Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sha_kal

Forumowicz
  • Ilość treści

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

sha_kal wygrał w ostatnim dniu 5 Październik 2010

sha_kal ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutral

O sha_kal

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1986.03.10

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    AG Y20DTH + VB Y22DTR

Ostatnio na profilu byli

308 wyświetleń profilu
  1. A te przewody to nie od pompy wspomagania? Albo jakies webasto. Pod uszczelki za każdym razem ciut silikonu, zawsze daję dirko. No i oczywiście adnego odpalania auta póki silikon nie złapie. Musisz umyć silnik porządnie, pojeździć i sprawdzić skąd leci.
  2. co do tych 15 sekund, jak odpalisz auto i zapali się check to przegazuj auto odrazu i jeśli zgaśnie to pewnie p1665 czy jakiś taki - ogólnie od świec błąd
  3. Dzięki, kiedyś to widziałem ale całkiem zapomniałem o tym tut.
  4. Nie mam webasta ale chcę podłączyć elektrycznie podgrzewacz cieczy (już jest zamontowany) a średnio mi się chce kolejne kable ciągnąć i dlatego rozpiska by się przydała. Na schematach el. nie znalazłem ale może przeoczyłem.
  5. możliwe że od dołu śruby z oringiem masz nieszczelność. Ktoś ma rozpiskę jak idą kable z wtyczki do webasto na zdjęciu? Albo wie pod jakim numerem na schematach elektrycznych ona jest?
  6. Te tulekji założone na przewodach wysokiego ciśnienia przy pierwszym dokręcaniu dopasowują się do gniazda w trawersie. Każde rozkręcanie i przykręcanie delikatnie je deformuje. Ja miałem delikatną ryskę w gnieździe trawersu i lało dość mocno. uszczelnienie jest możliwe chyba tylko przez dopasowanie jakiejś drugiej tuleji zakrywającej ale najlepiej byłoby wymienić całą część
  7. czemu nie oryginalne? To chyba jest wersja przewodu z wyprowadzeniem na webasto
  8. Nie do końca z tym prądem. Ja kupowałem pompkę do gaźnikowych silników 0,2bara przelotowa czyli taka jak polecano na forum. Prąd miałem z wtyczki podgrzewacza i pompka pracowała cały czas a nieraz robiłem kurs po 3-4h bez wyłączania silnika i pompka pracowała. Natomiast co do informacji że jest przepływowa to faktycznie jest. Ale wirnik w środku stawia jakiś opór i po odłączeniu prądu silnik (zimny) potrafił zgasnąć a na ciepłym też było czuć spadek obrotów no i o jakiejś sensownej jeździe nie było mowy. Może ta pompka którą miałem taka była ale piszę to na przyszłość jakby ktoś chciał montować.
  9. Dalej jest tak że leży w bagażniku w razie W. Zamontowałem jak auto mi się zapowietrzało a nie miałem czasu pogrzebać żeby znaleźć nieszczelność bo auto czasami stało 2-3dni a nie było mowy o niemożliwości odpalenia.
  10. a jak stoi cały dzień i wieczorem na zimno odpala? Nadal ci się silnik gdzieś zapowietrza. Tej wtyczki od podgrzewacza nie podłącza się nigdzie jak zmieniasz filtr na metalowy - izolujesz sobie tylko. Ew można wziąć napięcie z niej na elektryczną pompkę paliwa, ja tak miałem
  11. http://allegro.pl/uszczelka-nastawnika-pompy-vp44-i3719692917.html takie cos chyba tu pomoże?
  12. Jak wymieniasz poduchy to cały komplet najlepiej bo silnik na starych zdążył się "ułożyć" i nowa zaburzyła całość. No i jakieś lepsze bo na najtańszych będzie twardo i drgania pójdą na budę
  13. Może na trawersach puszcza i ropa w olej idzie? BTW są jeszcze jakieś miejsca gdzie ropa może przechodzić nieszczelnością do oleju silnikowego?
  14. Plastikowa kopuła była w silnikach zaczynających się na Y. Sprzedawca poszedł na łatwiznę i po części miał rację bo w latach które podał montowano zawory mechaniczne, a później elektryczne. Na aukcji nie było zdjęć sprzedawanego przedmiotu?
  15. Też mi padł ten plastikowy i chciałem kupować zamiennik bo o połowę tańszy. Ale... obalę mit że EGR nie jest zamienny. Ja w miejscu plastikowego mam metalowy Bo taki miałem w garażu sprawny i musiałem na już zamienić. I narazie jezdze i błędów nie ma. A jak znajdzie się luzem kasa jakaś to się kupi plastikowy jak w oryginale.
×
×
  • Utwórz nowe...