Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

lukash88

Forumowicz
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O lukash88

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150KM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. wymieniłem słupek dla zainteresowanych i nie żałuje. samochód sprowadzony niby z przebiegiem 175 tys choć brałem to na pół serio ale liczyłem że jakiś czas pojeżdżę ale nic z tego. turbina się zj***ła panewki waliły, ogólnie szkoda gadać. ktoś zalał jakimś doktorem przed sprzedażą. miałem możliwości założyłem sztywne sprzęgło klapy wirowe out dpf out, jedyne co zostało z dobrodziejstw nowych technologi to zmienna geo. łopatek w turbo i układ paliwa CR i auto śmiga super, zero problemów. ale diesla nie kupie więcej do jazdy po mieście i na krótkich trasach. pozdrawiam😅
  2. lukash88

    VC kopci przy odpalaniu

    sam regenerowałem i turbo było dobre krótki czas, po trzech mies zaczęła wyć. przewody i ciśnienie oleju było sprawdzane przed wymianą, więc nie było opcji że tu jest problem. jak włożą słabe zamienniki to efekt jest krótkotrwały. kupiłem używkę ale org. i chodzi już dwa lata przy 40tys km. co do twojego problemu może uszczelniacze zaworów puszczają olej i przy odpalaniu olej który spłynie jest spalany
  3. lukash88

    Inspekcja olejowa problem

    u mnie ustawione fabrycznie myśle😀 JEST 15 TYS. km i mi to odpowiada. nie zgrywa mi sie to z moimi wymianami bo staram sie zmieniac co 12 mies. do kasowania nie musze wciskac pedału hamulca. miga 10 sec i sie kasuje. dodam że ma opcom ale nie grzebałem w tym bo nie jest to do niczego potrzebne jesli ma sie samochód i normalnie wykonuje wymiany oleju, te 30 czy 50 tys to obłuda. jak sie kilka aut miało tym w szczególności na rope to ma sie w głowie ze filtry paliwa oleju powiertza czy olej co roku trzeba wymienić. kasowanie inspekcji należy do warsztatu który to robi 😁
  4. zorientowałem się mniej więcej co do kosztów i nie bede się bawił w remonty. dziś mam zamiar wyjąć silnik. mam już dwa niedaleko siebie w przyzwoitych pieniądzach na samochodach które da rade odpalić. wczoraj po robocie zacząłem się przymierzać i planowałem wyjechać silnikiem do przodu, tylko po drodze zauważyłem że pas jest zgrzewany do podłużnic i poszycia za błotnikami, będzie trzeba chyba unieść go ponad pas i dopiero wyjeżdżać
  5. mam identyczne objawy, kupiłem już pompę oleju, nie miałem czym odkręcić śruby centralnej wału, i dałem sobie spokój i auto stoi na parkingu. panewki miałem zobaczyć po zdjęciu miski ale teraz to nie wiem, czy pompe zostawić w spokoju i wymieniać panewki, boje się tylko o to że wał już też ucierpiał, u mnie ciśnienie do 1 bara podnosiło się przy ponad 2 tys. obawiam się o koszty i czy nie rozejrzeć się za słupkiem
  6. Witam chciałbym zapytać ile orientacyjnie szykować kasy na wymianę pompy oleju, chodzi mi o robociznę, części mam, jestem z lublina jeśli to pomoże
  7. ja kiedy sprawdzałem chłodniczke spalin to ominąłem ja w obiegu a spaliny trafiały do zaworu EGR normalnie. jak się trafi zajechany egzemplarz to szkoda sie pier***** z tymi wszystkimi naprawami wymienionymi wyżej. klekot u Niemca swoje wyjeździł i nie ma co oczekiwac cudów, to juz nie dawne silniki wysokoprężne że chodziły milion km, 500tys. przy nagromadzeniu wszystkich ulepszeń mu wystarczy
  8. U mnie dzieje się podobnie, przy obecnych temperaturach świeci się nawet pięć sekund. Kiedy jest ciepły gaśnie prawidłowo. więc nie trzyma ciśnienia. sytuacja zaczęła się kiedy wymieniłem olej po zakupie auta. chyba nie z tej półki wziąłem . rozglądam się za silnikiem powoli, tym bardziej że ubywa mi płynu chł. i delikatnie oleju ...
  9. tester do zbiorniczka i najbardziej prawdopodobną opcje, czyli uszczelkę wyeliminujesz, skoro mówisz że wycieków nie widać.
  10. jeżeli przed wymianarozrzadu wsystko bylo ok to musieł byc źle odpowietrzony. lub ten zawór, ewentualnie niedrożna nagrzewnica. uszczelka pod głowicą nie ma nic do rzeczy
  11. że niby cena duża. taniej niż 150 nie znalazłem nic konkretnego. podaj tańsze źródło jeżeli znasz. BGA. EPS. FACET. Vemo. SKV lub inny syf chiński to strata kasy.
  12. dzięki za odpowiedzi. dziś kupiłem nowego wahlera za 140. jutro wymienie i zobaczymy jaka będzie poprawa.
  13. poprawa była bo wcześniej przy obecnych warunkach nie łapał nawet 70.Teraz 85, ale na trasie nawet nie. wymiana to chyba najlepsze rozwiązanie, dla silnika, komfortu i DPF którego wypalanie od 5 Tys się nie włączyło, jeśli w ogóle jest>))
  14. Witam. mam pytanie odnośnie częściowego przysłoniecia chłodnicy w vectrze C 1.9 CDTI 150KM. powód to słaba temperatura podczas jazdy. Termostat wykręciłem i jest minimalnie nieszczelny. ale przed kupnem nowego przesłoniłem cześciowo chłodnice. dokładnie dolną część. Mam tylko obawy co do turbiny. Czy na dłuższą mete to dobre rozwiązanie. czy lepiej kupić termo za 150. choć w tych silnikach standardem jest wolne osiąganie optymalnej temp lub nieosiąganie.
  15. lukash88

    Jak zdemontować listwy chrom.

    Z tego co pamiętam są jeszcze takie małe kołeczki widoczne po otwarciu drzwi od wewnątrz
×