Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dare40

Klubowicz
  • Zawartość

    4 529
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    27

dare40 wygrał w ostatnim dniu 23 Wrzesień

dare40 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

277 Briliant

1 obserwujący

O dare40

  • Ranga
    Specjalista
  • Urodziny 1968.03.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    633
  • Auto
    Vectra c 2.2 DTI GTS LeMans , Insignia Top Cosmo
  • Oddział VKP
    Pomorski

Ostatnio na profilu byli

5 663 wyświetleń profilu
  1. No to jak Ci zabraknie sterowników do naprawy to daj znać podeślę Ci mój 🙂 , oczywiście nic za darmo 😉
  2. To co przysłać Ci jeden nie ruszany 😉 , bo drugiego próbowałem reanimować ale nie ruszył 😑 trzeci na aucie i na razie dwa lata buja się a kupiłem używkę
  3. Masakra masakra ale jak działa to bajka idziesz na parking zimą obok auta zamrożone a Twój nie dość ze ciepełko w środku to szyby czyste no i silnik nie dostaje po d**** .
  4. dare40

    Wymiana CIM

    Dokładnie jeśli CIM się odpowiednio spieprzy to blokuje BCM i klops , miałem dokładnie taki przypadek w dodatku zaryglował tylne drzwi i trzeba było dawać napięcie na krótko żeby je otworzyć , po naprawie CIM jak ręką odjął
  5. Kolego zeberko nie cytujemy posta pod postem , komuś wytykasz błędy a sam nie ogarniasz regulaminu
  6. dare40

    jaki akumulator

    Amper nigdy za dużo , pamiętaj że po roku naturalnie straci część i tak sukcesywnie dlatego lepiej żeby jednak do Diesla było więcej
  7. dare40

    jaki akumulator

    Co prawda 77 ale cena bardziej atrakcyjna , co prawda ja mam też tej firmy ale 82AH 850A i cena dalej niższa niż niż Twój z ASO https://allegro.pl/akumulator-autopart-galaxy-gold-77ah-800a-p-i7199922347.html?reco_id=37302f72-f530-11e8-a2a3-246e9677fa08
  8. Ale Webasto jest na Canie więc coś tam może kolidować , a pierwszy to wiesz ? , właśnie w mojej VC tez przestało grzać i mam pierwszy błąd , ale problem znalazłem pompka obiegowa padła .
  9. dare40

    Programowanie immobilisera

    A wogóle odpalałeś program , bo widać że chyba nie skoro zadajesz takie pytania ,
  10. dare40

    Zamki z ryglami od strony elektrycznej

    Kolega drzwi pasażera są 3 , wiec nikt tu w myślach nie czyta o które Ci chodzi , a po drugie tyle czasu na forum i jeszcze nie nauczyłeś się podawania więcej danych np.rok auta
  11. a jarzma gdzie ? , w sumie tanio nie jest , ale to OPC
  12. Ale po co wymieniać stare wahacze ? , kiedyś też kupiłem nowe i co padły tuleje wewnętrzne które w ORI wahaczu są praktycznie niezniszczalne (bardzo mały ruch wykonują ) , oczywiście mając geny Janusza stare sobie zostawiłem i wróciłem do nich z powrotem wymieniając tylko tuleje zewnętrzne na Lemfordera i auto ma przejechane 350 tyś i tuleje wewnętrzne zero luzów a wahacze ori jakie założone w fabryce , te Lemfordera tez już mają chyba z prawie 5 lat i zero luzów , a wogóle sama wymiana wahaczy wcale jak pisze kolega wyżej nie jest taka trudna
  13. dare40

    Kontrolka Silnika i Spadek Mocy

    Mniej ważne po 30 odpaleniach silnika
  14. dare40

    Kontrolka Silnika i Spadek Mocy

    Wilgoć między innymi ,
×