Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kuba 82

Forumowicz
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    może Z20NET
  1. Witam serdecznie, ostatnimi czasy ciągam przyczepkę towarowa i podczas ostatniej eskapady komputer na wyświetlaczu radia zgłaszał przepalone żarówki w przyczepce(),cyklicznie pokazuje raz lewą raz prawa stronę), gdzie po sprawdzeniu okazało się,że z nimi wszystko ok.Dodam że hak jest oryginalny składany , a przyczepka nowa i,zastosowana została przejściówka z 13 pin na 7. Czy można dokupić do 13-sto pinowego gniazda wtyczkę i założyć do przyczepki?
  2. amortyzatory - dobór

    Dzięki, szykuję kasę na Sasch
  3. amortyzatory - dobór

    Ale,czy Monroe produkuje do obniżonego zawieszenia?Od kilku osób usłyszałem pozytywne opinie,aczkolwiek dotyczące innych marek aut,gdzie były zamontowane
  4. amortyzatory - dobór

    Witam , wszyscy którzy zakładali amorki KYB twierdzą, że stukają.Czy zmieniło się coś w tej kwestii? Na wiosnę będę wymieniał przód i tył i w sklepie gdzie kupuję części do aut sprzedawca poinformował,że amortyzatory KYB już są tej wady pozbawione.Czy ktoś je założył w ostatnim czasie i może się wypowiedzieć? Co myślicie o amorkach Monroe?
  5. amortyzatory - dobór

    Dzięki wielkie kolego. Koledzy , co może się stać po zamontowaniu standardowych amorów do wersji z obniżonym zawieszeniem? Zapytanie czysto teoretyczne
  6. amortyzatory - dobór

    Witam, czy ktoś z was mógłby rozkodować VIN W0L0ZCF3561114924 i rozwiać moje watpliwości co do doboru amortyzatorów.Mam coprawda przycisk "sport" , ale nie wiem, czy zawieszenie zwykłe, czy obniżone. Z góry dziękuję za pomoc.
  7. Brak Doładowania 2.0T

    co do braku mocy to może wężyki podciśnienia gdzieś pomylone?może ten zaworek ma turbinie z gumowa membrana padł,co teoretycznie dzieje sie tylko w oplu i saaba to nie dotyczy,ale kto wie?
  8. Z20Net zawór bocznikowy

    Więc pozostaje sprawdzić zaworek przy przepustnicy, nie zaszkodzi sprawdzić wężyki podcisnienia
  9. Z20Net zawór bocznikowy

    przy przepustnicy, ale sprawdź wężyk łączący zawór bocznikowy z zaworkiem przy przepustnicy,bo nie jest jednolity i ktoś pisał na forum ze był nieszczelny.Ja wczoraj kleiłem membranę ,bo była dziurka zrobiona przez niedokładny odlew plastikowego "grzybka".Roboty na 2 godziny, oczywiście plastiki spolerowane papierkiem wodnym
  10. Objawy UPG

    Co prawda nie opel,ale też diesel, u mnie w fordzie pierwszym objawem był brak ogrzewania na wolnych obrotach i bulgotanie w zbiorniczku,ale kompresja waliła w układ chłodzenia, a u ciebie znika płyn więc albo dostaje się do oleju albo jest spalany.Według mnie jezeli test pokazał spaliny w płynie chłodzącym to należy sprawdzić chłodnicę spalin idących do egr, o ile tako www a jest
  11. Twin Audio

    Aaaaaaa tak to działa, wydawało mi się że TA działa niezależnie od radia z przodu.Dzięki kolego za uświadomienie
  12. Twin Audio

    Pytanie za 100 punktów, dlaczego nie można zmieniać stacji radiowych z konsoli TA? W słuchawkach jest to samo co w radio z "przodu"
  13. Problem z twin audio

    Problem z twin audio polega na tym,że po podłączeniu słuchawek jest w nich ta sama stacja która jest aktualnie w radio i nie da się zmienić stacji przyciskami na tylnym panelu Czyżby panel z tyłu był uszkodzony?
  14. Kolego podolski 91 ,jeżeli możesz to napisz dokąd trzeba poprowadzić przewody od czujnika sprzęgła, czujnik mam i nawet jest wtyczka w nim ale tempomat nie działa
  15. Dołączę się do zapytania kolegi, dlaczego nie działa tempomat po przekładce z automatu na manuala.Dodam ,że czujnik sprzegła załozony , manetka też a tempomat nie działa. Czy trzeba coś pogrzebac w elektryce? czy brakuje jakiegos przekaźnika lub stycznika?
×