Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kacp3r

Klubowicz
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About kacp3r

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/31/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    1208
  • Auto
    Signum '08 Z18XER LPG
  • Oddział VKP
    Pomorski

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Według tego schematu link to blok C, pin 5 i 11.
  2. Hej. Ostatnio wymieniałem u siebie w Sigu 2008 CD30 mp3 na CD70 z dorobionym auxem i o ile udało mi się ogarnąć przełożenie pinów aux na właściwe miejsce tak zagadką pozostają dla mnie żółty i niebieski przewód. Od czego one mogą być? Nie mogę nigdzie znaleźć opisu ich funkcjonalności. Mają one związek nie do końca działającym sterowanie z kierownicy? Nie działają mi przyciski po lewej stronie (zmiana głośności oraz przełączanie stacji utworów działa).
  3. Hej. Jak poprzednicy także mam problem z falami gorąca/zimna przy zadanych temperaturach rzędu 20 stopni. Niestety u mnie badania napięć na termistorach nie wskazały jasno podejrzanego choć mam pewne podejrzenie do czujnika w prawej kratce nawiewu górnego. Po pierwsze, na początku klimatyzacja została ustawiona na LO i jego wskazanie ociera się o zero stopni, kiedy druga kratka nie zeszła poniżej 6. Po drugie, przy późniejszym zwiększaniu temperatury jego sygnał zaczyna być momentami mocno zaszumiony. Czy wymiana termistora pomoże czy raczej murze szykować się na szukanie trefnej wiązki/kontaktów?
  4. Dla XER'a to normalna temperatura pracy. Jeżeli pracują wentylatory i trzymają temperaturę (w korku/na postoju) w zakresie 105-108 stopni to wszystko jest w porządku - taki urok tego silnika. Jeżeli leci powyżej 110 to warto sprawdzić np. czy są sprawne wszystkie biegi wentylatora chłodnicy oraz czujniki temperatury. @Showtits Jeżeli u ciebie wywala płyn chłodniczy to zacząłbym od wymiany korka zbiorniczka płynu chłodniczego na nowy oryginalny.
  5. Hej, ja u siebie dokonałem podmiany CD30 mp3 na CD70. W związku z tym, że aux w CD30 (mam fabryczne gniazdko) ma inny rozkład pinów niż CD70 wziąłem się za przekładanie pinów na odpowiednie miejsca. Oczywiście pech musiał zadziałać i przy ostatnim przekładanym przewodzie ułamał mi się pin. Czy macie może namiar/informację jakich pinów/u kogo szukać? Wepchnięcie kabla w slot w kostce działa ale... to jednak fuszerka i mnie to denerwuje
  6. Ja się przygotowywałem do tej operacji ale po sprawdzeniu zasięgu sygnału DAB+ w Polsce (mapa zasięgu) zrezygnowałem. Nie ma gwarancji, że sztuczka z podpięciem się z sygnałem pomiędzy moduł dab a radio zadziała po za zasięgiem sygnału. Nie ma nigdzie jednoznacznie napisane, czy kanał dźwiękowy jest otwarty jeśli moduł zgubi zasięg. Jeżeli ktoś jest zainteresowany taką operacją a nie chce inwestować góry pieniędzy to aktualnie mam niewylogowany (ale z znanym kodem, nie mam instalacji aby podpiąć się pod dab) zestaw Opera Delphi (na wejściach ma piny opisane jako aux in ale tutaj za dużo to nie zmiena)+CiD+moduł dab z jednego auta i będzie szedł na handel, na dniach powstanie stosowny wątek w dziale sprzedam. Jedyny i duży mankament to niesprawna zmieniarka, nie wiem co jej dolega, nie zaglądałem do niej.
  7. Hej, Czy mógłby ktoś potwierdzić czy dobrze wyciągnąłem kod z opery blaupunkt? Niby mi wyszło 3146. Bin wyciągany przez CH314a. PS. U mnie osatnio zakupiony ezp2019 nie dal rady cdc40.bin
  8. Przekaźnik podmieniałeś? Próbowałeś na krótko podpiąć?
  9. Hej,

    Czy byłaby możliwość zreuploadowania Twojego dekodera PINu na bazie wsadu z pamięci modułów?

    Pozdrawiam

  10. Z racji tego, że także posiadam Signuma polifta z 2008 roku z CD30 mp3 na pokładzie pragnę tylko wspomnieć o małym ale do tej odpowiedzi. Istnieje spora szansa, że jeżeli u kolegi jest GID o indeksie 0x408 to za dużo opcomem z chin nie zrobią, ponieważ ani china opcom ani vauxcom nie posiadają takiego indeksu w swojej bazie i nie radzą sobie z obsługą tego wyświetlacza. Jeżeli będą mieli potrzebę coś tam zmodyfikować to mogą trafić na problem. Sam się z tym problemem ostatnio spotkałem przy wymianie swojej CD30mp3 na operę i w nieokreślonym czasie będę próbował to zrobić klonem klona MDI a jak to nie zadziała to czeka mnie wycieczka do kogoś z TECH 2 choć czeka mnie jeszcze zabawa z zmieniarkami... . Co do kwestii głośników. Nawet na seryjnych głośnikach pomiędzy CD30 mp3 a operą jest już mocno słyszalna różnica. Co do wyłączania się radia to powinna być opcja w ustawieniach aby radio odpalało się/gasło po zapłonie - na wyłączonej będzie ono działać niezależnie od zapłonu. Nie wyłączy się po wyciągnięciu kluczyka ale też nie uruchomi się przy uruchomieniu auta.
  11. kacp3r

    CDC 40 Opera AUX

    Aby odświeżyć wątek. Będę próbował wspomnianą modyfikację wdrożyć na testowo zakupionym zestawie (Za 130 zł + wysyłka mam operę z wyświetlaczem i modułem DAB). Jeszcze muszę znaleźć magika co by przygotował mi wiązkę tak jak na tej fotce aby wpięcie modułu DAB odbyło się bez cięcia obecnej instalacji (przykładowa wiązka).
  12. To ja dorzucę swoje 3 grosze... Kiedyś był podobny wątek i na winowajcę był wskazywany układ wydechowy a dokładnie łącze elastyczne. Ostatnio wymieniłem u siebie na nowe, bo stare przerdzewiało w trakcie ostatniej zimy i... brak zmian - auta wciąż hałasuje przy 120 km/h, reszta układu wydechowego sprawna a KZFR co prawda lekko huczą ale według mnie nie są tu winowajcą. Auto ma aktualnie 129 tys. km nalotu.
  13. Ja zalewam motula u siebie 5w40 X-cess (nie mieli X-Cleana na stanie) i różnica jest spora względem np. castrola Wyciszyła się mocno praca silnika w tym mniej walą koła po rozgrzaniu się silnika (powoli zbliżają się do wymiany ale póki jest moc i nie sypie błędów to nie ruszam).
  14. Jeżeli zawór/koło zablokuje się w jednym położeniu to może zrobić to tak, że ustawiony kąt przestawienia wałka rozrządu będzie nieodpowiedni dla niskich obrotów ale będzie ok dla wysokich. Zmienne fazy załączają się w okolicach 3500 obr. / min. Zamieniłeś zawory stronami? Jeżeli po zamianie błąd 0011 zamieni się 0014 to masz winowajcę. Jeżeli nie, to trzeba szukać dalej...
  15. To ja nie wiem czy mam jakiś błąd czy co ale po włączeniu trybu szybkiego odparowywania przedniej szyby (oczywiście odpala się 6 bieg wentylatora) mogę normalnie pokrętłem skręcić siłę nawiewu do pożądanej. Łatwiej jest mi to tak zrobić niż bawić się w wchodzenie do menu klimatronica (nawet jeśli pokrętło jest sprawne i nie trzeba 1000 razy go wciskać aby wejść do menu) i przeklikać opcje z kierunkiem nawiewu
×
×
  • Create New...