Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kuba 82

Forumowicz
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kuba 82

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    może Z20NET

Recent Profile Visitors

320 profile views
  1. Czyli wg ciebie,olej nie traci swoich właściwości? Nowe prawa fizyki 😉
  2. W poprzednim aucie takie objawy (znaczny ubytek mocy),dawała przytarta sprężarka klimy.Ponad to,nie było zimnego powietrza z nawiewu,lecz zaledwie chłodne.Po wymianie sprężarki skończyły się kłopoty z klimatyzacja.Nie słuchaj znachorów,którzy twierdzą ,że jak klima działa to nic nie ruszać,należy co sezon,może dwa wymienić olej smarujący sprężarkę,oraz uzupełnić ewentualne ubytki czynnika.
  3. Dodam ,że ma razie nie ma żadnego niepożądanego zapachu.Wurth się kompletnie nie sprawdził, spłynął z lamelek i niczego nie rozpuścił.
  4. Witam, oto co zastałem po zdjęciu plastikowej obudowy filtra kabinowego, syf i zgnilizna.Po dostaniu się do parownika klimy,ten o dziwo okazał się w miarę czysty,przynajmniej nie było tam gnijących resztek. Sfilmowałem dodatkowo parownik ,a właściwie zaaplikowaną piankę K2.Dam znać jakie efekty zabiegu. VID_20190531_161043.mp4 VID_20190531_161043.mp4
  5. Kolego Harry,wiesz może jak przepływomierz sprawdzić? Chętnie bym go zdiagnozował.
  6. Dzięki kolego za filmiki, przepływkę teoretycznie wymyłem(użyłem benzyny ekstrakcyjnej, nie wiem czy to odpowiedni środek) ,ale wyczyszczę jeszcze przepustnicę,jeżeli to nie pomorze , to zostawię to tak jak jest.Jeżeli uda mnie się usunąć te objawy, to oczywiście niezwłocznie podzielę się tym na forum.Pozdrawiam i dziękuje.
  7. Ok, czekam ,a w tzw międzyczasie wyczyszczę przepustnicę i zresetuję sterownik.
  8. W inych Vectrach widziałem , że obroty po odpaleniu od razu ustalają się na około 1100 obr/min.Gdy silnik jest ciepły jest lepiej ,ale i tak podbija obroty.
  9. Niestety u mnie są inne objawy, bo obroty rosną tylko po odpaleniu,później jest spokój. Wstawiłbym bym filmik ,ale ma on ponad 20 MB i forum go odrzuca.Juter zmniejsze rozmiar pliku i wrzucę film z porannego odpalania. VID_20190518_105811.mp4
  10. Witam,mam problem ze zwiększaniem się obrotów zaraz po odpaleniu.Obroty od razu po odpaleniu zwiększają się do około 1800 obr/min,po czym opadają do właściwej wartości.Świece nowe, błędów brak, nieszczelności w układzie dolotowym nie stwierdzono,przepływomierz podmieniany na inny ,profilaktycznie mój został wyczyszczony. Może ktoś ma jakieś sugestie,co by warto jeszcze sprawdzić?Dzieje się to rano, gdy silnik zimny,wtedy obroty podbijają,gdy jest ciepły objaw występuje ,lecz obroty podnoszą się do około 1500obr)min.
  11. Niestety amortyzatory powiedziały sobie dość, na przeglądzie wyszło ok 35 % sprawności.
  12. Kolego siwy,dziękuję oczywiście za wcześniejszą sugestie ,ale nie zakładałem , że kilkumiesięczny zaworek będzie ciulowy.Nowe były kupowane wcześniej w Intercars,a swoją drogą to nie wiem co z tym rynkiem części się dzieje,bo nie wiadomo co i gdzie kupować.Teraz auto jeździ jak należy ,co prawda na używanym zaworku, ale jeździ 😀. Ktoś pisał aby się przyjrzeć zaworowi upustowemu i chyba to zrobię ,bo gdy robione było sprzęgło ,to widziałem zapocenie na obudowie zaworu ,co raczej świadczy o nieszczelności w miejscu przylegania do turbiny.
  13. Witam,usterka została zlokalizowana ,ale nie usunięta. Elementem winnym za zaniki i powroty mocy był zaworek przy przepustnicy.Obstawiałem , że jest sprawny ,lecz niestety na nasze nieszczęście producenci części nie przykładają się do kontroli jakości i widocznie wypuszczają buble na rynek.Kupiłem zaworek używkę i na razie jest ok,nie będę go wymieniał na nowy.Powiem szczerze, że oba zaworki różnią się wyglądem zewnętrznym,używka ma wytłoczona nazwę Pierburg,a nowy jakąś śmieszną naklejeczke
  14. Postaram się podmienic z innego auta, ale czy zaworek padłby po niecałym roku użytkowania?Ewentualnie sklepać jakiś generator PWM i testować,ale do tego trzeba zagonić jakiegoś magika
  15. Witam koledzy, niestety nie znalazłem lekarstwa na zaniki mocy.Wężyki podciśnień wymienione , pompa vacum sprawna , zaworki podciśnieniowe sprawne (teoretycznie).Jedyne czego nie wymontowałem i nie sprawdziłem to zawór bocznikowy na turbo.(raczej jest ok ,bo nie można zassać powietrza) Rozmawiałem z kolegą elektronikiem i powiedział mi,że ten zaworek przy przepustnicy jest sterowany sygnałem PWM ,nie działa zero-jedynkowo , wiec po przyłożeniu 12V gdy słychać cewkę ,to wcale nie oznacza prawidłowego funkcjonowania zaworka.
×
×
  • Create New...