Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotr.p4

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About piotr.p4

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 2.2 DTI Kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Stało się. Vectra miała bliższe spotkanie ze znakiem :(. Czy ktoś jest w posiadaniu potrzebnych mi części? Mianowicie mam na myśli błotnik, zderzak, lampę i halogen prawy .. ewentualnie jakieś dobre źródło, z którego można załatwić powyższe.. Na zdjęciu widać, że pękł pas przedni pod lampą. Czy wystarczy go zespawac i naprostowac, obejdzie się bez wymiany na drugi?
  2. Też miałem problemy z odpalaniem po jakimś czasie.. Zadbałem o szczelność układu - trawersy, wszystkie nowe przelewy, sprawdzenie połączeń przy filtrze, uszczelki w filtrze i stopnia jego dokręcenia (nie za mocno), do tego dokręciłem lekko śruby na pompie - jedna troszkę się pociła. I jak ręką odjął :). Oszukiwacz temperatury też może w jakimś stopniu pomóc - podaje niską temperaturę zewnętrzną w momencie odpalania i parę sekund po tym, wtedy mamy inną dawkę startową i dobrze grzejące świece.. Jest to właściwie półśrodek, ale pomaga.. (mój tak działał przed zdiagnozowaniem problemów z od
  3. Czujnik wymieniłem profilaktycznie.. Elobau mam póki co sprawne. Było zaślepione, ale nic mu nie dolega, także zaślepię gdy padnie :). Z podłączonym lepiej gaśnie - bez niego telepie przy gaszeniu..
  4. Witajcie po krótkiej przerwie :). A więc.. Udało mi się doprowadzić ją do porządku! Finalnie ze zrobionych rzeczy: -nowe wszystkie przelewy, dobrze odpowietrzony układ paliwowy -nowe wszystkie wężyki podciśnienia -nowy filtr paliwa -dokładnie oczyszczona dźwignia turbiny -wyczoszczony potencjometr gazu -przelutowany czujnik eloubau i dokładnie oczyszczona klapka w przepustnicy -nowy czujnik obrotów wału korbowego BOSCH -odpowietrzone sprzęgło (mało precyzyjnie działało) Efekty przerosły moje oczekiwania! Autko ładnie odpala, równo p
  5. Pełna nie, ale jest sporo lepiej. Duży korek trochę zweryfikowal mojego posta o spalaniu
  6. Jeżdżę od wczoraj i ani razu nie widziałem jeszcze check. Jest dużo bardziej elastyczny no i odpala bez grzania świec.. Dodatkowo wydaje mi się, że zmalalo spalanie, bo dziś wyszło mi 8,8l jeżdżąc po Warszawie, a często było blisko 11
  7. Autokrat z tego, co czytałem na ich stronach, wie co robi. Znają wszystkie vtypowe bolaczki tych silników. Ale wracając do tematu.. Dziś wziąłem się do roboty. Trawersy, zostawię w spokoju.. Po weryfikacji - trzymają ciśnienie i puszczają czyste paliwo, bez oleju. Zmienilem wszystkie przelewy na nowe, włącznie z trójnikamj. Efekt? Auto pali dużo lepiej. Jak postoi, wymaga dłuższej pracy rozrusznika. Jednak wcześniej było słychać, że załapuje i się rozbudza, obecnie wskakuje nagle - jest bardziej zdrowo. Na ciepłym mocy wciąż brak, ale tutaj problem jest
  8. Jak tylko dojdzie do mnie tech to wezmę laptopa i skoczę na podwórko. Póki co VC stoi bez aku i czeka na lepsze życie
  9. U mnie np w gorące dni i przeważnie w trasie pojawiają się skrzypienia przy skręcaniu na postoju lub przy wolnej prędkości. Obstawiałem gumy stabilizatora lub coś z łożyskowaniem mcpersonów..
  10. Jak się uporam z klientami w pracy to się za nią ostro wezme (teraz duże oblężenie u operatorów komórkowych bo święta). Póki co musi chwilkę postać, ale do świąt nie widzę innej opcji, nie ma wyjścia i ma działać. Nie w smak mi jechać z półrocznym szkrabem narzeczoną wózkiem i zestawem pakunkow w święta w volvo s40, także trzeba tchnac życie w ten pojazd. Dam znać jak poszło gdy skończę
  11. Jeszcze jedno.. Czy początek wtrysku 21, a przy pracy na biegu jałowym 19 to dobre wartości?
  12. Brzmi zdecydowanie na uszczelkę.. Zapewne puszcza między kanałem olejowym i kanałem cieczy.. Lepiej nie jeździć bo grozi zatarciem ;).
  13. Może pomyliłem wartości, w każdym razie było odchylenie.. Ale jak sprawdzałem z wartościami w internecie to był ok.. Czujnik wału korbowego chyba gdzieś z przodu koło filtra oleju od spodu, dobrze myślę?
  14. mam na myski to, ze na komputerze przy wartosci zadanej np 500, przeplywomierz wskazywał 480. Podobne odchylenia były z sygnałem z czujnika w pompie, z tym że tutaj różnica zwiększała się wraz ze wzrostem obrotów, tak jakby sygnał z walka pompy i wału korbowego się rozjezdzal..
  15. Przeplywke sprawdzalem i przy wartościach rzędu 500 były odchylenia rzędu 15-20, więc chyba ok? Nie ukrywam że była słaba ale oczyścilem ja i się ogarnęła. Oprócz tego zregenerowalem jeszcze pedał gazu, bo też był błąd. No i zaslepilem eloubau :p.
×
×
  • Create New...
UP