Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

18gts2004

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About 18gts2004

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Opel Vectra GTS 1.8 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Remont silnika byl przeprowadzony w ramach gwarancji zakupu. Auto nabylem w niemieckim autohaus’ie, mieszkam w DE. Pamietam, ze faktura imienna wraz z robocizna + wszystkie czesci itd. dostalem na ok. 700-800€ Dodam jedynie, ze po dzien dzisiejszy, auta nie oszczedzam. Traktuje go jak narzedzie, robie ciagle trasy DE, PL. Teraz szykuje sie na wyprawe do Hiszpanii. Do auta mam wielki sentyment, nigdy mnie nie zawiodlo, a motor chodzi elegancko. Od momentu remontu silnika, wgl nie dolewalem w oleju, trzyma ciagle poziom.💥💪
  2. Remont silnika przyniosl oczekiwany efekt. Silnik nie bierze wgl oleju, a u mnie noga ciezka. Pozdrawiam.
  3. Samochod odebrany. Remont przedstawia sie nastepujaco: 1. Uszczelka pokrywy zaworow. 2. Uszczelka glowicy cylindra/silnika. 3. Zestaw nowych srub. 4. Uszczelka kolektora wydechowego. 5. ZESTAW PIERSCIENI TLOKA 4 szt. 6. Panewka korbowodowa. 7. Filtr oleju 8. Zestaw uszczelniaczy. (Chyba dobrze to przetlumaczylem. Posiadam nr katalogowy do kazdej z czesci takze zainteresowanym moge podac dokladne info na PW) Plus wymiana oleju. Samochod sprawuje sie dobrze. Po remoncie wiadomo, silnik nie moze byc przeciazany. W kwietniu kolejna trasa ok. 2 tys. kilometrow wtedy zobaczymy czy zuzycie oleju spadlo do minimum i czy remont silnika przyniosl efekty. Pozdrawiam.
  4. W przyszlym tygodniu samochod do odebrania. Wtedy bede wiedzial co zostalo wymienione/naprawione. W kazdym badz razie silnik zostal otwarty bo zostalem o tym poinformowany telefonicznie przez mechanika. Pozdrawiam.
  5. Zamieszczam, krotki filmik przegazowki po 30 min. jazdy samochodem. Dla mnie to jest zagadka. Nie dymi, nie kopci, brak niebieskiego dymu. Przegazowka Obroty powyzej 4k. W dodatku nie ma zadnych wyciekow oleju, pod samochodem suchuo. A w jedzie czlowiek na autostrade i z benzyniaka robi sie diesel. Co wy na to?
  6. @zbiku01, no to jest wlasnie dziene. Nie widac nie prawidlowosci, bo nie kopcia ani nie dymi, oparow tez nie ma. W trase to bez banki oleju nawet sie nie ruszam. Zobaczymy co bedzie jak wroci od mechanika.
  7. Panowie, samochod za tydzien leci do mechanika. Jeszcze gwarancja z kupna. Na temat 5W30, krotko. To nie jest dobry olej. Podstawy fizyki i sama specyfikacja tego oleju mowi sama za siebie: lepkosc itd. Nie wiem czemu zalecany do silnikow Opla tymbardziej ecotec, ktorych konstrukcja jest jaka jest. Jezeli chodzi o kweste zuzycia oleju. Dziekuje za pomoc, bede informowal o przebiegu. Pozdrawiam.
  8. Jezeli ludzie tak jezdza latami, okej. Kontrolka sie zapali czyli dolewka. Butla 5l w bagaju i w trase. Generalnie samo dolewanie jakos mi tam nie przeszkadza, ilosc moze bardziej. W (niedalekiej) przyszlosci trzeba naprawic, ptoste. Pozdrawiam.
  9. Nie chce sie brac jeszcze za remont, bo auto wrocilo z diagnostyki od mechanika. Facet zrobil pomiar cisnienia w silniku, rzucil na to okiem i nie widzi zadnych nieprawidlowosci. Dodal, ze ople maja to do siebie ze biora olej. W dodatku przegladajac w internecie widze ze spory odsetek ludzi w internecie skarzy sie na ten problem. Wielu wymienialo uszczelniacze itd., a efektow to w zasadzie nie przynioslo. Podobno wymiana swiec na 0.7 z przerwami rozwiazuje problem. Jest to mozliwe? Poki co sprawdzam auto w warunkach miejskich. Pozdrawiam
  10. Trochę sprecyzuje, bo narazie jestem w fazie testów samochodu. Ubytek oleju wystepuje przy jezdzie ciaglej (autostrada 10h, obroty od 3.500 do 4000) ok. 1000-1100 km. Samo dolewanie oleju jakos mi tam nie przeszkadza tylko chodzi o ilosc. Poruszanie sie w miescie z pewnoscia powinno byc bardziej korzystne jezeli chodzi o sam olej.
  11. Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Viki GTS 2004 1.8 benzyna 122 KM. Silnik pracuje równo, nie ma żadnych przecieków ani plam oleju, nic nie kopci ani nie dymi, niepokoi mnie natomiast dosć duże zużycie oleju. Nie wiem czy można nazwać to problemem, wymagającym naprawy ale czy możliwe żeby silnik żarł aż 3 litry oleju (może nawet więcej) na 1000 km? Samochód aktualnie jest zalany olejem Mobil 5W30. Czy ten olej nie jest czasem za rzadki? Proszę o poradę.
  12. Witam. Planuję wymienić fabryczne radio CDR 2005 VDO na jedno z takich: http://allegro.pl/radio-sony-dsx-a202ui-opel-corsa-vectra-c-agila-i6020511095.html http://allegro.pl/radio-pioneer-mvh-180ub-opel-corsa-vectra-c-agila-i5725575996.html http://allegro.pl/radio-kenwood-kmm-122y-flac-opel-corsa-c-vectra-c-i6044617636.html Dodam, że nie tworzę żadnego profesjonalnego car audio systemu. Czy fabryczne radio trzeba wylogować przed demontażem czy ma własny kod? Jak ma się to później do sterowania przyciskami z kierownicy i wyświetlaczem w samochodzie czy jest możliwość stworzyć z tego sprzężony system? A może drodzy userzy polecacie jakieś sprawdzone przez was radia, które zastąpią mi te fabryczne. Pozdrawiam 18gts2004
×
×
  • Create New...