Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rafalg

Klubowicz
  • Content Count

    3898
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

Rafalg last won the day on May 31

Rafalg had the most liked content!

Community Reputation

180 Perfect

About Rafalg

  • Rank
    *Założyciel Klubu VKP*
  • Birthday 01/06/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wodzin Prywatny

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Nr klubowy
    16
  • Auto
    VC OPC 300+ E91 330+
  • Oddział VKP
    Łódzki

Kontakt

Recent Profile Visitors

34373 profile views
  1. Witam. Posiadasz jeszcze kratkę zaślepkę z chromem (halogen) do Signuma polifcie od strony kierowcy ?

  2. i tylko tutaj to nie pasuje wiec nie mozna stwredzic ze to napewno przerobka
  3. po czym rozpoznaliscie ze to przerobiony anglik??
  4. Hej,

    Dostałem kontakt od kolegi Cretux. 

    Od jakiekoś czasu mam problem z włączającym się co jakiś czas trybem awaryjnym (muli do 2000obr i szybciej nie pojedzie). Włączanie się trybu awaryjnego nie jest skorelowane wg mnie ani z obrotami silnika, ani z ilością przejechanych kilometrów. Jak wyłączę silnik i zapale znowu to wszystko wraca do normy.  Najgorsze jest to że poprzedni właściciel wyciął DPF i zatkał EGR, przeprogramowując w jakiś magiczny sposób soft tak że nie pokazuje błędów ani nie włącza się żadna kontrolka - byłem u mechanika i powiedział że żadnych błędów nie ma i żeby najwyżej podjechać jak usterka właśnie wystąpi (niestety jak mówiłem tryb awaryjny włącza się nieregularnie i względnie rzadko- mniej więcej raz na trzy tygodnie)

     

    Miałbyś jakiś pomysł jak do tego podejść? Czy można zrobić coś z komputerem żeby zaczął pokazywać błędy? Albo czy profilaktycznie powinienem coś zrobić/wymienić aby to w jakiś sposób ustało? Jestem z Łodzi jak coś - może znasz jakiegoś samochodowego czarownika, który mógłby pomóc.

    Będę mega wdzięczny za każdą pomoc. Z góry dzięki'

    Piotrek 

    1. Rafalg

      Rafalg

      trzeba zaczac od wymiany przepsutnicy a odlaczajac np przeplywke blad wyskakuje??

    2. Piotrek353511

      Piotrek353511

      Hej,

      Dzięki ogromne za podpowiedzi. Jakby co ostrzegam że jestem trochę zielony w tych tematach, więc nie bij od razu jak coś :)

      1. Jeżeli chodzi o przepustnicę to w takim razie zamawiam nową. Myślisz że spróbować najpierw ją wyjąć i spróbować wyczyścić? Czy szkoda czasu?

      2. Jeżeli chodzi o przepływomierz, to nie próbowałem go odłączać. Wytłumaczyłbyś w skrócie jak to wygląda? Tak dwoma zdaniami, resztę wygooglam :) 

       

      Z góry dzięki'

    3. Rafalg

      Rafalg

      ale nowa przepustnica to bedzie droga, jak cos mam uzywki sprawne

  5. mam takei przewody, jaks cos pisz pw
  6. Witam dostałem kontakt od Cretux , mam  problem  elektroniką w aucie dotyczy wyświetlacza klimy i radia, czy była bymożliwość sprawdzenia u Ciebie/Pozdr

  7. Katalizator sprawdzałeś?
×
×
  • Create New...