Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KopytoFranc

Forumowicz
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About KopytoFranc

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam 2.2 DTI i zdecydowałem się na podniesienie mocy. W serii jest 125KM i 260Nm. Na hamowni wyszło że w serii mam 139KM i 320Nm. Nic nie było modyfikowane. Obecnie po podniesieniu mocy wyszło 150KM i 380Nm. Przy okazji usunąłem EGR (pompa PSG16).
  2. Popytaj gości z Rybnika: http://chiptuning-softech.pl Robiłem tam swoją 2.2 DTI
  3. Dałem auto (signum 2004r 2.2dti) do mechanika żeby wymienił sprzego (ślizgało się na 4 i 5 biegu). Generalnie stare sprzęgło działało ok- tylko te ślizganie (wygrana nowa mapa 150KM 380Nm). No i odebrałem autko od mechanika który mi mówi żebym się teraz przyzwyczaił bo nowe sprzęgło i od razu jak puszczam to przy podłodze zbiera. I niby tak ma być bo teraz nowe sprzęgło jest. No ale po krótkim użytkowaniu okazuje się że nie mogę wrzucić normalnie żadnego biegu... Muszę mocno do podłogi wcisnąć żeby wybrać bieg. Nie można nawet zrzucić biegu. Mechanik stwierdził żebym podjechał to odpowietrzy... Zastanawia mnie jedno jak można założyć sprzęgło żeby tak działało, w właściwie nie działało. A i wymieniłem olej w skrzyni. Ciekawi mnie czy te odpowietrzenie pomoże, a może założył sprzęgło od 2.0 dti jest tańsze ale ma inny wymiar tarcza jest mniejsza i w sumie nie wiem czy dało by się takie założyć. Jak uważacie powodem tak ciężkiej zmiany biegow będzie brak odpowietrzenia?
  4. A może spróbować tzw. płukanki układu chłodzenia. Tak że 3 razy. A jak nie pomoże to termostat.
×
×
  • Create New...