Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

frankozola

Forumowicz
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

frankozola wygrał w ostatnim dniu 3 Listopad 2017

frankozola ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutral

O frankozola

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Siggy Z18XE

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, chciałbym troszkę odswieżyć. Jestem po remoncie mojego silnika - zapieczone pierścienie. Autem jeżdżę w trasy do Niemiec. Prędkości jakieś 130-140km/h Zrobiłem już 10 tys. Po każdej jeździe sprawdzałem olej. Ubyła tylko jedna kreska przez 10tys. Teraz zastanawiam się czy nie założyć gazu do auta. Jednak obawiam się, że po remoncie. Silnik nie za bardzo nadaje się do LPG co sądzicie? Przebieg 190tys
  2. frankozola

    nagły wzrost zuzycia oleju

    Sprawdź świece jak wyglądają. U mnie było podobnie. A okazało się że był zapieczony pierścień na jednym tłoku. Przez co w trasie jechał na oleju. Ja się zalamalem ale stwierdziłem ciul. Szukam specjalisty i robię. Dałem 2.200 i teraz jeżdżę nim bez przeszkód do Niemiec. Przez 8 tysięcy km zniknęła mi jedna kreska a mam własny castrol 5w30
  3. frankozola

    Radio Vordon - TEST

    Po dłuższym użytkowaniu stwierdzam, że faktycznie szału nie ma. Ale pliki w dobrej jakości na fabrycznych głośnikach odtwarza bardzo dobrze. Na niektórych plikach przy dużej głośności pojawia się szum. Ogólnie nie jest źle i nie jest rewelacyjnie. Za tą cenę radio jest bardzo w porządku. W trasach po 1000km mnie nie wkurza, ekranem steruje się całkiem dobrze - trzeba się przyzwyczaić. Na moje potrzeby jest wystarczające.
  4. To jak mam to rozumieć (Wydruk z ASO)? Tak. Sprawdzałem jeszcze wczoraj po kolejnym tysiącu. Stan jest taki sam. Olej ściemniał ale żadnego ubytku. Jazda cały czas w okolicach 130-140 kmh Zdażało się mocniej przyspieszyc do 180 czy zwolnić ze względu na ruch.
  5. Pomogło. Po 1300km autostrada jest okej ☺😃 Jedyne co to pod koniec jazdy zaczęło go dusić. Na drugi dzień pod komputer i okazało się że błąd czujnika położenia wału. Wymiana tego elementu w kraju produkcji samochodu kosztuje 100 euro 😁. Ale jest okej. Ważne że serce odzylo i się cieszy z jazdy
  6. frankozola

    Radio Vordon - TEST

    O widzisz. Dziękuję. Ale instrukcja opiera się do 3 karteczek, na których są zdjęcia z menu i tyle. Ale to prawda instrukcji nie czytam, szczególnie przez wykształcenie
  7. frankozola

    Radio Vordon - TEST

    WItam, Wbrew wszelakim opiniom, kupiłem sobie Radyjko Vordon HT869BT. W moim aucie było NCDC2013 w którym zacięła się zmieniarka, płyty odtwarzane były w zależności od humoru radia, męczyło mnie ustawianie stacji radiowych. Zdecydowałem się na zakup w/w "stacji multimedialnej". Do zakupu skusiło mnie przede wszystkim, złącze USB, wejście AUX, slot na kartę SD no i wyjście na kamerę cofania. Kupiłem opcję bez Navi, ponieważ ekran jest za nisko. Radio, powiedzmy że jest dopasowane. Jest delikatna różnica między ramką Radia, a np. przyciskiem od świateł awaryjnych, ale w ogólnym rozrachunku w mojej subiektywnej opinii wygląda to nie najgorzej. Zastanawiam się tylko czy czarna ramka dobrze wygląda z moim wykończeniem wnętrza, ale jak wspomniałem w filmie nie jest tak źle - jak myślicie? Poniżej, wrzucam mój amatorski filmik, mający na celu jedynie pokazać jak to funkcjonuje i wygląda. Szkoda, że nie ma sterowania BC - bardzo szkoda - może znacie jakąś metodę? sterowanie radiem z kierownicy jeszcze w trakcie pracy.
  8. frankozola

    Duże zużycie oleju, 1.8 benzyna.

    ja dałem 2k, ale liczę się z tym, że jeszcze coś będzie trzeba dołożyć
  9. frankozola

    Duże zużycie oleju, 1.8 benzyna.

    Życzę powodzenia. Miałem ta sama historie, prawie te same części wymienione. Będziemy obserwować. Szerokości
  10. Tak jak napisano wyżej. Zapieczony był jeden pierścień. Wymiana wszystkich pierścieni, planowanie głowicy, wymiana śrub, plus parę innych robót i ma teoretycznie być okej. Zobaczymy Na razie auto ma być oszczędzane przez ponad 1000km i trzeba kontrolować olej. Mam nadzieję że będzie spalanie oleju nie większe jak to podawane przez producenta
  11. frankozola

    Duże zużycie oleju, 1.8 benzyna.

    hej kolego. Jak sytuacja?
  12. frankozola

    Duże zużycie oleju, 1.8 benzyna.

    @18gts2004, witam dołączę się do tematu bo mam podobnie. Moja śliwka na mieście nie bierze nic, na trasie zjadła mi cały olej - też na Autostradzie. U mnie problem jest też taki, że mam jeden cylinder zalany olejem. Sam już nie wiem czy remont coś da, czy nie. Ale zrobić trzeba. Orientujecie się może jakie mam prawa w stosunku do sprzedawcy w takim wypadku?
  13. Hej, Nikt nie wie co poradzić - czy diagnoza jest prosta - uszkodzone pierścienie i silnik do remontu
  14. Witam w Nowym Roku! Mam niemały problem. Na sylwestra byłem w trasie w obie strony 600km .Poziom oleju przed jazdą był okej (3/4 miarki na bagnecie) jak już wracałem, przed domem zapaliła mi się rezerwa. Przejechałem około 10km na niej, i tuż przed stacją zapaliła mi się żółta kontrolka oleju. Auto zatankowałem do pełna, zapaliłem, kontrolka nie świeci. W trakcie jazdy do domu (jeszcze 40 km), w połowie drogi znowu zapaliła się kontrolka. Dzisiaj, zrobiłem mała rundkę w koło osiedla, odczekałem 5 minut, sprawdzam olej i na bagnecie mała kropla na spodzie miarki... Włosy stanęły mi dęba... Ani nie było wycieków, ani jakichś innych oznak, że coś może być nie tak.. jedynie jest problem z sondą lambda. Dodatkowo słyszę jakieś dziwne cykanie silnika.. Najlepiej słychać to w 0.04 - 0.06 sek filmu Auto też czasem lubi "przydusić" 19 sekunda. Już nie wiem co się dzieje. Auto miało padnięty termostat - zaraz po zakupie go wymieniłem. Teraz w trakcie jazdy temp jest około 87 stopni, czasem wzrośnie do 90 przy mocnym przygazowaniu i znowu opadnie. Możliwe że sonda lambda robi taki bałagan? odczyt z mojego Opcoma. Płyny okej - oprócz oleju- ciutke ubywa z chłodnicy bo jest podrdzewiała (nie oryginalna) - będę ją wymieniał po zimie. Człowiek oszczędza, lata w koło auta jak głupi przez zakupem, nie śpi trzy noce czy to na pewno "to" auto o i po miesiącu wychodzą... a w trase do pracy trzeba jechać..
  15. Faktycznie, po mocnym wciskaniu działa okej, poszukam porady bo w sumie czasem jak przekręcam delikanie to lubi przeskoczyć w przeciwną stronę lub o 3 stopnie. Dzięki
×