Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dare40

Klubowicz
  • Zawartość

    4 357
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    23

dare40 wygrał w ostatnim dniu 9 Październik

dare40 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

267 Briliant

1 obserwujący

O dare40

  • Urodziny 1968.03.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo

Kontakt

  • Website URL
    http://

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    633
  • Auto
    Vectra c 2.2 DTI GTS LeMans , Insignia Top Cosmo
  • Oddział VKP
    Pomorski

Ostatnio na profilu byli

5 163 wyświetleń profilu
  1. Kodowanie Kluczyka

    więcej informacji , przedlift/polift ,jaki kluczyk , rocznik ,czy cały nowy kluczyk czy tylko transponder wymieniony ? a po drugie Kolego w tym temacie tez jest odpowiedź
  2. dokładnie o tym pisałem , miałem to samo dwa razy padł alternator i ani razu kontrolka się nie zaświeciła
  3. Kolego co tu się rozpisywać sprawdzić ładowanie i wszystko a nie kombinować i nabijać sobie posty , to że kontrolka się nie świeci to nic nie znaczy to nie polonez
  4. Wymiana wyświetlacza na kolorowy

    nie da rady , musi być bursztynowy z przedlifta który sterowany będzie z manetki
  5. Kluczyk po wymianie baterii

    tak , ale z ryglowaniem to zależy od BCM jakiego masz
  6. Likwidacja EGR 2,2 DTI

    ale ma MDI i to jest lepsze , a co rozmawiałeś z nim ?
  7. ale to nie ten dział , tu jest silnik DTI a nie CDTI
  8. Programowanie immobilisera

    Oczywiście możesz wylogować ten klucz a z wymiana wkładek jak uważasz zawsze to jest pewniejsze
  9. Z tego wynika że pompa była przytarta skoro sterownik znowu padł , 101 KM w automacie to raczej nie jedzie
  10. transmiter

    a ja jestem w fazie podłączania takiego ustrojstwa , ma wejście ,wyjście i to co widać , co prawda podłączam do NCDC 2015 , w domu na sucho podłączałem i gra rewelacyjnie , muzyki można słuchać z pędraka , karty albo z telefonu jak i można dzwonić
  11. Likwidacja EGR 2,2 DTI

    Włodarski Ci to zrobi znajdziesz go na forum
  12. Tryb awaryjny

    w Rumi możesz podjechać do warsztatu na przeciwko szkoły w białej rzece jak jedziesz w stronę Redy , zjazd ostro w dół prosto z głównej
  13. Nie pisz głupot, jak się nie znasz , ja nie mam , czujniki były albo od przejściówki albo od połowy 2003r. bo wtedy były zmiany w instalacji
  14. Przedlifty nie miały czujników na przednim pasie ,to jest wtyczka o ile się nie mylę od elektrozaworu podciśnieniowego klapy gaszącej
×