Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

piotr.p4

Forumowicz
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O piotr.p4

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 2.2 DTI Kombi

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. piotr.p4

    Kolizja VC

    Witam, Stało się. Vectra miała bliższe spotkanie ze znakiem :(. Czy ktoś jest w posiadaniu potrzebnych mi części? Mianowicie mam na myśli błotnik, zderzak, lampę i halogen prawy .. ewentualnie jakieś dobre źródło, z którego można załatwić powyższe.. Na zdjęciu widać, że pękł pas przedni pod lampą. Czy wystarczy go zespawac i naprostowac, obejdzie się bez wymiany na drugi?
  2. piotr.p4

    Problem z paliwem 2.2DTI

    Też miałem problemy z odpalaniem po jakimś czasie.. Zadbałem o szczelność układu - trawersy, wszystkie nowe przelewy, sprawdzenie połączeń przy filtrze, uszczelki w filtrze i stopnia jego dokręcenia (nie za mocno), do tego dokręciłem lekko śruby na pompie - jedna troszkę się pociła. I jak ręką odjął :). Oszukiwacz temperatury też może w jakimś stopniu pomóc - podaje niską temperaturę zewnętrzną w momencie odpalania i parę sekund po tym, wtedy mamy inną dawkę startową i dobrze grzejące świece.. Jest to właściwie półśrodek, ale pomaga.. (mój tak działał przed zdiagnozowaniem problemów z odpalaniem, które zauważyłem po usunięciu puszki - nie lubię półśrodków).
  3. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Czujnik wymieniłem profilaktycznie.. Elobau mam póki co sprawne. Było zaślepione, ale nic mu nie dolega, także zaślepię gdy padnie :). Z podłączonym lepiej gaśnie - bez niego telepie przy gaszeniu..
  4. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Witajcie po krótkiej przerwie :). A więc.. Udało mi się doprowadzić ją do porządku! Finalnie ze zrobionych rzeczy: -nowe wszystkie przelewy, dobrze odpowietrzony układ paliwowy -nowe wszystkie wężyki podciśnienia -nowy filtr paliwa -dokładnie oczyszczona dźwignia turbiny -wyczoszczony potencjometr gazu -przelutowany czujnik eloubau i dokładnie oczyszczona klapka w przepustnicy -nowy czujnik obrotów wału korbowego BOSCH -odpowietrzone sprzęgło (mało precyzyjnie działało) Efekty przerosły moje oczekiwania! Autko ładnie odpala, równo pracuje i ma duuuużo więcej mocy. Nie sądziłem, że Y22DTR jest taki dynamiczny! Od 1500obr spokojnie ciągnie do przodu, nie ma już efektu jakby było mu ciężko. Wczoraj zrobiłem 180km z czego 100 kręcąc się po mieście - w załączniku wrzucam spalanie i dane z komputera.. Jestem zadowolony. Oczucie z przyśpieszenia jest lepsze, niż w volvo s40 II 2.0D 136 km, bo pięknie idzie z dołu a volvo potrzebuje sporych obrotów aby oddać moc. Po wczorajszej jeździe stwierdzam, że głupia była myśl o pozbyciu się VC. Lubię te auto. Kapryśne, ale wdzięczne :).
  5. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Pełna nie, ale jest sporo lepiej. Duży korek trochę zweryfikowal mojego posta o spalaniu
  6. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Jeżdżę od wczoraj i ani razu nie widziałem jeszcze check. Jest dużo bardziej elastyczny no i odpala bez grzania świec.. Dodatkowo wydaje mi się, że zmalalo spalanie, bo dziś wyszło mi 8,8l jeżdżąc po Warszawie, a często było blisko 11
  7. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Autokrat z tego, co czytałem na ich stronach, wie co robi. Znają wszystkie vtypowe bolaczki tych silników. Ale wracając do tematu.. Dziś wziąłem się do roboty. Trawersy, zostawię w spokoju.. Po weryfikacji - trzymają ciśnienie i puszczają czyste paliwo, bez oleju. Zmienilem wszystkie przelewy na nowe, włącznie z trójnikamj. Efekt? Auto pali dużo lepiej. Jak postoi, wymaga dłuższej pracy rozrusznika. Jednak wcześniej było słychać, że załapuje i się rozbudza, obecnie wskakuje nagle - jest bardziej zdrowo. Na ciepłym mocy wciąż brak, ale tutaj problem jest raczej w czytniku obrotow wału (OBY NIE WALKA!), a tego będę pewien na dniach, gdy otrzymam paczkę.. Póki co - zrobiłem 50km. Lepiej odpala, bardziej miękko gaśnie i chetniej się wkręca na obroty. Ale z mocą to jeszcze nie to.. A odnośnie błędu komunikacji - ecu w pompie miało do połowy wypieta kostkę. Nie wiem, czy to było winowajca, ale jest mocno zastanawiające.
  8. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Jak tylko dojdzie do mnie tech to wezmę laptopa i skoczę na podwórko. Póki co VC stoi bez aku i czeka na lepsze życie
  9. piotr.p4

    zawieszenie przòd dziwne dźwieki

    U mnie np w gorące dni i przeważnie w trasie pojawiają się skrzypienia przy skręcaniu na postoju lub przy wolnej prędkości. Obstawiałem gumy stabilizatora lub coś z łożyskowaniem mcpersonów..
  10. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Jak się uporam z klientami w pracy to się za nią ostro wezme (teraz duże oblężenie u operatorów komórkowych bo święta). Póki co musi chwilkę postać, ale do świąt nie widzę innej opcji, nie ma wyjścia i ma działać. Nie w smak mi jechać z półrocznym szkrabem narzeczoną wózkiem i zestawem pakunkow w święta w volvo s40, także trzeba tchnac życie w ten pojazd. Dam znać jak poszło gdy skończę
  11. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Jeszcze jedno.. Czy początek wtrysku 21, a przy pracy na biegu jałowym 19 to dobre wartości?
  12. Brzmi zdecydowanie na uszczelkę.. Zapewne puszcza między kanałem olejowym i kanałem cieczy.. Lepiej nie jeździć bo grozi zatarciem ;).
  13. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Może pomyliłem wartości, w każdym razie było odchylenie.. Ale jak sprawdzałem z wartościami w internecie to był ok.. Czujnik wału korbowego chyba gdzieś z przodu koło filtra oleju od spodu, dobrze myślę?
  14. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    mam na myski to, ze na komputerze przy wartosci zadanej np 500, przeplywomierz wskazywał 480. Podobne odchylenia były z sygnałem z czujnika w pompie, z tym że tutaj różnica zwiększała się wraz ze wzrostem obrotów, tak jakby sygnał z walka pompy i wału korbowego się rozjezdzal..
  15. piotr.p4

    Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

    Przeplywke sprawdzalem i przy wartościach rzędu 500 były odchylenia rzędu 15-20, więc chyba ok? Nie ukrywam że była słaba ale oczyścilem ja i się ogarnęła. Oprócz tego zregenerowalem jeszcze pedał gazu, bo też był błąd. No i zaslepilem eloubau :p.
×