wzrośnie. Wypalanie włącza się natychmiast po rozgrzaniu. Na kompie nasycenie filtra pokazało 216 % a różnica ciśnień 0.39. Nie jestem pewien jak będzie z przepisami, gdyby przerobić mapę programu to pod spodem wszystko wygląda oryginalnie. Tylko jak wejdzie badanie spalin to lipa- znów wydatek.
  6. Wczoraj potraktowałem go K2 cleaner lecz nic z tego. Dzisiaj wymontowane go i kolego miałeś rację, mój filtr okazał się sama puszka... Miał normalnie wkręcony czujnik i wszystko oryginalnie, ale środka brak. Auto cały czas wchodzi w tryb wypalania i teraz się nie dziwię, że nic z tego. Jak kupie używkę to będzie działało poprawnie?
  7. Muszę pod auto spojrzeć, ale wypalanie się załączylo i było sporo sadzy z tłumika więc raczej jest. Dawki były mierzone na ciepło. Co do mocy to nie było, ale po wykasowaniu błędów jedzie jak trzeba. Patrzyłem w blokach pomiarowych i EGR pokazywał zbyt mała wartość niż wymagana.
  8. Witam. Kupiłem autko i niestety kopci. Po odpaleniu trochę później prawie nic, przy dodaniu gazu mocno. Czuć olejem w spalinach. Na EGR wartość za niska i DPF 216% załączyli się wypalanie lecz po ukończeniu nadal 216%. Wartości wtrysk u 1 1.00 2 -0.53 3 -0.96 4 0.49. Dodam, że oleju jest ponad stan, najpierw wymienię go na świeży. Jakieś sugestie.
  9. Zainstaluj Veux-com.exe uruchom menadżer urządzeń wybieramy op-com usb v2- aktualizuj sterownik- pozwól mi wybrać z listy sterowników na moim komputerze-z dysku- c- vaux-com- drivers- ftdibus- ok- usb ( pierwsze z gory) i sie ilnstaluje
  10. Wczoraj podłączyłem pod kompa i poprzedni błąd 0235 został skasowany lecz został inny p0638 Potencjometr przepustnicy, niskie wejście, stały. Facet chciał go skalibrować, lecz na jego programie nie bylo takiej możliwości, musze czekać aż dojdzie op-com. Także tryb awaryjny nadal nie ustąpił Op-com doszedł, po podpięciu błąd p0368-03 obecny niskie wejście . w blokach pomiarowych wartości przepustnicy w ogóle sie nie wyświetlają. Krótki kabel od przepustnicy ma złamaną wtyczke(zapięcie) może to byc przyczyna, zamówiłem go i wymienię. Turbina pokazuje o 10 pkt mniej niż powinna 96 na wolnych później różnice maleja. Dpf nasycenie 104%
  11. Witam ponownie. Usterka usunięta, pomogło przeczyszczenie czujnika doładowania, ale głównym problemem był moduł sterujący turbosprężarki. Odkręciłem moduł i w środku jest silniczek ze ślimakiem i plastikowe trybiki, ręcznie wszystko chodziło płynnie, lecz wejście na cięgno.miało luz i tak naprawdę podłożenie podkładki i dokręcenie zniwelowało luz i zarazem błąd 0235 zniknął. Teraz pozostało mi dopracowanie obrotów, ponieważ na postoju trzyma 1000, po wciśnięciu hamulca wchodzą do optymalnych, no i na pozycji D auto rusza bez gazu.
  12. Ok dzięki za podpowiedzi. Ogólnie jeżeli nie uda mi się dokupić gdzięś interfejsu to na lawete i pojedzie na kompa. Chociąż jeszcze spróbuje z przeczyszczeniem węży i wtyczek
  13. Nie wiem czy ktoś jeszcze przegląda ten temat, ale byłbym wdzięczny za odpowiedzi. Wymiana filtra paliwa oczywiście nic nie dała. Auto na wolnych obrotach pracuje równo, wkręca sie do 2500 obr. Metodą wypedałowania pokazało. Mi dwa błędy: 1112 0235 Auto z 2008r z30dt Jakieś pomysły?
  14. Witam. Uporał się. Ktoś z opisanym tutaj problemem? Także mam tryb awaryjny i jedzie 30/h zacznę dzisiaj od wymiany filtra i przedmuchania przewodu. Co do ostatniego postu, sterownik skrzyni nie powinien wykazać ewidentnego błędu?
×
×
  • Create New...