Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

eMPower

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About eMPower

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/25/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krzczonów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.9cdti 150KM Hatchback

Kontakt

  1. OK.. ! bede z tym robil dopiero w srode wiec jak cos to bede pisal Dzieki za pomoc
  2. A co do reszty objawow ? -delikatnie poszarpuje silnikiem na wolnych obrotach -poszarpywanie gdy jadę np z niższą prędkością na wyższym biegu gdzie obroty nie przekraczają 1500-dodatkowo w przepustnicy pojawiło mi sie znikoma ilość oleju skąd ? Macie jakieś pomysły co to może byc ? I pytanie takie czy jak wyczyszczę odme (pod warunkiem ze jest sprawna) to będzie pchało dalej olej w przepustnice czy będzie to wina turba ?
  3. Jak to tak fachowo zaślepić żeby błędu nie wywalało ?;>
  4. zaślepilem EGR tak jak napisaliscie.. efekt od razu lepszy juz go tak nie muli.. czyli wymiana egr ? a co reszty objawów bo moc wrocila moze nie na 100% ale jest niebo lepiej dzieki a co do EGR-u to warto kupic orginal czy mozna jakis zamiennik za ok 250zl ? jak myslicie ?
  5. Zaślepić ? czyli ? dzis wypiąłem kostke z EGR i przejechalem jakies 2-3 km i dalej nic ... czy o to chodziło ci ?
  6. Siema. Postanowiłem odnowić post i prosić o pomoc bo juz sam nie wiem Moja Viki C GTS 1.9cdti 150km 2004r przebieg 240tys ma taki sam problem. Mianowicie : -brak mocy w zakresie od 1000-ok 2000 obr bo potem załącza sie turbo i autko śmiga jak najęte.. -delikatnie poszarpuje silnikiem na wolnych obrotach -poszarpywanie gdy jadę np z niższą prędkością na wyższym biegu gdzie obroty nie przekraczaja 1500 -dodatkowo w przepustnicy pojawiło mi sie znikoma ilość oleju skąd ? Dodam jeszcze iż czyściłem EGR (nie wiem czy ta "iglica" w środku ma sie otwierać lekko czy trochę z opore
×
×
  • Create New...
UP