Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

drek19

Forumowicz
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O drek19

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 115km Vectra C gts 1.9 150km

Kontakt

  • Telefon
    722094594

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. drek19

    Jak zainstalować OP-COM ?

    Zainstaluj Veux-com.exe uruchom menadżer urządzeń wybieramy op-com usb v2- aktualizuj sterownik- pozwól mi wybrać z listy sterowników na moim komputerze-z dysku- c- vaux-com- drivers- ftdibus- ok- usb ( pierwsze z gory) i sie ilnstaluje
  2. Wczoraj podłączyłem pod kompa i poprzedni błąd 0235 został skasowany lecz został inny p0638 Potencjometr przepustnicy, niskie wejście, stały. Facet chciał go skalibrować, lecz na jego programie nie bylo takiej możliwości, musze czekać aż dojdzie op-com. Także tryb awaryjny nadal nie ustąpił Op-com doszedł, po podpięciu błąd p0368-03 obecny niskie wejście . w blokach pomiarowych wartości przepustnicy w ogóle sie nie wyświetlają. Krótki kabel od przepustnicy ma złamaną wtyczke(zapięcie) może to byc przyczyna, zamówiłem go i wymienię. Turbina pokazuje o 10 pkt mniej niż powinna 96 na wolnych później różnice maleja. Dpf nasycenie 104%
  3. Witam ponownie. Usterka usunięta, pomogło przeczyszczenie czujnika doładowania, ale głównym problemem był moduł sterujący turbosprężarki. Odkręciłem moduł i w środku jest silniczek ze ślimakiem i plastikowe trybiki, ręcznie wszystko chodziło płynnie, lecz wejście na cięgno.miało luz i tak naprawdę podłożenie podkładki i dokręcenie zniwelowało luz i zarazem błąd 0235 zniknął. Teraz pozostało mi dopracowanie obrotów, ponieważ na postoju trzyma 1000, po wciśnięciu hamulca wchodzą do optymalnych, no i na pozycji D auto rusza bez gazu.
  4. Ok dzięki za podpowiedzi. Ogólnie jeżeli nie uda mi się dokupić gdzięś interfejsu to na lawete i pojedzie na kompa. Chociąż jeszcze spróbuje z przeczyszczeniem węży i wtyczek
  5. Nie wiem czy ktoś jeszcze przegląda ten temat, ale byłbym wdzięczny za odpowiedzi. Wymiana filtra paliwa oczywiście nic nie dała. Auto na wolnych obrotach pracuje równo, wkręca sie do 2500 obr. Metodą wypedałowania pokazało. Mi dwa błędy: 1112 0235 Auto z 2008r z30dt Jakieś pomysły?
  6. Witam. Uporał się. Ktoś z opisanym tutaj problemem? Także mam tryb awaryjny i jedzie 30/h zacznę dzisiaj od wymiany filtra i przedmuchania przewodu. Co do ostatniego postu, sterownik skrzyni nie powinien wykazać ewidentnego błędu?
  7. Te które w serwisie oferują jako gm to też beru tylko w ich opakowaniu?
  8. drek19

    Naprawa czy wymiana CIM

    Ja mojego naprawiłem w miejscowości Siedlisko powiat Czarnkowsko-Trzcianecki. W serwisie pewnie tez by to zrobili, ale u nich tylko wymiana i spokój
  9. drek19

    Naprawa czy wymiana CIM

    Dzięki, zapytam. Wnioskuję, ze są w stanie to naprawić bez wymiany
  10. drek19

    Naprawa czy wymiana CIM

    Witam. W mojej Vectrze z 2007 również zapala się kontrolka esp, diagnoza moduł cim do wymiany. Pytanie czy da się go zregenerować, ewentualnie sam czujnik kąta wymienić? I czy jest jakiś kumaty mechanik od tego w okolicach Piła Poznań? dodam wydruki z techa
  11. Błędy odczytane, wychodzi, że moduł cim do wymiany. W serwisie z wymianą chcą niecałe 2100. Jest opcja jakiejś regeneracji czy tylko wymiana wchodzi w grę? przesyłam również wydruki z komputera
  12. Ok w takim razie spróbuję je odczytać. Dzięki za podpowiedź
  13. OBD podłączany przez blautach, metoda z pedałami też nie pokazuje błędu. Tak mi się wydaje tylko nie wiem dlaczego
  14. Witam. Od jakiegoś czasu po przejechaniu pewnego dystansu czasem 50,70 czasem 20km zapala się kontrolka Tc/esp i wówczas jest wyłączony system. Nie reaguje na włącznik przy radiu. Gdy nie świeci można włączać i wyłączać bez problemu. Zaczęło się to gdy zmieniłem kola z letnich 225/40/18 na zimowe 205/55/16 może kola sa przyczyna? Akumulator na jakiś czas zamieniłem na nowy i nie było poprawy, ladowanie 13,6-13,8 Dodam, ze na komputerze brak błędów Vectra 1.9 150km 2007r. Może ktoś się wypowie?
×