Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kacp3r

Klubowicz
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About kacp3r

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/31/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    1208
  • Auto
    Signum '08 Z18XER LPG
  • Oddział VKP
    Pomorski

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @tmm U Ciebie wystarczy wymienić korek zbiorniczka prawdopodobnie. Zepsuł się w nim zawór ciśnieniowy i za wcześnie się otwiera wyrzucając płyn. Ważne, że by to był oryginalny korek a nie zamiennik za 30 zł
  2. Po błędach wychodzi na to, że moduły, które wypadły z linii CAN w wyniku "zwiechy" mają głównie problemy z CIMem. Może i sam CIM jest dobry ale ja bym sprawdził wiązkę począwszy od CIMa. Może sama kostka nie kontaktuje. Nie mam niestety TIS'a ale znaleziony obrazek z elektrody kawałek schematu sugeruje raczej równoległy charakter podłączeń do magistrali (jak źle mówię, to spalcie mnie :P). Może któreś złącze główne w aucie jest zamoczone/zaśniedziałe np. X1. albo weryfikacja każdej z kostek na drodze CIM - moduły. Jeśli jednak jest szeregowa to najbliższym sąsiadem wydaje się BCM.
  3. Teraz nie pamiętam na 100% ale w opcji programowania modułu drzwi kierowcy powinna być opcja nazwana nazwą typu komfortowe otwieranie okien. Od razu ostrzegam, OPCOM może nie dać rady U mnie zawsze meldował, że niby programowanie przeszło pomyślnie ale wystarczyło ponownie wejść w moduł i opcja ta dalej była nieaktywna. Na razie jeszcze nie miałem za bardzo czasu wybrać się do kogoś z techem.
  4. Termistory są inne, bo zmieniła się technologia). Wiertatką z małym wiertłem (tutaj lepszy byłby dremel ale nie mam tego w domu) wywierciłem mały otwór w podstawce tuż obok tego słupka. Po przepuszczeniu przewodów zakleiłem to miejsce klejem na gorąco.
  5. Ja kupiłem lutownicę kolbową za 20 zł na baterie i poradziła sobie z lutowaniem tych przewodów (naprawę przeprowadziłem w domu z wykorzystaniem normalnej stacji lutowniczej). Odpowiadając na swoje wcześniejsze pytanie: wstawienie nowego termistora wraz z przewodami rozwiązało problem w 90%. Aktualna rozbieżność pomiędzy prawym i lewym kanałem jest niewielka i z punktu widzenia nastawy klap mieszalnika wynosi mniej, niż 15% pomiędzy prawą a lewa klapką. Na plus zdecydowanie jest to, że sygnał teraz jest stabilny. Jak będzie mnie to bardzo denerwować to wyposażę się w pirometr i zestaw rezystoró
  6. Według tego schematu link to blok C, pin 5 i 11.
  7. Hej. Ostatnio wymieniałem u siebie w Sigu 2008 CD30 mp3 na CD70 z dorobionym auxem i o ile udało mi się ogarnąć przełożenie pinów aux na właściwe miejsce tak zagadką pozostają dla mnie żółty i niebieski przewód. Od czego one mogą być? Nie mogę nigdzie znaleźć opisu ich funkcjonalności. Mają one związek nie do końca działającym sterowanie z kierownicy? Nie działają mi przyciski po lewej stronie (zmiana głośności oraz przełączanie stacji utworów działa).
  8. Hej. Jak poprzednicy także mam problem z falami gorąca/zimna przy zadanych temperaturach rzędu 20 stopni. Niestety u mnie badania napięć na termistorach nie wskazały jasno podejrzanego choć mam pewne podejrzenie do czujnika w prawej kratce nawiewu górnego. Po pierwsze, na początku klimatyzacja została ustawiona na LO i jego wskazanie ociera się o zero stopni, kiedy druga kratka nie zeszła poniżej 6. Po drugie, przy późniejszym zwiększaniu temperatury jego sygnał zaczyna być momentami mocno zaszumiony. Czy wymiana termistora pomoże czy raczej murze szykować się na szukanie trefnej wiązki/kontak
  9. Dla XER'a to normalna temperatura pracy. Jeżeli pracują wentylatory i trzymają temperaturę (w korku/na postoju) w zakresie 105-108 stopni to wszystko jest w porządku - taki urok tego silnika. Jeżeli leci powyżej 110 to warto sprawdzić np. czy są sprawne wszystkie biegi wentylatora chłodnicy oraz czujniki temperatury. @Showtits Jeżeli u ciebie wywala płyn chłodniczy to zacząłbym od wymiany korka zbiorniczka płynu chłodniczego na nowy oryginalny.
  10. Hej, ja u siebie dokonałem podmiany CD30 mp3 na CD70. W związku z tym, że aux w CD30 (mam fabryczne gniazdko) ma inny rozkład pinów niż CD70 wziąłem się za przekładanie pinów na odpowiednie miejsca. Oczywiście pech musiał zadziałać i przy ostatnim przekładanym przewodzie ułamał mi się pin. Czy macie może namiar/informację jakich pinów/u kogo szukać? Wepchnięcie kabla w slot w kostce działa ale... to jednak fuszerka i mnie to denerwuje
  11. Ja się przygotowywałem do tej operacji ale po sprawdzeniu zasięgu sygnału DAB+ w Polsce (mapa zasięgu) zrezygnowałem. Nie ma gwarancji, że sztuczka z podpięciem się z sygnałem pomiędzy moduł dab a radio zadziała po za zasięgiem sygnału. Nie ma nigdzie jednoznacznie napisane, czy kanał dźwiękowy jest otwarty jeśli moduł zgubi zasięg. Jeżeli ktoś jest zainteresowany taką operacją a nie chce inwestować góry pieniędzy to aktualnie mam niewylogowany (ale z znanym kodem, nie mam instalacji aby podpiąć się pod dab) zestaw Opera Delphi (na wejściach ma piny opisane jako aux in ale tutaj za dużo to nie
  12. Hej, Czy mógłby ktoś potwierdzić czy dobrze wyciągnąłem kod z opery blaupunkt? Niby mi wyszło 3146. Bin wyciągany przez CH314a. PS. U mnie osatnio zakupiony ezp2019 nie dal rady cdc40.bin
  13. Przekaźnik podmieniałeś? Próbowałeś na krótko podpiąć?
  14. Hej,

    Czy byłaby możliwość zreuploadowania Twojego dekodera PINu na bazie wsadu z pamięci modułów?

    Pozdrawiam

  15. Z racji tego, że także posiadam Signuma polifta z 2008 roku z CD30 mp3 na pokładzie pragnę tylko wspomnieć o małym ale do tej odpowiedzi. Istnieje spora szansa, że jeżeli u kolegi jest GID o indeksie 0x408 to za dużo opcomem z chin nie zrobią, ponieważ ani china opcom ani vauxcom nie posiadają takiego indeksu w swojej bazie i nie radzą sobie z obsługą tego wyświetlacza. Jeżeli będą mieli potrzebę coś tam zmodyfikować to mogą trafić na problem. Sam się z tym problemem ostatnio spotkałem przy wymianie swojej CD30mp3 na operę i w nieokreślonym czasie będę próbował to zrobić klonem klona MDI a jak
×
×
  • Create New...
UP