Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dare40

Klubowicz
  • Content Count

    4834
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

dare40 last won the day on August 13

dare40 had the most liked content!

Community Reputation

326 Briliant

1 Follower

About dare40

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 03/22/1968

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    633
  • Auto
    Vectra c 2.2 DTI GTS LeMans , Insignia Top Cosmo
  • Oddział VKP
    Pomorski

Kontakt

Recent Profile Visitors

6871 profile views
  1. Nie porównuj OPC bo tak jak pisałeś jest inne zawieszenie , ale masa oczywiście robi swoje a i pamiętaj ze VC stała 2 cm niżej a to brew pozorom dużo Isia tylko centymetr niżej a i wyższe koła też swoje robią , zresztą postaw VC GTS a Insignie i zobacz ile jest wyższa to wszystko na pewno ma wpływ na fizykę zakrętów a i tak lepiej mi się w Insigni jeździ jest bardziej mięko a jak chce twardo to włączam tryb Sport i jest twardo w dodatku 4x4 też swoje robi , a jeśli chodzi o fotele to dla mnie bajka w Isi mogę pokonać trasę do Warszawy 400 km na jeden raz mimo choroby kręgosłupa niestety w VC GTS co najmniej na 3 razy musiałem robić postój , może nie masz AGR ? , pamiętaj że Insignia słynie z 3 super rzeczy świateł AFL , zawieszenia i właśnie foteli AGR , ale jak to mówią co osoba to inny gust w każdym bądź razie dla mnie jest OK .
  2. No właśnie Insignia słynie z bardzo dobrego prowadzenia i w moim przypadku też na zakrętach jedzie jak na szynach ,nie raz pasażerowie mieli do mnie pretensje oto że obijają się o drzwi tak pięknie jedzie w zakrętach, może masz opony gówniane ( jam mam akurat Dębice UHP2) albo coś z zawieszeniem jest nie tak
  3. Witam.Mam pytanie. Jaki olej mogę wlać do Opel Vectra C Carawan 2.2 Direct Kombi Benzyna? Pytam ponieważ w książce jest ich sporo a ja w tym temacie jestem zielony.Czy mogę wlać do silnika 5W30 czy 5W40 oczywiście ciągle mowa jest o motorze benzynowym.Będę bardzo wdzięczny za pomoc .

  4. No ale przecież Can nie idzie do żarówki tylko do modułu UEC ,REC ,BCM gdzie realizowana jest opcja np.włączenia kierunku za pomocą odpowiedniego układu który oprócz podania napięcia na obwód mierzy rezystancje obwodu ,celowo pisze obwodu a nie żarówki bo jak będziemy mieli zaśniedziałe złącza, przetarty przewód to też wywali błąd żarówki mimo ze będzie ok ,więc ni jak ma się Twoja teoria do jakiś tam bypass-ów ,a po drugie przeciez CAN to samochodowy internet więc jak.moze być fizycznie podpięty pod żarówkę? .
  5. Brak odpowietrzenia zbiornika ? nie zakręcaj korka na maksa i wyjedz bak i sprawdzisz czy pomogło , dużo osób miało z tym problem
  6. No ale w czym masz problem? dla Ciebie ASO za drogie a kupiłeś szrota który w kulminacyjnym momencie przestanie działać i wtedy zarąbiście zaoszczędziłeś jak będziesz ściągać lawetę .
  7. A no pewnie z https://pl.aliexpress.com/item/4001272474066.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.13375fe5k8mBSs&algo_pvid=d15b769b-dac4-4c0e-9c93-f426f82d1273&algo_expid=d15b769b-dac4-4c0e-9c93-f426f82d1273-29&btsid=0b0a01f815991632613572810ea55b&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
  8. Kolego a co "mówią" w/w błędy przecież to jest sprawa oczywista , rok się bujasz zamiast dołożyć kabelek w drzwiach albo naprawić zamek
  9. dare40

    Czujnik deszczu

    Deszczu , zmierzchu nie pamiętam
  10. dare40

    Czujnik deszczu

    Panowie ostrożnie w REC z czujnikiem deszczu , przy próbie ingerencji/wylogowania/zalogowania OP-COM staje sie bezsilny i tylko TECH2 ponownie go zaloguje , wielokrotnie przetestowane sprawdzone , to jest tak jak w UEC raz wywali go w kosmos a drugi raz nic się nie stanie loteria , ale tylko przy opcji czujnika deszczu reszta ustawień działa normalnie
  11. A później auto znika
  12. Nie cwaniakuj bo jak sam napisałeś jaki to dział więc piszesz nie na temat , a ja Ci odpisałem że złom , a wiem jak pomóc bo zjadłem zęby na OP-COM-ach i w Astrach rozszerzałem zegary nawet w Insigniach więc jeśli jesteś taki cwaniak to kombinuj ..
  13. Kurka panowie kupcie sobie dużego fiata i zrobicie tam wszystko , poczytajcie sobie jak działa elektronika w VC i wtedy kombinujcie i obejdziecie CAN-a kontrolę świateł powodzenia , kupujecie auta za paręnaście tysięcy i kombinujecie , moja VC jest pełnoletnia prawie 400 tyś na liczniku i tylko 2 razy kseony zmienione , raz padły (jedno) drugi raz profilaktycznie bo świeciły już słabiej więc koszta naprawdę kosmiczne żeby opłacało się kombinować z dziennymi , po drugie jak widzę te auta z pseudo dziennymi to jakaś masakra powybijał bym te wynalazki .
  14. Kupiłeś najgorszy jaki można 1.99 do kibla , po drugie jakim programem to robiłeś ? , po trzecie jest forum Astry dlaczego tam nie pytasz
×
×
  • Create New...