Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

signum2.2direct

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About signum2.2direct

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Signum 2.2 direct

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam forumowicze Teraz bylem sobie zrobic runde po miescie. I moze to troche troche bardziej przyblizy wam moj przypadek przy ktorym rece juz opadaja bo poki co kazdy mechanik gada cos innego wiec moze okazac sie ze wasze wskazowki oparte na wlasnych doswiadczeniach mi szybciej pomoga. Wiec tak- - po odpaleniu na luzie skoki obrotow i spalanie siegajace 5l/h. Po nacisniecia i odpuszczeniu gazu spalanie spadalo 1.1 - przy spokojnej jezdzie miejscej po pewnym czasie wpadal w tryb awaryjny. - przy jezdzie bardziej dynamicznej jechal normalnie ale 4000obrotow pozniej jakb
  2. No ok sprawdze pompe. tak jak pisalem nie orientuje sie zbytnio w temacie mechaniki chce sie tylko dowiedziec jakie macie doswiadczenia z podobnymi przypadkami. Ale pompa wyglada na dosc nowa i oryginalna podejrzewam nie jest bo jest firmy "continental" a oryginalna to raczej "GM" albo sie myle??
  3. Mozna jakos sprawdzic czy cewka jest w 100% sprawna??
  4. Jakis "domowy" sposob na egr?? Czy lepiej oddac specjaliscie bo temat nie do ogarniecia do zwyklego zjadacza chleba?
  5. Witam. Opisywalem juz swoj problem w "vectra c - uklad dolotowy i wydechowy" tu po skroce troche. Obroty faluja na biegu jalowym, wpada w tryb awaryjny przy zbyt mocnym dodaniu gazu do 3000obrotow i wyskakuje blad ze jest problem z 1 i 2 cylindrem. Dzisiaj zajechalem do 4czarodzieja ktory mi powiedzial ze trzeba sprawdzic -Listwe (cewke) zaplonowa- w zeszym tyg zalozona nowa. Moze byc fabrycznie "niedorobiona" badz poprzednik wcisnal kita ze ja wymienil. -swiece- bo moze sa za bardzo dokrecone (szczegolnie 1 i 2) przez do nie ma tego odstepu 0,7 mm czy cos takiego
  6. To moze po krotce opisze jak wygladalo popadanie Signum w bledy i klopoty. Najpierw zaczelo cos stukac gdzies pod maska nawet jak stal sobie spokojnie pod domem. Pojechalem do mechanika wymienil mi jakis silniczek i spokoj. Zrobilem jakies 7-8tys i przy szybkim wchodzeniu na obroty w pewnym momencie go wyhamowywalo przewaznie z 3500 do 3000 obrotow raz na cala trase niezaleznie czy 10 czy 100km. Raz jadac spokojnie po miescie nagle zupelnie stracil moc i pojawily sie kontrolki silnika i auta z kluczem. Zajechalem na warsztat- swiece listwa olej filtr oleju i paliwa i gotowe chwile byl spo
  7. Kurde mam tu tylko z pierwszego pomiaru przed wymiana tego co pisalem.
  8. Witam. Jestem posiadaczem Signum 2.2 direct i od jakiegos tyg zaczely dziac sie z nim dziwne rzeczy mianowicie- -skakanie obrotow na biegu jalowym -szarpanie podczas jazdy -auto czesto wchodzi w tryb awaryjny jazdy -swieci sie kontrolka silnika i czesto pojawia sie auto z kluczem Bylem u paru mechanikow ale tylko robia ja place a poprawy nie widac. Wymieniono juz -olej + filtr oleju i paliwa -swiece+ listwa zaplonowa czy jak to sie nazywa I co jescze tylko nie.pamietam co. Teraz sugestie padly na sonde lambda i klapki z kolektora ssacego
×
×
  • Create New...
UP