Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kuba 82

Forumowicz
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O kuba 82

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    może Z20NET

Ostatnio na profilu byli

188 wyświetleń profilu
  1. Witam koledzy, czy ktoś jednoznacznie może powiedzieć, czy zaworki podcisnienia( obok turbo i przepustnicy) są jednakowe czy nie? na forum sa sprzeczne opinie,ja mam zamontowane obydwa o jednakowych numerach .i już się pogubiłem z tymi zaworkami.Jeszcze mam zapytanie co do sterowania zaworami, czy są sterowane sygnałem PWM, czy działają zero-jedynkowo na zasadzie przełaczania? Dodam ,że wymontowałem zaworki i jeden chyba jest uszkodzony, bo po podpięciu zasilana 12V cewka pracuje ale , po podaniu powietrza w króciec pod wtyczka, nie przełącza na poszczególne wyloty, powietrze cały czas wylatuje tym samym króćcem bez względu na to czy podam 12V czy nie
  2. kuba 82

    Z20NET - rozrząd do wymiany? Video

    Witam, na twoim miejscu nie uruchamiałbym silnika,brzmi jak rozrząd, trzeba zdjąć pokrywę i się okaże. Czy przed wymianą oleju było wszystko ok?
  3. kuba 82

    Brak prawego swiatla drogowego.

    Może się źle wyraziłem, chodzi o moduł pod maską,ten z bezpiecznikami
  4. kuba 82

    Brak prawego swiatla drogowego.

    Miałem podobne problemy i u mnie okazało się ,ze trzeba wymienić moduł BSI, z tego co mi wiadomo trzeba szukać o tym samym oznaczeniu
  5. kuba 82

    Zapadnięte siedzenie

    Przebieg to niewiele ponad 200 000,u mnie w rejonie jest tapicer i za naprawę gąbki oparcia liczy sobie około 200 PLN. Naprawy siedziska nie chce się podjąć ,ze względu na skomplikowanie w postaci wentylatorów w siedzeniu. Ja mam zamiar podmienić fotel, bo coś mnie się wydaje,że nie dam rady tego na spokojnie ogarnąć w jeden dzień.
  6. kuba 82

    Zapadnięte siedzenie

    Swojego problemu nie rozwiązałem,ale mogę wam podpowiedzieć,że do naprawy fotela najlepiej użyć gąbki- takiej z siedzenia samochodowego,bo inne gąbki nie wytrzymają za długo i kleju boterm GTA (tyle się dziś dowiedziałem).Po konsultacji dotyczącej mojego fotela diagnoza padła na wygniecioną gąbkę .Na domiar złego, w siedzisku są zatopione specjalne druty wzmacniające i one u mnie niestety oderwały się od siedziska. i dlatego gąbka nie tworzy całości z poszyciem.Czeka mnie rozebranie fotela, ale wykombinowałem,że na czas naprawy najlepiej wstawię jakiś inny fotel.
  7. kuba 82

    Zapadnięte siedzenie

    Kolego Sizon ,jeżeli naprawiałeś fotel ,to proszę podziel się wiedzą jak tego dokonałes i jakie efekty osiągnąłeś 😉
  8. kuba 82

    Zapadnięte siedzenie

    Wyjąłem fotel i jak zobaczyłem tą konstrukcję to poległem
  9. kuba 82

    Zapadnięte siedzenie

    Witam moje auto jest wyposażone w multicontury. Siedzenie kierowcy sie troszkę zapadło i mam do was zapytanie , czy można jakoś naprawić gąbkę fotela? po stronie pasażera gąbka jest sprężysta i twarda, a kierowcy niestety się delikatnie zapada.Mam jeszcze pomysł na wymianę samej gąbki, ale do mojego fotela to raczej nie zdobędę, czy podpasuje gąbka siedziska od innego fotela?
  10. Kolego daroslav, znajdź dobrego mechanika bo , coś mi się zdaje,że przez niesprawną sondę(nie napisałeś czy pierwsza ,czy drugą) i źle wyregulowane LPG możesz ugotować motor.
  11. Wypowiem się w kwestii termostatu , bo u mnie też był dupny. Przed wymianą silnik nie osiągał wiecej niż 70 stopni, po wymianie 85-90. Nie zauważyłem drastycznego zmniejszenia spalania po wymianie termostatu, w mieście bez dużych korków ok. 13 litrów LPG. Być może spalanie zmalało, ale tak nieznacznie ,ze aż niezauważalnie.Podzielę zdanie kolegów, ogarnij instalacje gazową, wymień sondę , a przede wszystkim zmień człowieka ,który grzebał w silniku , bo mechanikiem nie można go nazwać.Przydać się może podpiecie pod komputer i sprawdzenie błędów i parametrów silnika
  12. Miałem podobne objawy z Z20NET, pomogła wymiana termostatu i płynu chłodniczego.Powodzonka w modzeniu
  13. kuba 82

    Instalka do oceny

    Panowie, czy jest jakiś sposób na to , żeby sprawdzić czy LPG nie podpiera się benzyną? czy można wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa po przełączeniu na LPG? Przełączanie na gaz następuje przy 35 stopniach Gazowników mówił coś o jakimś regulatorze na listwie wtryskowej,który może przepuszczać benzynę do kolektora ssącego,czy ta teoria może się sprawdzić? Dodam, że wyjąłem bezpiecznik od pompy paliwa i auto na LPG jechało normalnie
  14. kuba 82

    Instalka do oceny

    Zdjęcia wstawię najwcześniej w sobotę(doba za krótka). Zdziwił mnie fakt ,że gazownik nie wybrał się ze mną na jazdę podczas której dostroiłby instalację, a sam też nie jeździł za wiele ,około 10-12 kilometrów (sprawdziłem stan licznika). Niepokoi mnie jeszcze to, że wg mnie zbyt wiele paliwa zużywa, połowa zbiornika wystarcza do około dwóch tygodni max i zapala się rezerwa, czy jest możliwe aby instalacja podpierała się benzynką podczas ostrego przyspieszana? Dodam że auto szybko się nagrzewa(nowy termostat)
  15. kuba 82

    Instalka do oceny

    Nie zakładałem w Zgierzu, i na razie nie będę robił antyreklamy zakładu gdzie zakładałem.Instalka na gwarancji, więc niech poprawia.Obawiam się tylko żeby nie było tak,że będzie tak poprawiał do końca gwarancji, a później -radź sobie sam kliencie. Masz kolego jakiś namiar na tego Pana ze Zgierza ,tak w razie "W"
×