Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Marcin1632

Forumowicz
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Marcin1632

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    1999 Vectra B 1.6 16v
  1. Dobry wieczór, Zarejestrowałem się na tymże forum w wyniku zakupu Vectry B polifta - rocznik 1999, pojemność 1.6 16V 101KM. Wcześniej byłem posiadaczem lanosa, który jeździ i pojeździ pewnie nawet po wojnie nuklearnej, ale to nie o tym. Nie będę oszukiwał, ale auto przeze mnie kupione zostało z potwierdzonym przebiegiem w okolicy 150kkm i pomimo tego, że jeszcze nie zdążyłem wymienić podstawowych rzeczy takich jak rozrząd, filtry i tym podobne prosiłbym o parę porad, wiążących się z moimi świeżymi i nieopierzonymi spostrzeżeniami co do tego (jakże fajnego w porównaniu do poprzedniego) auta. Zdążyłem wymienić bezpieczniki i odzyskać podświetlenie przyrządów, gdyż popadały jak muchy - auto musiało stać dobre kilka miesięcy. W momencie odpalenia i ruszenia wszystko jest w jak największym porządku, jednakże po przejechaniu jakichś 200 metrów auto zaczyna rzęzić metalicznym dźwiękiem wyczuwalnym nawet pod pedałami gazu/hamulca (obroty nie wzrastają według wskazań obrotomierza), które ustaje po kilkunastu sekundach, potem jest wszystko w porządku - auto ma moc, jedzie całkiem sprawnie, obroty nie falują. Po dłuższej, około 20 minutowej jeździe, w momencie nagrzania silnika zapala się Check Engine, jednak po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu (a co za tym idzie ponownym rzężeniu) kontrolka gaśnie, tak samo jak po dłuższej jeździe bez gaszenia auta - znika i już. Trochę jest to niepokojące, aczkolwiek może to nadwrażliwość w przypadku wcześniejszej jazdy lanosem, który w ogóle się nie psuł i był całkiem bezobsługowy. Po naprawie podświetlenia przyrządów Check Engine przestał się pojawiać. W przyszłym tygodniu wymiana płynów i rozrządu - w tym momencie moje pytanie: na co jeszcze zwrócić uwagę, mając na względzie wymienione przeze mnie czynniki? Wybaczcie (być może) głupawe zapytania, jednak jestem laikiem w tym temacie, liczę na kilka porad, protipów i ogólnie jakieś wskazówki.
×
×
  • Create New...