Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Piter

Forumowicz
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Piter

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nysa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    vectra c kombi 2.0T 175KM gaz

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Piter

    Podnoszące obroty z20net

    Możesz przecież wyciągnąć przepustnicę( to jest chwila) przemyć ją i przy okazji sprawdzisz czy obejmy są dobrze dociągnięte, posprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia, może któryś wyskoczył albo jest tak luźny ,że zaciąga powietrze, nie wiem czy elektrozaworki mogłyby mieć wpływ na obroty, one raczej odpowiadają za pracę turbiny, jakby któryś nie domagał to auto byłoby słabsze, zobacz też bo łatwo przepływkę , czy czysta itd., na razie co możesz sprawdź sam a dopiero potem pchaj mechanikowi w kieszeń
  2. Dzięki Panowie, turbina świszczy, na pewno nie jest to metaliczny dźwięk, jedynie zastanawia mnie dlaczego od zera, no ale z tego co zrozumiałem to przed oddaniem auta do znachora,powinienem sam pościągać rury i zaglądnąć do niej,może faktycznie ma jakieś luzy albo coś tam się dostało,bo jakieś niecałe pół roku wstecz robiłem kompletny remont głowicy,rozrząd i coś wpadło do środka,na pewno warsztat nie przyjmie mi reklamacji... teraz pytanie , czy regeneracja czy "nowa" używana? . Pozdrawiam
  3. Witam, nie znalazłem nic podobnego na ten temat,stąd moje pytanie- czy gwizdanie,świstanie turbiny już od zera oznacza jej zbliżający się koniec? Dawniej słyszałem ją od 2.5 tys.w górę, ostatnio zaczęła budzić się od zera i co mechanik to inna teoria.Także prosiłbym o podpowiedź bo z postów,które czytałem są na forum ludzie ,którzy ogarniają temat z 20 net.Pozdrawiam
  4. Witam, założyłem nowy temat z zapytaniem,bo nie znalazłem odpowiedzi na swoje problemy, mianowicie temat z brakiem mocy, zaworkami itd.przerabiałem niestety, od niedawna zauważyłem ,że turbina budzi mi się od zera,wcześniej jej nie słyszałem dopiero,gdzieś powyżej 2.5 tys.obrotów zaczynała świstać,teraz od 0. I pytanie moje brzmi czy ja jestem już przewrażliwiony czy to zaczyna być jakaś choroba turbo,ze ją słychać już w niskim przedziale obrotów. Dodam też ,że moc oczywiście auto straciło.Do tego przy obserwacji za pomocą ELM ciśnienie w kolektorze dolotowym,normalnie przy wciskaniu gazu dochodziło do 170 kPa, teraz pedał w podłodze i ciśnienie pokazuje do 110k. Głównie chodzi mi o tę turbinę czy to coś z nią czy zaczynać od nowa szukać nieszczelności,zaworków itd.Pozdrawiam
  5. Witaj Kuba, zaworki owe są różne, sam swego czasu z nimi walczyłem - zawór obejścia powietrza doładowanego numer katalogowy 58 60 854, numer GM 55354158 oraz zawór próżniowy siłownika przepustnicy spalin numer katalogowy 12787706, numer GM 5851052,z tego co wiem to działają na podciśnienie, poprostu zasysasz przewód od zaworka i powietrze nie powinno iśc, jakoś tak to było, musiałbyś poszukać bo sam gdzieś na forum kiedyś znalazłem jak je sprawdzić i po tym doszedłem,że jeden był uszkodzony a do tego okazało się ,że miałem dwa takie same. Po założeniu odpowiednich zaworków w swoje miejsce auto "odżyło" Pozdrawiam
  6. Piter

    Jakie świece 2.0 NET

    Witam, ja napiszę coś co mi się przytrafiło. Co niektórzy mówią przy LPG co 15 tys lub coś koło tego inni dłużej, zrobiłem coś ponad 20 tyś na świecach i nic im nie było, auto chodziło idealnie i nagle jakiś miesiąc temu wracając do domu stracił moc, było to na autostradzie więc od razu to odczułem ale co mogłem zrobić w nocy a do domu jakieś 300 km. Dojechałem bez jednego cylindra.Na drugi dzień wiadomo trzeba sprawdzić świece,cewki itd co jest? I okazało się ,że w jednej świecy urwała się elektroda, narobiła w ch...bałaganu.Także głowica do wymiany, nowe zawory itd. Wobec tego chciałbym przestrzec lepiej kontrolujmy te świece częściej aby uniknąć podobnych przypadków. Może to był przypadek ale lepiej dmuchać na zimne.Pozdrawiam
  7. witam w tym samym miejscu po prawie roku czasu, u mnie też wiosna lato po problemie a teraz coraz zimniej i problem powrócił...
  8. Dzięki za sugestie, nie byłem pewien tego ,bo to drugie moje auto z gazem, wcześniej miałem V40 z 1,8 litra silnikiem + lpg ,te same trasy i nie zwróciłem uwagi na to żebym musiał tak często dolewać, do tego sąsiad ma renault z dwulitrowym silnikiem też turbo i on nie pamięta kiedy dolewa, jeździ tylko na lpg i stąd moje pytanie. No ale czegoś się dowiedziałem, dziękuję
  9. Witam, pozwoliłem sobie założyć nowy temat bo nic na forum nie mogłem znaleźć odnośnie tego co mnie interesuje...Moja VC + instalacja ZAVOLI, niby ok.spalanie benzyny przy mojej jeździe to ok.10-10,5 trasa i ok.11,5 l mieszanka z miastem, gaz z moich wyliczeń to 12-13 litrów, niby ok, ale,gdy jeżdżę tylko na LPG to zauważyłem,że na ok.1500km muszę dolewać ok.10 l benzyny (tzn.na 1500 km na LPG spala mi ok 10 l benzyny). Czy Wy panowie jeżdżący na lpg macie to samo? Czy Wasze auta też tak mają? Nie mam żadnych wycieków paliwa, sprawdzone od zbiornika do listwy (wcześniej był delikatny na listwie ale usunięty).Jedno co mnie interesuje ale muszę znaleźć FACHOWCA od zavoli w swojej okolicy to czy przypadkiem nie spala PB w trakcie jazdy na LPG.(kontrolka od LPG pokazuje tylko gaz,nie przełącza się, na benzynie chodzi jedynie jak zapalam i przejeżdżam ok.2 km lub do 5 min jak stoję Czy są może jakieś ustawienia w programach gazowych,które dolewają paliwa do gazu w trakcie jazdy czy nie ma takiej opcji a auto powinno chodzić tylko na gazie.Podpowiedzcie mi coś,bo sam nie wiem czy szukać dziury w całym czy tak ma być.Pozdrawiam
  10. Witam Panowie, jak już jesteśmy przy temacie to podpowiedzcie czy te tuleje wahacza mają jakieś numery czy po prostu w sklepie sprzedawca znajdzie odpowiednie do kombi??
  11. dokładnie tak... w dowodzie po prawej stronie masz oryginalne rozmiary kół i tak ma pozostać,jeżeli chodzi o niemieckie przepisy bo są one bardzo restrykcyjne, jeżeli ktoś coś zmienia w aucie,wzmacnia itp,czyli czyli ingeruje w oryginalny fabryczny stan musi przejść dodatkową kontrolę techiczną i musi to być ujęte w dowodzie rejestracyjnym , w tym przypadku są to większe zaciski tarcze itd, ktoś zmienił na "Paket Polizei" i musiało to być w dowodzie dopisane. U nas zakładasz i jeździsz i nikt nawet uwagi nie zwróci,że to modyfikacja
  12. ok, dzięki wielkie, wobec tego nie pierwszy lepszy....przyuważyłem na forum kolegę z niedalekich okolic, będę musiał się uśmiechnąć, pozdrawiam
  13. Dzięki Ci Jarek20, a jak podjadę do kogoś pierwszego lepszego z Tech-em to będzie wiedział jaka jest konfiguracja? I czy car pass będzie potrzebny? bo niestety nie mam...
  14. witam Panowie, pomóżcie bo nie znalazłem odpowiedzi na mój ból a dokładnie moje ncdc 2015, przeczytałem co mogłem i lipa, u mnie podobnie jak u kolegi parę postów wyżej wyskakuje RADIO SAFE , piknięcie, i za chwilę to samo itd,do tego przestały działać przyciski na kierownicy, ale radio mam cały czas w aucie bez przekładek po prostu wyciągałem bezpieczniki i od tej pory tak jest, podłączając do op coma przyciski w programie działają ale radio nie reaguje, pomóżcie dobrzy ludzie co mogę zrobić aby to naprawić, op coma posiadam 160115a .Pozdrawiam
  15. Piter

    Czy to pompa paliwa Z20NET

    Dzięki ! Nie wiedziałem,że są takie zestawy, stówa to nie taki majątek a w razie czego takie coś czy mnie czy komuś się przyda, super, a w razie czego jak się okaże ,że ciśnienie jest za małe i zacznę zabierać się za pompę( raczej sam bo sam już coś tam grzebałem) to mogę walić do Ciebie z pytaniami jak pojawi się jakiś problem?
×