Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

outsider85

Forumowicz
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About outsider85

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Signum 1.8 16V 122km 2004r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na moje oko, to ktoś coś spieprzył przy robocie. Może uszczelniacze zaworowe? Nie wiem jak w tym silniku ale przeważnie to na rozgrzanym silniku niech pochodzi na biegu jałowym z 5-6min i przygazuj mu ze 5k obrotów, jak pojdzie chmurka to uszczelniacze... Sam mam ten silnik i leje 5w40 Valvoline i w zasadzie od wymiany do wymiany może 3setki doleje....autko ma 309k z czego ponad 70k km na lgp... Może jakiś wybitnie nie pasujący olej został zalany?
  2. No też tak myślałem... Na razie kilka dni auto odpala normalnie i jeździ prawidłowo. Po prawdzie to najpierw kupiłem używany przepływomierz, myślałem że zaoszczędzę jednak był uszkodzony - świeciła się kontrola trakcji(tak jak po odpięciu przepływki) i przepływ powietrza był na 0 (zero). Ale ustąpił problem z odpalaniem na zimnym, a jechać o dziwo dało się normalnie - i sondy zaczęły pracować. Skończyło się na tym, że zamówiłem oryginał i na razie jest ok...
  3. Prawdopodobnie problem rozwiązany. Objawy: - dławienie się po odpaleniu po kilku godzinnym postoju, podwyższone obroty(jakby ssanie), czuć benzynę, po około minucie można jechać jak gdyby nigdy nic, zgaszenie silnika i odpalenie ponowne - jest ok. Sondy lambda i pierwsza i druga zamulone, stoją w miejscu lub ledwo pracują, czasem pracują zupełnie prawidłowo (dziwne prawda?), możliwe zgaśnięcie samochodu po pierwszym odpaleniu. Notorycznie błąd P0170 - ale nie na tyle aby wywalał czeka. Po ostatnim czyszczeniu przepustnicy, wyczyściłem też przepływomierz. Do objawów doszło wtedy zgaśn
  4. Witam. Ostatnio pojawił się problem, że po dłuższym postoju autko odpala ale po chwili się dusi i schodzi z obrotów do zera. Po ponownym odpaleniu jest niby ok, po chwili wariują obroty, telepie silnikiem, czuć paliwo. I tak jest do zakończenia ssania. Gdy ssanie się kończy obroty normują się i silnik chodzi wzorowo. Sprawdziłem dla porównania, kilka razy odpalanie awaryjnie na LPG - silnik odpalał ok, brak wariujących obrotów, brak duszenia się...
  5. Witam. mam pytanie o pracę sond lambda w tym silniku. W jakim zakresie powinna pracować pierwsza lambda przed katem. Czy jakaś różnica będzie w jej pracy na zimnym/ciepłym silniku? A w jakim zakresie powinna pracować druga sonda? Czy jej praca też jest uzależniona od temperatury silnika/spalin?
  6. Witam. Wymieniałem ostatnio termostat w signum 1.8 122km ponieważ stary ciekł. Był to oryginał i już kiedyś przez poprzedniego właściciela uszczelniony silikonem. Poza tym stary termostat trzymał temperaturę 92stopnie a wentylator załączał się przy okolo 97? Obecny termostat 'Behr TI5 92' podczas jazdy trzyma temperaturę 88stopni. I byłbym powiedział, że za szybko się otwiera jakby nie to, że przy 89-90 stopniach załącza się wentylator już. Czy to normalne? Jeździć na 88stopniach czy reklamować?
  7. Witam, ktoś wie od czego są przewody, biały i czarny między chłodnica klimatyzacji a zderzakiem? Jeden, biały, przewód podłączony do jakiejś wiązki przy reflektorze od strony zbiorniczka od spryskiwaczy a drugi, czarny, gdzieś leci w stronę obudowy aku ?
  8. Witam. Mam istotne pytanie. Czy ktoś może mi powiedzieć od czego jest biały i czarny przewód przy wiązce świateł halogenowych z przodu? Właśnie się spaliły razem z wiązką przewodów od halogenów i nie wiem od czego są. Halogeny wypiąłem wtyczką bo ognia już wystarczy, ale były tam też jakby luzem biały i czarny przewód, też go macie? Biały chyba idzie gdzieś do wtyczki świateł od strony zbiorniczka spryskiwacza, a czarny gdzieś bokiem obok obudowy aku leci w stronę podszybia(ciemno jest więcej teraz nie dojrzę). Samochód to Opel Signum 1.8 2004 b+g.
  9. Witam ponownie.. W piątek udało mi się wyjąć i przeczyścić przepustnicę. Niestety nic nie pomogło....przejechane już 350km po tym i niestety obroty nadal szaleją po dłuższym postoju....i tak jak wcześniej, nie zawsze... Sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny...:/
  10. No właśnie nigdzie nie mogę znaleźć info jak to rozpiąć....To wygląda jak jakaś zawleczka...trzeba ją wysunąć do tyłu, żeby wyjąć wtyczkę? Może ktoś ma jakąś grafikę jak to się rozłącza....? Grafika z googla. Przy okazji, warto od razu wymienić uszczelkę pod przepustnicą?
  11. Na razie przeczyściłem przepływkę środkiem do przepływomierzy i zobaczymy czy to coś da...na przyszły weekend zarezerwuję sobie czas na przepustnicę....jest baaardzo zawalona.... Muszę tylko znaleźć info jak zdjąć wtyczkę z tej przepustnicy, jest elektronicznie sterowana i wtyczka jakas dziwna a urwać nie chcę...
  12. Środkiem do przepustnic można przeczyścić przepływomierz? Tak samo na zimnym silniku?
×
×
  • Create New...
UP