Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MichaVC

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MichaVC

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szamotuły
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, automatyka przemysłowa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC caravan s '04 Z20NET LPG wirus

Recent Profile Visitors

249 profile views
  1. Pod warunkiem, że zawór przy butli jest szczelny , dzisiaj spróbuję. @Edit Po zamknięciu butli odpala bez problemu, więc to reduktor.
  2. Witajcie, od jakiegoś czasu borykam się z problemem. Mianowicie gdy silnik jest zimny po nocy lub kilku godzinach pierwsze odpalenie trwa ponad 5 sekund. Gdy już zapali, mogę go od razu zgasić i kolejny raz odpala już bez problemu. Odpalanie z wysuszonym pedałem gazu czy bez, nie ma różnicy. Co już zrobiłem: Sprawdzone błędy - brak Sprawdzone świece - jest iskra, przerwa prawidłowa Czujnik temperatury płynu chłodzącego pokazuje realne wartości Czytałem również, że w przypadku LPG bywa kiedy puszcza reduktor, że na początku jest zbyt bogata mieszkanka. Jezdzilem na PB kilka dni i nic się nie zmieniło. Profilaktycznie wyczyściłem klemy i odłączyłem akumulator na godzine, bez efektu. Czy mają koledzy jakieś sugestie? Pozdrawiam
  3. Ja też miałem ten problem, kupiłem przepustnice za 50 zł i śmiga już kilka miesięcy. 🙂
  4. Ja zostane przy tym co jest, sprężyny są w dobrym stanie, żal ruszać. Ładnie się prezentuje, pozostaje tylko bardziej uważać lub parkować tyłem . Dzięki za zainteresowanie.
  5. Obecnie oponki to 215/55/16 i prezentuje się to tak: Wybaczcie za jakość zdjęć Super zadbane wozidło ze Szczecina
  6. Nie wygląda źle na zdjęciu, to jest na felgach 18, dzisiaj zrobię na zimowych 16
  7. W takim razie, jakie zastosować sprężyny, żeby za bardzo nie stracić twardości, ale iść 2 centymetry do góry?
  8. Problem w tym, że nie chce zniszczyć dokładki, zderzak jest od GTS, czytałem, że dokładka Irmiego ma mniejszą wysokość niż ori guma, jakby poszło 2cm w górę to nie jest jeszcze dramat :-)
  9. Z tego co wiem, to seria
  10. Od jakiegoś czasu mam VC Caravan 2.0T, z przodu jest dokładka Irmiego, ale niedługo ją zgubie, bo przód siedzi jakoś nisko, od poprzedniego właściciela dostałem plik z naprawami, sprężyny były wymieniane na KYB RH3528, czy takie są w porządku? Nie chcę zgubić dokładki, a obecnie mam problem z wjazdem do garażu
  11. Polecam obdarować wazeliną techniczna, też wnętrze kostek, nie przewodzi pradu jest tłusta i wypiera wodę, stosujemy to w przemyśle do czujników i jest okej
  12. Gdzieś na forum ktoś opisywał właśnie problem krecacego się bata i możliwość naprawy tego, poszukaj i uratuj podstawkę :-)
  13. Ogólnie ze zdjęć wygląda całkiem w porządku, ale nie podoba mi się wyczyszczona komora silnika, mnie to osobiście odstrasza. Do tego bardzo kiepskie wyposażenie, no i 160 tysięcy przez 10 lat ?
×
×
  • Create New...