Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dare40

Klubowicz
  • Content Count

    4644
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

dare40 last won the day on September 21

dare40 had the most liked content!

Community Reputation

292 Briliant

1 Follower

About dare40

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 03/22/1968

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    633
  • Auto
    Vectra c 2.2 DTI GTS LeMans , Insignia Top Cosmo
  • Oddział VKP
    Pomorski

Kontakt

Recent Profile Visitors

6232 profile views
  1. @Artus no własnie wał korbowy poszedł do szlifu bo był przytarty , czekam na info, no i jeden korbowód do wymiany, z dwojga złego dobrze że kazałem sprawdzić , zresztą mechanik nalegał żeby za jedną robotą . @ost32v6 dlatego nie byłem na spocie tylko w robocie żeby trochę sobie odbić koszta 😉
  2. No z tymi remontami to nigdy nie wiadomo , w grudniu zeszłego roku wymieniłem silnik , a teraz dałem na wymianę dwumasę o przy okazji dałem na wszelki wypadek sprawdzić dół no i ta ki w idok 🤬
  3. Przecież to złom jest , płaszczyzna musi być nieskazitelna , to się nawet do szlifu nie nadaje
  4. Pytasz poważnie ? takie rzeczy w Erze o sory w Tmobile , zdemontuj panel klimy zczytaj progiem wsad procesora i może Ci się uda zmienić program wykonawczy , powodzenia
  5. Nie ma to jak walnąć posta na odpierdziel , ani rocznik ? ,ani jakie radio ?, jaki wyświetlacz ? , słyszałeś gdzieś że jest coś takiego jak OP-COM i myślisz że zrobisz wszystko , a nie prościej poczytać tematy odpowiednie , gwarantuje że jest w nich odpowiedź
  6. Panowie czytajcie ze zrozumieniem Koledze przestał działać immobiliser ale dokładany więc porady w/w można sobie wsadzić w .. , Kolego @Telonek tylko dobry elektryk , chyba ze sam po kablach dojdziesz gdzie co jest podłączone , nie można z góry przewidzieć co i jak zrobić
  7. Bo w VB nie było problemów a VC się sypała
  8. Widzę że WiM budzi się z wieczora 😉 , ale na tej fotce to chyba też z innego oddziału widzę , ale u nas też potrafiło być masa osób ze problem był niejednokrotnie z parkingiem a teraz parking nas szuka
  9. Link do bani bo nie pokazuje przedmiotu , a po drugie nie podejdzie do originału
  10. dokładnie to jest do RHD , więc nie potrzebne , a tak z innej beczki który rocznik bo widzę że 2003 ale która połowa roku , modelowo 2004 ?
  11. Co usunąłem ? , przecież w polifcie jest to samo syrena 3 pinowa dla wersji RHD i dwu pinowa do EU , w wiesz dlaczego ? bo przepisy w EU nie dopuszczają syren w alarmie tylko klaksony
  12. No dokładnie to widać na schemacie , a co ciekawsze jak u mnie dokładałem alarm to miałem wtyk 3 pinowy i oczywiście założyłem syrenę od anglika i oczywiście nie zadziałała bo TECH nie dał rady zaprogramować ją pod EU i był cały czas błąd , jak się wszystko ustawiło pod EU to było ok i zadziałał klakson z przodu
  13. Co wy z tą syreną w bagażniku , przecież w EU wyje klakson , a sygnał od BCM do REC-a pociągnąłeś ? odnośnie syreny to tu niedowiarki macie schemat gdzie wyraźnie jest zaznaczone że syrena jest do GB
  14. Żadne filmy po co ? przecież to jest klasyczne zapowietrzanie , wystarczy poczytać na forum temat wałkowany latami i rozpracowany dogłębnie , następny gościu któremu ciężko przejrzeć forum tylko czeka na gotowca żeby od nowa pisać to co było napisane setki razy
×
×
  • Create New...