Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Preisu

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Preisu

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/14/1994

Informacja o profilu

  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra B 2.5 V6

Kontakt

  • Telefon
    883100754

Recent Profile Visitors

173 profile views
  1. No dobra a jak sie ma kolektor z 2.5 do rury 2.25 cala? Bo tak radziliście :D Tak to jest 2.5 :)
  2. Właśnie a propo kolektora... Mamy teraz zagwostke z chłopakami a propo niego. Ustalony jest wydech nierdzewka przelot 2.25" z katem sportowym na 100cpi plis klapa (żeby na trasie nie meczyło :P) Tłumik końcowy to też rzeka, ale chyba zdecyduje się na ten z irmshera 😅 Jednak cały czas rozważamy ten kolektor. Budżet robi się powoli dość napięty a custom kosztuje... Wiadomo parametry i parametry... Jakieś podpowiedzi? :D Może warto zastanowić się nad stockiem z 3.0 albo 3.2? Czy gotowy jakiejś konkretnej firmy? Czy tylko custom?
  3. Jeśli chodzi o ceny... Samo zawieszenie kosztowało mnie 5 tyś. W granicach rozsądku nie dbam o koszty :D Ma być porządnie zrobiona, szybka i piękna <3 To auto przez wiele lat było moim marzeniem. Obiecałem sobie że jak ją kupie to dopieszczę, zadbam i zrobię z niej projekt ze smaczkiem. I tak się staram zrobić :D Dziękuje za porady! Jesteście mega! Rozważę jeszcze za i przeciw różnych rozwiązań ale dzięki wam wiem nad czym myśleć i jaką mniej więcej drogę obrać :D Postaram się w miarę postępów podrzucić parę fotek :) A no i jeśli coś wam jeszcze przyjdzie na myśl z chęcią przyjmę każde info ;)
  4. Teraz pytanie co to jest to G i A? Jak na razie co do wałków to chłopaki z dbtuning mieli poszukać i dać znać czy coś znaleźli i jakie. Jak na razie cisza XD A czemu wkładka a nie stożek? W sensie podobno jest wydajniejszy no i wydawało mi sie że jak dedykowany cały dolot to że będzie sztos Wsad z i500? W sensie wałki? Co do wypowiedzi V6 Smyku.. Silnik zdrowy z org. przebiegiem z polskiego salonu jestem 2 właścicielem 😎 Poci się jedynie na skrzyni która i tak wymaga regeneracji i to będzie robione przy pracy z silnikiem bo i tak jest do wyjęcia Trzyma moc kompresje i chodzi jak złoto. Minus... Mało mi mocy XD Chce osiągnąć min te 200km i poprawić moment bo moja kochana ledwo goni bety 2.0 a to słaby wynik O czym jeszcze nie wspomniałem a może być ważne to oczywiście wstawiam całe body od i500 także hamownie zostawiam sobie na koniec. I mam jeszcze jedno pytanie za milion pkt... Mój Kat jest do wywalenia bo kompletnie nie trzyma swoich parametrów i "podobno" jest zgnity... Wstawiać fabrykę, bawić się w strumienice czy może sportowego kata? Kurde tyle pytań i rozterek co zrobić... No i myślę o tłumiku końcowym ale to chyba od i500 wleci. Podsumowując jeszcze a propo tych pomysłów na tuning Smyku.. 1.6 się zgodzę bo też miałem XD Ale do 2.5 dostępność jakiś części tuningowych czy zamiennych które by poprawiły parametry jest tyle co kot napłakał... Stąd mój temat
  5. Witam wszystkich! Mam problem... Źle Mam dylemat z moją Vecią... Otóż założyłem kompletne zawieszenie low tec'a (gwint) i opuściłem ją o 2 cm. Do tego doszły nowe mocowania dedykowane łączniki stabilizatorów i komplet tulei poliuretanowych mbps'a. A stoi na org. alusach od VC 17" borbet i kapcie pirelli P0 225/45. (W ramach porady odradzam tą szerokość lepsze są jednak dedykowane przez irmsher'a 215/45) Wiki prowadzi się jak marzenie i pora na silnik. Po wstępnych rozmowach z fachowcami i wycenie turbo na 20k.. Chłopaki z db tuning szukają sportowych wałków, do założenia jest dedykowany dolot KN. Do tego jakiejś firmy (nie pamiętam nazwy) kolektory wydechowe, które podobno mają zwiększyć moc o 15-20km i 2 układy wydechowe z nierdzewki 1 na trasy i power rura na lans i wyścigi. A wszystko ma być połączone sportową przepustnicą. Pomysł mi się podoba i podobno jest duża szansa że do tych 200 koni wypluje na hamowni. I teraz całe klu... Czy jest ktoś z was kto już bawił się w podnoszenie mocy w VB z tym silnikiem? Może macie jakieś patenty, doświadczenia czy inne pomysły? Od razu mówię że o swapie nie ma mowy! Jest to na tyle unikatowy silnik i do tego v-ka, których coraz mniej na naszych drogach że obowiązkowo zostaje Za każdą pomoc serdecznie dziękuje
  6. Dobra to teraz ja dołożę swoje 3 grosze bo już mnie głowa boli od ilości komentarzy Mam VB 2.5 V6 wstawiłem na lato oponki 225/45r17 na alusach od VC. Dzisiaj nie przyjemna sytuacja miała miejsce bo moja seria dokonała żywotu... Urwały się sprężyny z tyłu i strzeliła tuleja🙁 I tu całe klu bo chcę już wymienić całość o ile tuleje wiem że zakładam poliuretanowe najprawdopodobniej mbps o tyle wale głową o ściane jakie zawieszenie założyć... Zastanawiam się nad gwintem od APS: http://tuning-online.pl/sklep/opel/1484-zawieszenie-gwintowane-ap-opel-vectra-b-vectra-b-j96-j96-kombi-sedan-caravan-sedan-wagon.html Od razu nadmienię że jestem z tych co lubią bardzo szybko i bardzo dużo jeździć ktoś może coś powiedzieć o tym zawieszeniu albo poradzić jakiś set maks do 3 tysi?? Z góry bardzo wam dziękuje!!! ❤️
  7. Chlodnica ma nieco ponad rok. Ale jaki czujnik temperatury? Plynu chladzacego wymienilem. Dalej nic.
  8. Drodzy specjaliści! Mam problem z moją kochaną vecią. Slinik 1.6 16v 100km bez klimy, 96r. W zeszłym miesiącu wymieniłem termostat kompletny firmy meyle. W tym czujnik temperatury płynu chłodzącego. I cały czas wentylator załącza się przy temperaturze 102 st. Obniża temp. Do 90 i tak w kółko... Podczas jazdy jest ok. Problem zaczyna się w korkach lub przy dłuższym postoju na włączonym silniku (wypakować dziecko z fotelika i wio dalej albo poczekac te 5 min aż żona zejdzie na dół :P) na forum nic nie znalazłem. Wie ktoś co to może być??? Dodam że przy wymianie termostatu płyn też wymieniłem na taki z górnej półki a sam układ nie ma wycieku.
  9. Drodzy specjaliści! Mam problem z moją kochaną vecią. Slinik 1.6 16v 100km bez klimy, 96r. W zeszłym miesiącu wymieniłem termostat kompletny firmy meyle. W tym czujnik temperatury płynu chłodzącego. I cały czas wentylator załącza się przy temperaturze 102 st. Obniża temp. Do 90 i tak w kółko... Podczas jazdy jest ok. Problem zaczyna się w korkach lub przy dłuższym postoju na włączonym silniku (wypakować dziecko z fotelika i wio dalej albo poczekac te 5 min aż żona zejdzie na dół :P) na forum nic nie znalazłem. Wie ktoś co to może być??? Dodam że przy wymianie termostatu płyn też wymieniłem na taki z górnej półki a sam układ nie ma wycieku.
  10. Ja mam podobny problem. Jak jade jest ok na postoju idzie do 100 st i spada. Problemem jest u mnie to ze wentylator sie za pozno zalacza. Termostat i czujnik temperatury meyle'a wstawione do tego plyn chlodniczy z gornej polki. I kurde dalwj to samo... Help!!!
×
×
  • Create New...