Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rafalg

Przewodniczący
  • Content Count

    4445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

Rafalg last won the day on April 7

Rafalg had the most liked content!

Community Reputation

287 Briliant

About Rafalg

  • Rank
    *Założyciel Klubu VKP* PO Łódzkiego
  • Birthday 01/06/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wodzin Prywatny

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Nr klubowy
    16
  • Auto
    VC OPC 300+ E91 330+
  • Oddział VKP
    Łódzki

Kontakt

  • GG
    5303908

Recent Profile Visitors

46325 profile views

Single Status Update

See all updates by Rafalg

  1. Hej,

    Dostałem kontakt od kolegi Cretux. 

    Od jakiekoś czasu mam problem z włączającym się co jakiś czas trybem awaryjnym (muli do 2000obr i szybciej nie pojedzie). Włączanie się trybu awaryjnego nie jest skorelowane wg mnie ani z obrotami silnika, ani z ilością przejechanych kilometrów. Jak wyłączę silnik i zapale znowu to wszystko wraca do normy.  Najgorsze jest to że poprzedni właściciel wyciął DPF i zatkał EGR, przeprogramowując w jakiś magiczny sposób soft tak że nie pokazuje błędów ani nie włącza się żadna kontrolka - byłem u mechanika i powiedział że żadnych błędów nie ma i żeby najwyżej podjechać jak usterka właśnie wystąpi (niestety jak mówiłem tryb awaryjny włącza się nieregularnie i względnie rzadko- mniej więcej raz na trzy tygodnie)

     

    Miałbyś jakiś pomysł jak do tego podejść? Czy można zrobić coś z komputerem żeby zaczął pokazywać błędy? Albo czy profilaktycznie powinienem coś zrobić/wymienić aby to w jakiś sposób ustało? Jestem z Łodzi jak coś - może znasz jakiegoś samochodowego czarownika, który mógłby pomóc.

    Będę mega wdzięczny za każdą pomoc. Z góry dzięki'

    Piotrek 

    1. Rafalg

      Rafalg

      trzeba zaczac od wymiany przepsutnicy a odlaczajac np przeplywke blad wyskakuje??

    2. Piotrek353511

      Piotrek353511

      Hej,

      Dzięki ogromne za podpowiedzi. Jakby co ostrzegam że jestem trochę zielony w tych tematach, więc nie bij od razu jak coś :)

      1. Jeżeli chodzi o przepustnicę to w takim razie zamawiam nową. Myślisz że spróbować najpierw ją wyjąć i spróbować wyczyścić? Czy szkoda czasu?

      2. Jeżeli chodzi o przepływomierz, to nie próbowałem go odłączać. Wytłumaczyłbyś w skrócie jak to wygląda? Tak dwoma zdaniami, resztę wygooglam :) 

       

      Z góry dzięki'

    3. Rafalg

      Rafalg

      ale nowa przepustnica to bedzie droga, jak cos mam uzywki sprawne

×
×
  • Create New...
UP