Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lisek055

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About lisek055

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS Lift

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niezbyt ostry przecinak, ciężki młotek. Zacisk w imadlo i walenie w ten uroczy grzybek z każdej strony aż wkoncu wyjdzie.
  2. Rozbieralem wszystko na elementy pierwsze No ręce trzesa, ale niewiem od czego %%
  3. Wolę się upewnic bo niestety nie zrobiłem foto przed regeneracja dokładnego I jeszcze pytanie czy tłoczek po naciskaniu mechanizmu ręcznego powinien za każdym razem wychodzić bez cofania czy wyjść w trakcie naciśnięcia i się cofnąć po odpuszczeniu?
  4. Na którym brzegu powinien się opierać rant gumy/fartucha. Na pierwszym od dołu czy na drugim ?
  5. Macie sprawdzony patent by zdemontować ten grzybek? Oprócz młotek i drugim uderzać?
  6. A z tyłu osłon metalowych nie trzeba zmieniać czy coś? Na zimę mam 17 cali a na lato się szykują 19 cali
  7. No to by się ogarnelo bez problemu. I tak czekac mnie będzie przy starym zestawie wymiana klocków i tarcz i pomyślałem czy przy okazji większego zestawu nie wrzucić właśnie. A jak mówicie że 350 dobra cena to raczej wezmę
  8. I tak wszystkie gumki, tloczki nowe, oczyszczenie + nowa farba albo piecowo albo w puszce. A tarcze i tak lepiej nowe bo nigdy niewiadomo stare jakie się kupi
  9. 600 a 350 jakas różnica jest. A ktoś się wypowie czy warto i czy coś jeszcze trza przerabiać czy tylko zdejmuje stare i zakładam te?
  10. Panowie na szybko pytanie. Warto kupić 314 na przód i 292 na tył za 350 zł za całość. I czy coś trza dokupić, przerabiać czy p&p? Chce to do swojej vc 1.9 cdti 120
  11. Na 8 J to 225/35 a na 8, 5J myślę czy tak samo czy szersze 235/35 jednak
  12. Dzięki wielkie, wolałem się upewnić oponki 225/35 czy lepiej 235/35
  13. 5x112 8,5x19 et40 otwór centrujacy 72,6 felgi Tomason TN5 podejda i wejdą do Vectry C?
×
×
  • Create New...
UP