Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dare40

Klubowicz
  • Content Count

    4594
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

dare40 last won the day on May 3

dare40 had the most liked content!

Community Reputation

281 Briliant

1 Follower

About dare40

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 03/22/1968

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wejherowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Nr klubowy
    633
  • Auto
    Vectra c 2.2 DTI GTS LeMans , Insignia Top Cosmo
  • Oddział VKP
    Pomorski

Kontakt

Recent Profile Visitors

5902 profile views
  1. Tylko zauważ że jak było produkowane DVD90 to był DAB zwykły a teraz jest DAB+ więc może być problem ze znalezieniem takiego sprzętu
  2. dare40

    Moduł UEC

    Kolego zadajesz pytanie w temacie gdzie jest odpowiedź , ciężko było poczytać
  3. To żeś odkopał zabytek , chyba żeby sobie chyba posty nabić , a po drugie skoro to złom to po co sobie kupiłeś właśnie ten silnik
  4. Poczytaj sobie tutaj https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=26&t=5782&p=183316#p183316 , ogólnie na tym forum mało Isiek
  5. Tak czytam i na 99,9% jednak będzie to silniczek , miałem takie same objawy jak padł mi , chodziły jak chciały , a najgorsze było jak nie dało się ich zatrzymać 🤬
  6. nie musisz wymieniać tylko polutować , a jest ciężko bo jest lutowany do obudowy i ciężko rozgrzać bo można uszkodzić , więc szukaj serwisu elektroniki
  7. obudowa tranzystora lutowana do obudowy (radiator) lewy dolny róg drugi element od dołu , albo dać do warsztatu który naprawia tego typu sterowniki i przejrzą ,
  8. jeśli jest tak jak pisałem , to są tam mikro pęknięcia które po podaniu napięcia przez chwile łączą a później puszczają , miałem dokładnie tak samo , tranzystor przylutowany do płytki obudowy radiatora (obudowa)
  9. można zamieniać stronami , najlepiej wyciągnij rozkręć i zobacz czy luty nie popękały od tranzystora , mają taką przypadłość , u mnie tak było wziąłem polutowałem i hula bez problemu
  10. @rudiksax kurcze musi być taki sam bo zmieniłem swego czasu na 292 i jakiś czas temu rozwalił mi się ręczny i założyłem jeden zacisk stary z 285 i wszystko pasowało , zaznaczam że założyłem nowe klocki więc musi być ten sam
  11. Zacisk taki sam , a jarzmo tak jak pisałeś inne , bo średnica większa i tarcza grubsza , w sumie nie mając dwóch obok siebie to ciężko na oko rozróżnić
  12. Dwa wyjścia zatarta pompa (tłoczek) lub zapowietrzona
  13. No rzeczywiście dziwnie stoi , powiem, tak jeśli dla ojca i nie przeszkadza mu totalna bida to cena powinna być niższa , a po drugie gościu pisze że mocny silnik taaa akurat niestety 130 koni d*** nie urywa a nie poszaleje tylko do toczenia się i przy okazji w takim przypadku skrzynia M32 bardzo awaryjna , a przebieg hmmm przy tak zniszczonym środku daje do myślenia, na początek powinieneś wziąć VIN i sprawdzić bo to jest podstawa a widzę że raczej od d...y strony się za to bierzesz
  14. Ja jak zmieniałem na NF to odpowiednie ustawienie wariantów , w dodatku miałem od z anglika i trzeba było się napocić żeby wyeliminować syrenę od alarmu bo w wersji angielskiej syrena jest logowana , ale dało radę i hula
  15. Oczywiście że poliftowe BCM mają trochę inaczej , w przedlifcie podświetlenie idzie z pinu 38 a w polifcie z 17 , tak samo zasilanie w polifcie idzie z BCM (sygnał stacyjki) a w przedlifcie z bezpiecznika zreszta widac na schematach Klima przedlift .docxKlima przedlift 2 .docxklima polift .docxklima polift 2.docx
×
×
  • Create New...