Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tensavectra

Forumowicz
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Tensavectra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel vectra C
  1. Czytałem o tym ostatnio bo u mnie występuje to samo i niby w silniku diesel to normalna sytuacja przy pracy walka rozrządu
  2. Auto było dzisiaj podlaczane pod komputer pompa dawała ciśnienie 300barów więc w normie ,ktoś mógłby się odnieść do tego ?
  3. Witam przesyłam filmik pracy silnika na zimnym ,ktoś mi jakiś czas temu powiedział że słychać na nim pompę cr i prawdopodobnie ona siada ,chciałbym aby ktoś się wypowiedział na ten temat .Auto nie dymi itp ale czasami po długim postoju gdy ruszam jakieś 20sekund auto się trochę dlawi potem problemu już nie ma 20170618_114303.mp4
  4. Nie znalazłem tam mojego problemu ...
  5. Nikt nie ma żadnych pomysłów ? Eh :/
  6. Witam pacjent opel vectra c 1.9 cdti ,ostatnio wymieniłem filtr powietrza (nie wiem czy ma to jakiś związek ) dziś zauważyłem ,że przy prędkościach ok 30km do 70km na luzie obroty utrzymują się na 900 do 1000 przy innych prędkościach lub na postoju obroty są normalne.Jak jechałem 120 i wrzuciłem luz samochód zwalnial obroty spadły do 810 ok i jak złapał prędkość 70km nagle wzrosły do ok 900-1000 i spadły dopiero poniżej 30km/h.Ktoś może coś poradzi?
  7. Witam pacjent opel vectra c 1.9 cdti ,ostatnio wymieniłem filtr powietrza (nie wiem czy ma to jakiś związek ) dziś zauważyłem ,że przy prędkościach ok 30km do 70km na luzie obroty utrzymują się na 900 do 1000 przy innych prędkościach lub na postoju obroty są normalne.Jak jechałem 120 i wrzuciłem luz samochód zwalnial obroty spadły do 810 ok i jak złapał prędkość 70km nagle wzrosły do ok 900-1000 i spadły dopiero poniżej 30km/h.Ktoś może coś poradzi?
  8. SITH jak często zapalala Ci się kontrolka ładowania? Bo teraz U mnie nie chcę się zapalić coś, a bez przyczyny nie będę jechał do mechanika.
  9. Witam pacjent vectra c 1.9cdti auto po wymianie regulatora napięcia i mostka diodowego ,podpieta drugą masa.Pierwsze odpalenie samochodu wszystko ok ,rusze autem pojawia się kontrolka lądowania mimo że ladowanie jest,gasze auto odpalam znowu i problem już nie występuje ,ktoś może miał podobny problem ?
  10. Witam byłem z owym problemem u mechanika i mówił że może być właśnie uszkodzoną chlodniczka spalin ,ale skoro nie ubywa mi płynu to mam obserwować i w razie co przyjechać .Wie ktoś może ile kosztuje taka chlodniczka spalin ?
  11. Hm nie za bardzo wiem o co chodzi ,wiem co to EGR ,ale żeby robić obejście itp to nie bardzo temu chyba podolam:/
  12. Witam przeczytałem fora Google itp przez ponad 12h i do końca nie wiem co zrobić dlatego postanowiłem załoŻyć konto tutaj mam na imię Daniel i witam wszystkich . Pewnie gdyby nie dymek z tłumika i chwilowy dziwny zapach to nawet bym nie wiedział o tym wszystkim bo dopiero po tym zacząłem czytać i szukać . Problem w mojej VC polega na tym ,po dodaniu gazu w zbiorniku płynu chłodniczego zaczyna pojawiać się jakby bąbelki powietrza i to dużo można to nazwać piana (woda ta nie gotuję się )wygląda to tak jakby ktoś słomka dmuchal w kubek wody po spuszczeniu gazu tego efektu już nie ma sprawdzałem to na zimnym silniku Od razu pominę pytania , nie ma w zbiorniku oleju zapach jest typowy dla płynu chłodniczego , nie mam także na korku od oleju i zbiornika żadnego masła,płynu chłodniczego nie ubywa odkąd go kupiłem 10miesięcy temu dolałem raz i nie Zauważyłem więksZego ubytku,odkrecajac korek od wlewu oleju także nic się z niego nie dymilo . Zauważyłem że auto dymi chwile po odpaleniu ale nie od razu dopiero tak po minucie i po kolejnych 5min dymienia przestaje ,ale ostatnio mam małe trasy tylko do pracy 1km i możliwe że to para z tłumika chociaż zapach jest podobny do wypalania dpf. Przy dodawaniu gazu itp nie ma także żadnego dymu z tłumika. Uszczelka pod głowicą ?To w takim razie gdzie są inne objawy ?Ciężki to temat dla mnie wiele już wyczytałem i sam już nie wiem co mam myśleć ,6miesięcy temu wymieniłem dwumase,sprzęgło i wałek rozrządu dostaje białej gorączki na myśl o kolejnych mega wydatkach . Proszę o pomoc ,może to normalne że przy gazowaniu takie działania są w zbiorniku płynu chłodniczego. Przeszukalem wiele tematów ale nigdzie nie mogłem znaleźć idealnie pasującego do mojego . Auto :VC 1.9 cdti 120km