Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

LukaszW

Forumowicz
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O LukaszW

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C 2.0 turbo

Ostatnio na profilu byli

74 wyświetleń profilu
  1. Gdybym się nie pomylił w odczycie to by nie było tematu, na temat sondy materiałów jest sporo, nie mogłem do niczego dopasować tego 0837 ot co.. mój błąd, bo ta kontrolka za szybko mruga ;D
  2. VC kombi 2.0 turbo (175km) LPG 10-10,5 (zbiornik gazu 42l wystarczy na 380-420km, zależy od wielu czynników ) Na PB nie jeżdżę, komp pokazuje mi średnie 8,5l Pozdrawiam
  3. Nie no, czeski błąd 🙈🙉🙊 sprawdziłem jeszcze raz i vectra wymrugała 0037, przepraszam za ten bezsensowny problem 😳
  4. Wygląda na to, że trzeba jechać do mechanika.
  5. B0837 "Obwód zapłonu #1 - niski sygnał wejsciowy" to się tyczy przepływomierza, dobrze myślę?
  6. Witam, Od jakiegoś czasu świeci mi check, błąd odczytuje przez mrugnięcia kontrolki i wychodzi mi 0837. Może to być B0837? "Obwód zapłonu. Niski sygnał wejściowy"... co to może oznaczać? Ktoś podpowie? Vectra C 2.0 turbo z LPG
  7. Witam wszystkich, Mam instalację BRC, długo się męczyłem z zapętleniem, szarpaniem na gazie itd, aż zmieniłem gazownika. Od razu wiedział o co chodzi i auto śmiga na gazie w pełnym zakresie obrotów bez problemu. To było dość dawno, więc mogę coś pomieszać, ale z tego co pamiętam to zamontował jakiś dodatkowy czujnik ciśnienia, czy podciśnienia, którego gazownicy nie montują, żeby zredukować koszty instalacji (sam czujnik 300-400zł), a w silniku turbodoładowanym jest on niezbędny, ponieważ ciśnienie się zmienia (jadąc spokojnie jest mniejsze, a po gwałtownym bucie mocno wzrasta). Programuje się więc jakieś uśrednione dane, które nie zawsze pokrywają się z rzeczywistymi parametrami w danej chwili. Zamontowany czujnik odczytuje dane na bierząco i problem z szarpaniem i brakiem mocy znika. To co napisałem powiedział mi gazownik, od jego ingerencji mija już rok (30 000 km przebiegu) i wszystko jest bez zastrzeżeń. Dodam jeszcze, że wcześniej "fachowcy" z niby profesjonalnego serwisu kombinowali z przejściem na benzyne itp, tak mi nacudowali, że w końcu silnik zgasł i auto warzywo. Spowodowali błąd pamięci sterownika, jak się później okazało... Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...