Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dare40

Klubowicz
  • Content Count

    4702
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

dare40 last won the day on February 6

dare40 had the most liked content!

Community Reputation

302 Briliant

1 Follower

About dare40

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    633
  • Auto
    Vectra c 2.2 DTI GTS LeMans , Insignia Top Cosmo
  • Oddział VKP
    Pomorski

Kontakt

Recent Profile Visitors

6417 profile views
  1. Ale OP-COM nie wszystkie rodzaje modułów obsługuje , tak samo BCM nie każdy pójdzie , ma np.drzwiowe jeden EQ a drugi JN i tylko jednego można konfigurować
  2. to nie takie proste , a po drugie ludzie nad tym pracowali bardzo długo więc za darmo nikt tego Ci nie zrobi tym bardziej nie podpowie , po drugie w tamtych okolicach ktoś twierdził ze potrafi a w rzeczywistości fuche odwalił
  3. Menetka to tylko przedłużenie "gniazda " które może powodować problem i jest w CIM-ie ,ale to raczej problem mechaniczny ,a nie jest wyczuwalna różnica na manetce ? ,
  4. Moje oba rozmiary mają indeks A i B i 67 dB więc są OK ,widocznie inne rozmiary mają inaczej , ale jeśli na Insigni prawie 2 tonowej dają radę to muszą być dobre
  5. To po co piszesz na forum jak słuchasz Kolegi który się naczytał głupot , mam na 2 autach Presto UHP i nie narzekam . w dodatku mam cały czas letnie w Insigni i dają tej zimy radę więc widocznie nie są gówniane jak to niektórzy piszą , no a i cena na pewno atrakcyjna
  6. To po co piszesz na forum jak słuchasz Kolegi który się naczytał głupot , mam na 2 autach Presto UHP i nie narzekam . w dodatku mam cały czas letnie w Insigni i dają tej zimy radę więc widocznie nie są gówniane jak to niektórzy piszą , no a i cena na pewno atrakcyjna
  7. To po co piszesz na forum jak słuchasz Kolegi który się naczytał głupot , mam na 2 autach Presto UHP i nie narzekam . w dodatku mam cały czas letnie w Insigni i dają tej zimy radę więc widocznie nie są gówniane jak to niektórzy piszą , no a i cena na pewno atrakcyjna
  8. To po co piszesz na forum jak słuchasz Kolegi który się naczytał głupot , mam na 2 autach Presto UHP i nie narzekam . w dodatku mam cały czas letnie w Insigni i dają tej zimy radę więc widocznie nie są gówniane jak to niektórzy piszą , no a i cena na pewno atrakcyjna
  9. Nie , masz widocznie problem z manetką
  10. Podpiąć sprzęt dedykowany do Opla i odczytać błędy , inaczej zostaje wróżka
  11. Według mnie wykres chyba coś nie teges, no i jeśli kurzy to przy akcji smog auto zostaje na parkingu
  12. Nie chodzi o uszkodzenie kurtyny tylko nie daj boże podpalenie i wtedy jest przewód na linii strzału, dlatego nie można ingerować w okolicach kurtyn/ poduszek ,tak samo na siedzenia nie można stosować pokrowców które zasłaniają boczną poduszkę , co prawda jest to bardzo cienki przewód Ale w razie W i oględzin auta może wyjść problem z ubezpieczycielem, dlatego aż tak ciężko nie jest zrobić to tak.jak fabryka zrobiła
  13. A pomyślaleś o kurtnie prowadząc tamtędy przewód, bo chyba nie , przecież to było więcej roboty jak zrobić ORI górą
  14. Co się dziwisz na OTO stoi OPC z 2017 za 69 tyś
  15. Chyba na czasie łezka w oku się kręci
×
×
  • Create New...