Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kuba 82

Forumowicz
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    może Z20NET
  1. Brak Doładowania 2.0T

    co do braku mocy to może wężyki podciśnienia gdzieś pomylone?może ten zaworek ma turbinie z gumowa membrana padł,co teoretycznie dzieje sie tylko w oplu i saaba to nie dotyczy,ale kto wie?
  2. Z20Net zawór bocznikowy

    Więc pozostaje sprawdzić zaworek przy przepustnicy, nie zaszkodzi sprawdzić wężyki podcisnienia
  3. Z20Net zawór bocznikowy

    przy przepustnicy, ale sprawdź wężyk łączący zawór bocznikowy z zaworkiem przy przepustnicy,bo nie jest jednolity i ktoś pisał na forum ze był nieszczelny.Ja wczoraj kleiłem membranę ,bo była dziurka zrobiona przez niedokładny odlew plastikowego "grzybka".Roboty na 2 godziny, oczywiście plastiki spolerowane papierkiem wodnym
  4. Objawy UPG

    Co prawda nie opel,ale też diesel, u mnie w fordzie pierwszym objawem był brak ogrzewania na wolnych obrotach i bulgotanie w zbiorniczku,ale kompresja waliła w układ chłodzenia, a u ciebie znika płyn więc albo dostaje się do oleju albo jest spalany.Według mnie jezeli test pokazał spaliny w płynie chłodzącym to należy sprawdzić chłodnicę spalin idących do egr, o ile tako www a jest
  5. Twin Audio

    Aaaaaaa tak to działa, wydawało mi się że TA działa niezależnie od radia z przodu.Dzięki kolego za uświadomienie
  6. Twin Audio

    Pytanie za 100 punktów, dlaczego nie można zmieniać stacji radiowych z konsoli TA? W słuchawkach jest to samo co w radio z "przodu"
  7. Problem z twin audio

    Problem z twin audio polega na tym,że po podłączeniu słuchawek jest w nich ta sama stacja która jest aktualnie w radio i nie da się zmienić stacji przyciskami na tylnym panelu Czyżby panel z tyłu był uszkodzony?
  8. Kolego podolski 91 ,jeżeli możesz to napisz dokąd trzeba poprowadzić przewody od czujnika sprzęgła, czujnik mam i nawet jest wtyczka w nim ale tempomat nie działa
  9. Dołączę się do zapytania kolegi, dlaczego nie działa tempomat po przekładce z automatu na manuala.Dodam ,że czujnik sprzegła załozony , manetka też a tempomat nie działa. Czy trzeba coś pogrzebac w elektryce? czy brakuje jakiegos przekaźnika lub stycznika?
  10. Ochrona czujników parkowania?

    Każdy sposób jest dobry
  11. Szanowni koledzy i koleżanki, czy istnieje jakiś sposób na zabezpieczenie wtyczek od czujników parkowania przed błotem, i śniegową breją?Ostatnio padły ,po podpięciu pod komputer pokazało uszkodzony lewy tylny czujnik, wcisnąłem dłoń pod zderzak i masakra; pełno śniegowej brei. Gdy wyczyściłem kostkę i osuszyłem parkowanie ożyło, ale obawiam się ze problem powróci
  12. Wiec tak,po podpięciu pod kompa pokazało błąd sterownika ecu i coś z czujnikiem temperatury powietrza w dolocie,po wykasowaniu już nie wróciły.Natomiast jest problem z wolno opadającymi obrotami bo czujnik na pedale sprzęgła jest ok natomiast jest problem gdzieś "po drodze" -może bezpiecznik,ale nie wiem gdzie go szukać bo są trzy miejsca z bezpiecznikami i szukanie w ciemno trochę zajmie -jeżeli ktoś może to proszę o podpowiedź który to bezpiecznik.Poza tym zauważyłem że "słynne" zaworki na turbo i obok przepustnicy mają te same numery seryjne,a na forum dowiedziałem się że powinny być różne. uporałem się ze spalaniem na wolnych obrotach. Po czyszczeniu MAF i przepływomierza spalanie oscyluje na wolnych od0.9do1,1 na ciepłym silniku. Kolejne spostrzeżenie jest takie, rano jak odpalam auto zaraz po odpaleniu obroty wskakują na 2000rpm i trwa to może pól sekundy i opadają do normalnych czyli około 1000.Nie wiem czy tak powinno być ,bo do tej pory jeździłem kopciuchami i tam nie było takiego zwiększania obrotów przy odpaleniu
  13. Pisząc "wywalony kolektor" co masz na myśli? brak katalizatora? Mam zamiar założyć LPG , ale dopóki nie uporam się z usterkami obrotów i błędu sondy to żaden szanujący się "gaziarz" nie podejmie się montażu. Zauważyłem jeszcze jeden niepokojący objaw, powyżej 3000 obrotów brak mocy, tzn jedzie się jak dieslem ,w pewnym zakresie obrotów powiedzmy od 2000 do 3300 jest moc potem"d***" i słabo przyspiesza.Najbardziej niepokojące są te wolno spadające obroty, tempomat nie działa ,wyjąłem czujnik sprzęgła i jest sprawny.
  14. Witam serdecznie , po przeczytaniu kilku tematów na forum nie znalazłem odpowiedzi na moje kłopoty z autem.Pacjent to Z20 NET z falującymi obrotami na biegu jałowym i podczas jazdy ze stałą prędkością. Problem jest także z obrotami ,które spadają bardzo wolno przy zmianie biegu.Czujnik sprzęgła sprawdzony.Zastanawia mnie bardzo spalanie na biegu jałowym,które wacha się od 1,6 do 3,0 litra /h Był błąd sondy nr 2 została wymieniona na nową błąd powrócił, przepustnica wyczyszczona zostało jeszcze sprawdzenie szczelności układu dolotowego i na tym moje pomysły się kończą.Czy nieszczelny dolot może powodować powolne opadanie obrotów? Jak sprawdzić jego szczelność w domowych warunkach? ku
  15. Witam serdecznie , po przeczytaniu kilku tematów na forum nie znalazłem odpowiedzi na moje kłopoty z autem.Pacjent to Z20 NET z falującymi obrotami na biegu jałowym i podczas jazdy ze stałą prędkością. Problem jest także z obrotami ,które spadają bardzo wolno przy zmianie biegu.Czujnik sprzęgła sprawdzony.Zastanawia mnie bardzo spalanie na biegu jałowym,które wacha się od 1,6 do 3,0 litra /h Był błąd sondy nr 2 została wymieniona na nową błąd powrócił, przepustnica wyczyszczona zostało jeszcze sprawdzenie szczelności układu dolotowego i na tym moje pomysły się kończą.Czy nieszczelny dolot może powodować powolne opadanie obrotów? Jak sprawdzić jego szczelność w domowych warunkach? ku
×